تعبیر خواب لوازم آرایش + دیدن لوازم آرایشی در خواب چه تعبیری دارد؟

0

تعبیر خواب لوازم آرایش و کیف لوازم آرایش و وسایل آرایشی و تعبیر خواب  رژ لب و تعبیر خواب مداد آرایشی را به شکل های مختلف در خواب از دیدگاه تعبیبر کنندگان خواب مشهور ودنیا چون ابن سیرین و از دیدگاه معبران اسلامی را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید.

تعبیر خواب لوازم آرایش

تعبیر خواب لوازم آرایش

خواب لوازم آرایش نشانه ای از غرور مربوط به زیبایی و توجه بیش از حد به زیبایی بیرونی به، جای درونیست. به گزارش پرشین وی برای کسانی که به دنبال روش های دیگرای برای زیباتر دیدن، زندگی هستند، این خواب می تواند به معنای تغییر طرز تفکر باشد.

تعبیر خواب لوازم آرایش

معبرین غربی گویند:

اگر در رویا دیدید که لوازم آرایش خریده‌اید در آینده ملاقاتی غیر منتظره با فردی خواهید داشت که تاثیری اساسی در میزان لذت بردن شما از زندگی خواهد داشت.

تونی کریسپ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا تعبیر خواب لوازم آرایش را نماد تصاویر زیر می‌داند:

تعبیر خواب لوازم آرایش: میل به جلب توجه، ویژگی‌های عمومی و آشکار ما، پنهان‌کاری یا سرپوش گذاشتن، تلاش در جهت اصلاح و تکمیل خویشتن.

تعبیر خواب لوازم آرایش

تعبیر خواب کیف لوازم آرایش

باز کردن و یا دیدن کیف لوازم آرایش در خواب به باز شدن درها و یا فصل های جدیدی در زندگی، مربوط است. شاید در شغل جدیدی مشغول شده و یا یک تجربه جدید عاشقانه در زندگی برایتان پیش بیاید. شما از نظر روحی آماده می شوید تا بهترین روی خود را به افراد جدیدی که وارد زندگی تان می شوند، نشان دهید.

تعبیر خواب لوازم آرایش

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ریمل در واقع همان سرمه است و تعبیر سرمه را دارد. اگر در خواب ببینید که به چشم ریمل کشیده‌اید کاری می‌کنید که به ظاهر خوب است اما به نیت خوب نیست. نوشته‌اند که چشم در خواب دین است و سرمه روشنایی چشم است. برخی از معبران آن را مال و خواسته دانسته‌اند و معتقدند کسی که ریمل یا سرمه می‌مالد به مال و نعمت می‌رسد.

پس از گفتن همه این تفاسیر دیدن لوازم آرایش فقط در حالت خرید یا به صورت کیف مخصوص در رویا دیده می‌شود و در اصل این مقدمه‌ای است برای استفاده از آن و آرایش کردن چهره. رویایی که می‌تواند مفاهیم متعددی را به همراه داشته باشد.

تعبیر خواب لوازم آرایش

تعبیر خواب رژ لب

معبرین غربی:
دیدن، خریدن و یا زدن رژ لب در خواب نشانه این است که شما کاملاً در برخی موارد صادق نیستید. این به این دلیل است که رژ و یا ماتیک وسیله‌ای برای جلب توجه لب و فرد است. بنابراین شما بایستی درباره آنچه می‌گویید دقت کنید.
اگر در خواب به لب‌های خود رژ براق زده‌اید به این معناست که مراقب باشید که با دوستانتان به مشکلاتی بر نخورید.
لوک اویتنهاو می‌گوید: رژ لب: خیانت و دروغ

نظرات