بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

1

بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال گل گهر و همسرش + عکس جدید زندگی و اینستاگرام

بیوگرافی سعید الهویی

سعید الهویی : زاده ۲۴ آذر ۱۳۶۱ تهران بازیکن سابق فوتبال،کارشناس و مربی فوتبال اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش و فرزندانش و سوابق ورزشی و اینستاگرام و داستان زندگی وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

سعید الهویی

وی اهل تهران است و در محله هاشمی تهران به دنیا امده است و در حال حاضر مربی فوتبال و دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان به عنوان آنالیزور تیم در حال فعالیت است. او سابقه حضور در تیم‌های سایپا، تیم ملی المپیک و شهرداری اردبیل و تیم امید سایپا در پست هافبک میانی را در کارنامه خود دارد. ایشان به جهت تحصیلات دانشگاهی و علاقه به متد جدیدی مربیگیری در دسته مربیان نوگرا و اکادمیک فوتبال ایران قرار می‌گیرد.

بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

سعید الهویی دارای مدرک تحصیلی دکترای فیزیولوژی ورزشی و دارای مدرک مربی گری A ای اف سی و مدرک A2 بدنسازی آسیا بوده و اصالتا اهل طالقان است. او همچنین از سال ۸۸ با رسانه‌های ورزشی مانند سایت گل، آی اسپورت،ورزش ۳،روزنامه دنیای فوتبال و روزنامه ایران ورزشی بعنوان کارشناس فوتبال همکاری کرده‌است.

بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

سوابق ورزشی در فوتبال

پیش از ورود به مربیگری، سال ها به عنوان بازیکن فوتبال در پست هافبک میانی مشغول بوده است و در تیم های متعددی بازی کرده است. او فوتبال خود را از تیم جوانان استقلال نوین در سال ۷۸ شروع کرد و سپس به تیم جوانان سایپا در سال ۷۹ و یکسال بعد در تیم امید سایپا به عنوان بازیکن توپ زد. او سپس در سال ۸۱ به تیم امید برق تهران پیوست و در سال ۸۱ و به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، فوتبال حرفه ای وی پایان یافت.

زندگینامه سعید الهویی

خداحافظی از فوتبال

سعید الهویی در سال ۸۱ زمانی که در تیم امید برق تهران بازی می کرد دچار مصدذومیت شدید از ناحیه زانو شد و در سال ۸۱ و به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، فوتبال حرفه ای وی پایان یافت.

همسر سعید الهویی

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

سوابق دوران مربیگری

پس از خداحافظی از فوتبال و کناره گیری از میادین مسابقه، مربیگیری را در سال ۸۸ آغاز کرد. او مربیگری را با تیم های مقاومت تهران در لیگ دسته دوم کشور آغاز کرد و به تیم البدر بندر کنگ نیم فصل دوم ۹۱–۹۰ پیوست. در سال ۹۱ بعنوان مربی و آنالیزور تاکتیکی به تیم المپیک ایران پیوست و بعنوان دستیار هومن افاضلی و نلو وینگادا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا و بازی‌های آسیایی اینچئون کره با این تیم همکاری کرد. همزمان در این مدت بعنوان مدیر گروه مطالعات فنی و عضو کمیته فنی باشگاه سایپا با این باشگاه همکاری داشت. در نیم فصل دوم ۹۳–۹۲ بعنوان مربی به تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته اول کشور پیوست و تا نیم فصل ۹۴–۹۳ با این تیم همکاری داشت. او در فصل ۹۷–۹۶ بعنوان دستیار امیر قلعه نویی در باشگاه ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کار کرد که نتایج این تیم نایب قهرمانی لیگ برتر و صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا بود. در فصل ۹۸–۹۷ به تیم سپاهان پیوست و با این تیم مجدداً نایب قهرمان لیگ برتر ایران شد. و در فصل ۹۹–۹۸ قرارداد خود را با تیم سپاهان تمدید کرد و مجدداً بعنوان دستیار امیر قلعه نویی با این تیم همکاری می‌کند.

سوابق سعید الهویی

سعید الهویی مربی گل گهر کیست

سعید الهویی در نیم فصل دوم ۹۴–۹۳ بعنوان مربی و دستیار امیر قلعه نویی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و تا فصل ۹۶–۹۵ در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با این تیم همکاری کرد. کسب رتبه سوم لیگ و رسیدن به فینال لیگ جام حذفی از نتایج این تیم بود. او همچنین در فصل ١٣٩٩-١٤٠٠ بعنوان دستيار اول امير قلعه نويي به باشگاه گل گهر سيرجان پيوست. او هم اکنون در لیگ بیست و دوم در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به عنوان مربی تیم گل گهر مشغول است.

سعید الهویی مربی تراکتور تبریز کیست

حواشی

در مهرماه ۱۴۰۱ در لیگ بیست و دوم فوتبال ایران جنجال عجیبی بین سعید الهویی و سا پاسنتو سرمربی استقلال رخ داد که سرتیتر رسانه های ورزشی شد. عصبانیت و کتک کاری ریکاردو ساپینتو در وسط زمین باعث شد تا سعید الهویی که هم اکنون به عنوان مربی و آنالیزور تیم گل گهر حضور دارد، فاش کند که ساپینتو به زبان پرتغالی فحاشی کرده است.

در نامه اعتراضی باشگاه استقلال به یک موضوع برجسته اشاره شده است مبنی‌بر اینکه اظهارات خلاف واقع و نادرست سعید الهویی دستیار اول قلعه‌نویی در بین دونیمه و در اواخر مسابقه به داور باعث شد تا او تحت تاثیر صحبت‌های وی قرار بگیرد تا درنهایت ساپینتو از زمین اخراج شود. در نامه استقلالی‌ها آمده است که در نیمه اول اصلا صحنه‌ای پیش نیامد که ساپینتو بخواهد به داور اعتراضی کند و الهویی به دروغ به داور گفته این سرمربی به پرتغالی فحاشی می‌کند.

ماجرای سعید الهویی مربی تراکتور تبریز و فحاشی سا پینتو

فعالیت های دیگر

سعید الهویی دستی بر قلم دارد و تاکنون چند کتاب و مقاله درباره وفتبال به رشته نگارش دراورده است. او در سال ۸۹، با همکاری مجتبی تقوی کتاب تحلیلی بر جام جهانی ۲۰۱۰ را نوشت که تحلیل و آنالیزی جامع بر مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود. این کتاب مرجع با اسپانسری باشگاه سایپا چاپ گردید. چندین مقالات فنی و تحلیلی در مورد فوتبال ایران و جهان از او منتشر گردیده‌است.

وی در سال ۹۷، مقاله علمی به زبان انگلیسی در سایت مرجع تحلیل و آنالیز فوتبال ایتالیا در مورد تایم مفید بازی در فوتبال ایران و لیگ‌های معتبر آسیا و اروپا منتشر کرده‌است.

اینستاگرام سعید الهویی با عکس های جدید

saeed.alhoei

افتخارات سعید الهویی

افتخارات

  • رتبه سوم با باشگاه تراکتورسازی تبریز فصل ۹۶–۹۵
  • نایب قهرمانی جام حذفی با باشگاه تراکتورسازی تبریز فصل ۹۶–۹۵
  • نایب قهرمان لیگ برتر با ذوب آهن اصفهان فصل ۹۷–۹۶
  • صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن اصفهان فصل ۹۷–۹۶
  • نایب قهرمان لیگ برتر با سپاهان فصل ۹۸–۹۷

1 دیدگاه در “بیوگرافی سعید الهویی مربی فوتبال و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

  1. دانیال گفت:
    8
    2

    فکر نمیکردم اینقدر سواد و تجربه و افتخار داشته باشه، قلعه نوعی حق داره اون رو انتخاب کنه

نظرات