فیلم کامل حرکت جنجالی ساپینتو مقابل زنان هوادار در ورزشگاه آزادی رو ببینید

0

فیلم کامل حرکت جنجالی ساپینتو مقابل زنان هوادار در ورزشگاه آزادی رو ببینید

فیلم کامل حرکت ساپینتو سرمربی استقلال مقابل زنان هوادار استقلالی در ورزشگاه آزادی رو ببینید در بازی استقلال و مس کرمان با حضور زنان در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حالا ویدئوی واکنش جنجالی ریکاردو ساپینتو به حضور بانوان در ورزشگاه و حرکات او سوژه شبکه های اجتماعی شده است که در ادامه ببینید:

واکنش ساپینتو مقابل زنان هوادار در ورزشگاه آزادی

ویدئوی واکنش جالب و بامزه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل هواداران خانم در ورزشگاه آزادی در چارچوب بازی استقلال و مس کرمان پربازدید شد و حرکت جالب و هیجانی او باعث شد تا این کلیپ در شبکه های مجازی وایرال شود که در فیلم زیر می بینید:

دانلود ویدئو

بازی استقلال و مس کرمان با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی برگزار شد که علاوه بر شیرینی لحظات حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، لحظات جذاب و جالب و جنجالی دیگری را نیز رقم زد و از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.

حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، شادی خاص ساپینتو مقابل آنها و اظهارنظر سرمربی استقلال در رسانه‌های دنیا به خصوص رسانه‌های کشور پرتغال هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را شکست بدهد و دومین برد خود را جشن بگیرد.

در این بازی برای نخستین بار در لیگ برتر ایران، زنان تماشاگر هم اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند و حدود ۵۰۰ هوادار زن از نزدیک شاهد برد تیمشان بودند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از پایان مسابقه به سمت این تماشاگران رفت و با بالا و پایین پریدن و مشت کردن دست‌هایش، شادی برد استقلال را با زنان آزادی تقسیم کرد.

سرمربی پرتغالی به دلیل مشکلاتی که استقلال با صداوسیما دارد در نشست خبری حاضر نشد اما با انتشار پیامی در اینستاگرام خود، به برد استقلال و حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.

ساپینتو نوشت: «عجیب روز تاریخی‌ای؛ با یک برد بزرگ دیگر، با کیفیت و تلاش زیاد از سوی تیم ما! باعث افتخار بود که بخشی از اولین مسابقه استقلال با بانوان بودم که در ورزشگاه از ما حمایت کردند و این پیروزی بزرگ را دیدند.»

نظرات