جدیدترین مدل های لباس عروس پوشیده و شیک برای مجالس مختلط ۱۴۰۳ + نکات خرید

0

لباس عروس پوشیده : بعضی از عروس خانم ها علاقه دارند مجالس مختلط و بسیار رسمی بگیرند و برای این مجالس نیاز است تا لباسی پوشیده اما زیبا و لاکچری داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید.

لباس عروس پوشیده

جدیدترین مدل های لباس عروس پوشیده و شیک برای مجالس مختلط ۱۴۰۳ + نکات خرید

از آنجایی که لباس عروس می تواند مهمترین آیتم یک عروسی باشد، بهتر است صبورانه اقدام به خرید کنید. اگر قصد داریم لباس عروس خود را بدوزید، حداقل ۲ ماه قبل از شب عروسی باید سفارش خود را ثبت کنید. اگر قصد دارید از یک برند یا مزون خاص خرید کنید، شاید نیاز باشد ۴ ماه قبل اقدام کنید. زیرا بسیاری از طراحان و مزون های مشهور، نیاز به رزرو وقت از مدت ها قبل دارند. اگر مایلید لباس عروس خود را آماده از بازار بخرید، بهتر است یک ماه زمان برای جستجو در مزون های مختلف در نظر بگیرید.

مدل های لباس عروس پوشیده

توجه به فرم اندام شما يکي از فاکتور هاي اصلي مي باشد انتخاب لباس‌ عروس خوب است. در کنار طرح اندام، شکل کلي صورت و رنگ پوست هم از گزينه هاي مهم است. براي نمونه ‌خانم‌هاي کوتاه قد نبايد دنبال لباس‌هاي عروس پف کرده بروند حتي به قيمت به مد بودن و خوشکلي اين لباس‌ها. نمونه اي ديگر اينکه دختر خانم هايي با پوست سبزه يا تيره نبايد به فکر لباس‌هاي سفيد يخچالي باشند.

لباس عروس پوشیده و بلند

هرگز نبايد فکر کنيد اگر قد کوتاهي داريد نمي توانيد در شب عروسيتان جذاب باشيد و بدرخشيد.از انتخاب لباس عروس با دامن بزرگ پرهيز کنيد چون اين دامن ها شما را کوتاه تر جلوه مي دهند . انتخاب دامن هاي ماکسي به شکل فون مناسب تر است. با داشتن شانه هاي ظريف و زنانه و کمري مناسب لباس عروس زيرانتخابي ايده آل براي عروس هاي کوتاهتر مي باشد.

لباس عروس شیک

لباس عروسی را تهیه کنید که سایزتان باشد و از گرفتن لباس تنگ به امید لاغر شدن اجتناب کنید . لباس عروس خریداری شما باید طوری باشد که امکان گشاد یا تنگ کردن آن وجود داشته باشد. سایزبندی لباس های عروس با سایز معمول افراد متفاوت است پس اگر سایزتان ۳۶ است و سایز لباس عروس ۳۸ یا حتی ۴۰ اندازه تان شد، نگران نشوید.

راهنمای خرید لباس عروس

آنچه در انتخاب لباس عروس دنباله دار و بدون دنباله اهمیت دارد ، قد عروس خانم و میزان انرژی او است. لباس عروس دنباله دار برای عکسبرداری و فیلمبرداری شما را زیباتر و با شکوه تر می کند، اما پوشیدن چنین لباس هایی دست و پای شما را می بندد و اجازه نمی دهد در این شب رویایی راحت باشید.

نکات خرید لباس عروس پوشیده

لباس عروس با پارچه های سفت محکم، می تواند به لباس ابعاد و بافت بخشیده و شما را پُرتر نشان دهد. لباس عروس با پارچه های نرم و براق با درخشندگی خاصی که دارند می توانند شما را لاغرتر و قد بلندتر نشان دهند.لباس عروس با پارچه توری، بهترین انتخاب برای افراد چاق است. لباس عروس با پارچه ساتن برای عروس خانم هایی با فرم بدن ساعت شنی مناسب خواهد بود. اگر پارچه لباستان براق نباشد و روی آنها حریر باشد ، شما را لاغرتر نشان خواهد داد .

لباس عروس مدرن

پارچه لباس عروس

لباس عروس نگین دار

قیمت لباس عروس

همراه ما باشید

نظرات