بهترین برند دستگاه پرکن مایعات + مشاوره رایگان (فراز صنعت)

4

دستگاه پرکن مایعات اولین قدم برای راه اندازی انواع خط تولید است. شما می توانید با حداقل بودجه کارخانه خودتو راه اندازی کنی و از خدمات فراز صنعت بهره ببرید. تا حالا به این فکر کردی با همین بودجه ای که در دست داری میتونی به عنوان یک تولید کننده فعالیت کنی و از تولید و ارتقاء خودت لذت ببری؟ فقط کافیه بعضی دستگاه ها رو بشناسی و از پشتیبانی کمک بخوای تا به شما مشاوره رایگان بده.

دستگاه پرکن مایعات

 

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات امروزه مورد استفاده کارآفرینان بسیاری است که قصد راه اندازی خط تولید دارند و یا این که می خواهند با ارتقاء تجهیزات خود به روند تولید سرعت دهند.

اما در میان برندهای موجود کدام برند می تواند رضایت مشتریان را جلب کند؟ خدمات پس از فروش آن ها چگونه است؟ گارانتی آن به چه صورت است؟ تمامی این موارد سوالاتی است که اگر پاسخ آن را داشته باشید به راحتی می توانید بهترین برند را پیدا کنید و با اطمینان بیشتر سرمایه خود را صرف خرید دستگاه ها نمایید.

ما در این مقاله با بررسی برندهای موجود در بازار، ویژگی های بهترین برند را ارائه می دهیم و در نهایت شما می توانید تجربه خود را از خرید دستگاه های پرکن مایعات با ما در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

هم اکنون سایت های زیادی از جمله ویترین نت، فراز صنعت و ترب اقدام به فروش دستگاه پرکن مایعات می کنند اما این که کدام برند می تواند برای شما بهتر باشد نیاز به بررسی دارد.

ویژگی های کیفی دستگاه پرکن

خیلی از افراد قبل از خرید دستگاه پرکن دچار سردرگمی می شوند و دائما دنبال مشاوره هستند که پاسخ تمام سوالات خود را پیدا کنند. ما در این جا به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید بهترین برند را با توجه به ویژگی هایی که ذکر می کنیم به راحتی خریداری کنید  و در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار کرده و در خواست مشاوره رایگان داشته باشید.

ویژگی های مهم دستگاه پرکن از نگاه مشتریان

گارانتی واقعی و پاسخگو بودن شرکت

گارانتی اولین چیزی است که مشتری زمان اقدام به خرید دستگاه به آن توجه می کند. بسیاری از شرکت ها ادعا به ارائه گارانتی می کنند اما آیا همه آن ها پایبند به تعهدات خود هستند و یا با ارائه توجیه در زمان گارانتی شانه خالی می کنند؟ شاید شما هم با شرکت هایی برخورده اید که در زمان خرید، خود را متعهد به ارائه گارانتی می کنند اما در زمان نیاز، حتی پاسخ درستی به تماس شما نمی دهند که بسیار ناراحت کننده می باشد.

گارانتی ارائه شده توسط شرکت ماشین سازی برای دستگاه پرکن مایعات بهتر است به صورت ۲۴ ماهه صورت بگیرد و شرکت خود را ملزم و متعهد به گارانتی خود بداند تا در زمان نیاز در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارائه آن کند.

خدمات پس از فروش قطعی

خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. تصور کنید در یک روز پرکار هستید و طبق تقاضا در حال تولید محصولات خود هستید ناگهان یکی از دستگاه های پرکن مایعات متوقف می شود و یا این که عملکرد آن دچار اختلال می شود.

بسیاری از تولید کنندگان به این چالش برخورده اند. معمولا به محض برخورد با این چالش اقدام به ارتباط با تولید کننده دستگاه می کنید اگر شرکت ارائه دهنده دستگاه پاسخ شما را ندهد و یا این که خدمات خود را موکول به روزها یا هفته ها بعد کند چه اتفاقی می افتد. مسلما تولید شما متوقف و مجبور به تحمل خسارات زیادی می شوید.

این اتفاق برای بسیاری از کارآفرینان رخ داده است و بسیاری از آن ها از نحوه عملکرد شرکت ارائه دهنده دستگاه ها ناراضی هستند. به همین دلیل باید برندی را انتخاب کنید که اطمینان کافی از پشتیبانی آن داشته باشید. ببینید مشتریان قبلی، چقدر از خدمات پس از فروش آن ها رضایت دارند؟

یک برند خوب باید برای دستگاه پرکن مایعات حداقل ۱۰ سال خدمات پس از فروش قطعی و با پشتیبانی بسیار قوی ارائه دهد تا تولید کننده در روند تولید با اعتماد به نفس بیشتری فعالیت خود را ادامه دهد.

قیمت منصفانه برای دستگاه پرکن

یکی از موارد مهم هنگام خرید دستگاه قیمت واقعی و منصفانه است. مسلما شرکت های واسطه نمی توانند دستگاه های مورد نیاز شما را با بهترین قیمت تحویل مشتری بدهند پس بهتر است خرید خود را مستقیما از تولید کننده انجام دهید.

قیمت منصفانه از آن فاکتورهایی است که به انصاف صاحبان برند بر می گردد. قیمت منصفانه یعنی ارائه دستگاه با بالاترین سطح کیفی و قیمت گذاری منصفانه آن جهت مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان.

شرکت های موفقی هستند که اهداف بلند مدتی دارند به همین دلیل جلب رضایت مشتریان جزء اهداف اصلی آن ها می باشد از این رو با ارائه بهترین خدمات و بهترین قیمت به راحتی خود را بر سر زبان ها می اندازند.

نصب و راه اندازی رایگان

هر شرکتی که اقدام به تحویل دستگاه پرکن مایعات به مشتریان خود می کند باید خدمات نصب و راه اندازی رایگان را به مشتریان خود ارائه دهد. یعنی دستگاه مورد نظر را در محل مشتری نصب کند و تا راه اندازی و مشاهده عملکرد در کنار مشتری باشد.

از آن جا که مشتریان ممکن است با عملکرد دستگاه ها آشنایی نداشته باشند شرکت تولید کننده دستگاه می تواند با آموزش رایگان کار با دستگاه، نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند.

ویژگی های فوق از اصلی ترین ویژگی هایی است که مورد انتظار خریداران دستگاه پرکن مایعات است و هر برندی می تواند با ارائه خدمات بیشتر در راستای مشتری مداری اقداماتی انجام دهد.

معرفی شرکت فراز صنعت برای دستگاه پرکن مایعات

یکی از شرکت های مطرح و شناخته شده در زمینه تولید انواع دستگاه پرکن، شرکت ماشین سازی فراز صنعت می باشد که با ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات خط تولید توانسته است رضایت کارآفرینان بسیاری را در داخل و خارج از کشور را به خود جلب کند.

فراز صنعت تمامی ویژگی های فوق را دارا می باشد و با ارائه خدمات بیشتر موجب رضایتمندی تولید کنندگان بسیاری شده است.

برخی از ویژگی های مهم فراز صنعت

  1. ارائه گارانتی ۲۴ ماهه برای تمامی دستگاه ها
  2. ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی توسط تیم با تجربه و متخصص + ارائه خدمات بیشتر از ۱۰ سال در صورت نیاز
  3. کیفیت تضمینی و رقابتی کلیه دستگاه ها با بهترین عملکرد
  4. قیمت گذاری به صورت رقابتی با آنالیز رقبا در کشور (تضمین قیمت)
  5. نصب و راه اندازی رایگان در محل مشتری
  6. امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با نیاز مشتری
  7. تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  8. آموزش کار با دستگاه برای ۲ نفر از پرسنل برای عملکرد بهتر
  9. بازدید دوره ای از محل تولید کنندگان برای اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها و رضایت مشتریان
  10. تنها سازنده پرکن خطی سرووموتور در استان خراسان با ± ۲ گرم تلرانس در پرکردن و با سرعت حدود ۴۰۰۰ عدد محصول مایعات غلیظ در ظروف متفرقه
  11. و…

شرکت فراز صنعت در طول دو دهه فعالیت و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان، هم اکنون با تمام چالش هایی که شما ممکن است در مسیر با آن برخورد کنید آشنا است و قبل از این که شما چالش خود را عنوان کنید فراز صنعت چاره آن را اندیشیده است.

مشاوره رایگان برای دستگاه پرکن مایعات و راه اندازی خط تولید

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

4 دیدگاه در “بهترین برند دستگاه پرکن مایعات + مشاوره رایگان (فراز صنعت)

  1. رسول کاظمی گفت:

    سرعت و دقت: دستگاهی که به سرعت مایعات را پر کند و به طور دقیق حجم مشخصی را تزریق کند. بدون ریزش و پاشش اضافی
    ۲٫ قابلیت تنظیم حجم: قابلیت تنظیم حجم مایعات برای پر کردن دقیق.
    ۳٫ مقاوم و پایدار: ساختاری محکم که مقاوم در برابر سایش و ضربه باشد تا از طول عمر دستگاه اطمینان حاصل شود.آهنی سفارش ندین برا مجوز گیر میکنید استیل بهتره
    ۴٫ قابلیت شستشوی آسان: قسمت‌های قابل شستشوی آسان برای حفظ بهداشت و کاهش زمان نگهداری.
    ۵٫ ایمنی در استفاده: دستگاهی که در استفاده ایمن برای کاربران باشد و احتمال خطرات جسمی یا صدمات را کاهش دهد.
    ۶٫ گواهینامه‌های استاندارد: دستگاهی که گواهینامه‌های استاندارد ایمنی و کیفیت را داشته باشد. از همه مهم تر مورد تایید بهداشت باشه که دو روز دیگه واسه مجوز گیر نکنید اصلا موقع قرار داد حتما تو قرار داد قید کنید که درآینده دستگاه مشکلی در گرفتن مجوز ایجاد نکنه
    ۷٫ انعطاف‌پذیری: قابلیت استفاده از این دستگاه برای مواد مختلف و در شرایط مختلف.
    ۸٫ کارایی: توانایی انجام کار به طور موثر و بهینه. برق مصرفی متعادل و سرعت بالا
    ۹٫ قابلیت اطمینان: دستگاهی که به طور مداوم و بدون مشکل کار کند.
    ۱۰٫ قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف: قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلفی مانند خطوط تولید مختلف یا سیستم‌های اتوماسیون.
    حتما دقت کنید و از جایی دستگاه بخرید که پشتیبانی خوبی بده. پشتیبانی حتی از گارانتی مهم تره که هر زمان دستگاه به مشکل خورد سریعا برای رفع مشکل بیان. قبل از خرید حتما از چند مشتری قبلی که تجهیزات خریدن سوال کنید و ببیند که از پشتیبانی و تجهیزات راضی هستند یا نه این روزا همه دارند تجهیزات تولید می کنن مراقب باشید. خیلی از دوستان واسه همین چالش ها هم ضرر کردن و هم از خیر تولید گذشتن

    ما با فراز صنعت کار کردیم و از آقای امامی راضی هستیم هم پشتیبانی و هم تجهیزات درجه یک تحویل میدن خیلی از همکارای دیگه هم که باهاشون کارکردن راضی ان مثل شرکت پگاه، گل سم گرگان، کینگ واش، بارفتن و…

  2. رضا یزدانی گفت:

    مقاله خوبی بود ولی کامل نبود من به تازگی با شرکت فراز صنعت آشنا شدم مقایسه ای که بین شرکت های مختلف تو مشهد داشتم میتونم بگم که بهترین شرکت هستند اول این که صادقانه همه چی رو بهتون میگن بدون این که بخوان فضا رو خیلی تبلیغاتی کنند و یا با کلمات قلمبه سلمبه بخوان محصول رو بهت بفروشند. کلی ویدیو دارن که پیشنهاد می کنم ویدیو کارکر دستگاه سروو موتورشون رو حتما بزارین تو تولید کنندگان ببینند و بدونن شرکت های خوبی هستند که محصول با کیفیت تولید می کنند و قیمت مناسب هم میدن. از خدماتشون و برخوردشون تا الان راضی بودم در زمینه خرید دستگاه پرکن مایعات یکی سروو موتور دومی چهار نازل از بقیه دستگاه هاشون استفاده نکردم و نمی تونم نظر بدم.

  3. ایروانی گفت:

    مطلب کاملی در مورد دستگاه پرکن مایعات نوشته بودین و شرکت خوبی رو هم برای خرید دستگاه پرکن معرفی کرده بودید. ما سال ها است با فراز صنعت کار می کنیم. بارها شده به خط تولید ما سر زدن تا مشکلات احتمالی رو برطرف کنند. همیشه تماس هاشون رو با روی باز پاسخ میدن و اگر چالشی باشه بر طرف می کنند.
    فراز صنعت پرکن خطی تمام اتومات هم ارائه میده که واقعا نمونش نیست و قیمت خوبی هم داره و یک مدل دیگه هم زدن که پرکن خطی نیمه اتوماته که عملکردش مثل همون اتوماته و خیلی اقتصادی هم هست کاش بیشتر در موردش صحبت می کردین. پرکن خطی نیمه اتومات برای کسایی که میخوان اقتصادی تر عمل کنند خیلی خوبه

  4. شریفی نیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    مطلب جالبی بود در مورد دستگاه پرکن مایعات من چون قبلا ازشون خرید داشتم گفتم نظرمو بگم. واقعا شرکت فراز صنعت هم دستگاهاشون خوبه و هم خدمات پس از فروش خوبی دارن. برای ما همین طور که کیفیت دستگاه ها اهمیت داره خدمات پس از فروش هم خیلی مهمه. ما تا الان مشکلی با دستگاه هاشون نداشتیم هم قیمتاشون مناسبه نسبت به کیفیتی که دارند و هم این که زود تر از موعد قرار داد تحویل دادن و خدارشکر مشکلی هم با دستگاه ها نداشتیم.
    اگر بخوام به دستگاه های پرکن مایعاتشون امتیاز بدم بیشترین امتیاز رو میدم به دستگاه پرکن خطی سروو موتور و بعد از اون دستگاه پرکن خطی نیمه اتومات. نسبت به بقیه دستگاه هاشون اطلاع دقیقی ندارم ولی این دوتا برا ما محشر بود.

نظرات