اجرای پروژه هتل هیلتون در کشور دومینیکا

0

این روزها بحث اخذ تابعیت و پاسپورت کشور دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری یکی از محبوب‌ترین بحث‌ها است. کشور دومینیکا نه‌تنها از این راه سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را جذب کرده است بلکه شرکت‌های بزرگی مانند هتل هیلتون را هم علاقه‌مند به انجام پروژه‌های خود در این کشور کرده است.

 پاسپورت کشور دومینیکا

برنامه اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری چیست؟

کشور دومینیکا از سال ۱۹۹۳ اولین‌بار برنامه شهروندی اقتصادی خود را ارائه کرد. کارکرد این برنامه به این صورت است که دولت دومینیکا از شما می‌خواهد مبلغ مشخصی را در یکی از دو روش ارائه شده توسط این کشور سرمایه‌گذاری کنید و سپس در مقابل به شما ویزای کشور دومینیکا داده می‌شود.

دو روش موجود در این برنامه روش کمک بلاعوض به دومینیکا و روش خرید ملک هستند. در روش کمک بلاعوض به دولت دومینیکا شما ۱۰۰ هزار دلار امریکا را به دولت اهدا می‌کنید و دولت این مبلغ را در هرجایی که صلاح ببیند خرج می‌کند. درواقع دولت از این پول برای توسعه زیرساخت‌های کشور مانند توسعه بیمارستان‌ها و مدارس استفاده می‌کند. توجه کنید که اگر از این روش استفاده کنید بازگشت سرمایه‌ای برای شما وجود ندارد.

در روش دوم که خرید ملک نام دارد شما باید در پروژه‌های مورد تأیید دولت که پروژه هتل هیلتون هم یکی از آنها است سرمایه‌گذاری کنید.

دلیل اینکه دولت دومینیکا در این روش تنها سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید خود را می‌پذیرد این است که دولت این پروژه‌ها را کامل بررسی کرده و مطمئن است که کلاهبرداری در آنها وجود ندارد.

عوامل زیادی سرمایه‌گذاران را به این برنامه جذب می‌کند. به طور مثال باوجوداینکه شما نیازی به زندگی‌کردن در دومینیکا برای اخذ تابعیت این کشور از طریق سرمایه‌گذاری ندارید اما مهاجرت به دومینیکا درصورتی‌که علاقه‌مند باشید امکان‌پذیر است. این برنامه در مدت کوتاه ۳ تا ۶ماهه انجام می‌شود و شما برای شرکت در آن نیاز به یادگیری هیچ زبانی ندارید.

سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا

هتل هیلتون یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ارائه‌دهنده‌های خدمات در زمینه توریسم در سراسر دنیا است و در حال حاضر پروژه ساحل آرامش در کشور دومینیکا تحت‌نظر هتل هیلتون در حال اجرا است.

کشور دومینیکا

این هتل بخشی از مجموعه هتل‌های هیلتون است و در آن سوئیت‌های لوکس یک، دوخوابه و سه‌خوابه وجود دارد. مانند همه هتل‌های لوکس در دنیا در این مجموعه مرکز سلامتی، اسپا، بدنسازی، استخر و فروشگاه وجود دارد.

برای این که بتوانید در پروژه هتل هیلتون دومینیکا سرمایه‌گذاری کنید باید حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا سرمایه فراهم کنید.

انتخاب دومینیکا برای سرمایه‌گذاری

دلیلی اینکه افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری در دومینیکا هستند این است که می‌خواهند ویزای دومینیکا را دریافت کنند و سپس با دریافت پاسپورت دومینیکا بتوانند از خدماتی که این پاسپورت ارائه می‌دهد استفاده کنند.

با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و برای ویزای ۱۰ساله کانادا و آمریکا درخواست دهید. اینکه اقامت دومینیکا را داشته باشید برای شما مزایای باورنکردنی به همراه دارد و به همین دلیل است که ایرانیان زیادی به سراغ آن می‌روند.

نظرات