بیوگرافی جیدن کاکس کشتی گیر و همسرش + عکس های جدید

0

بیوگرافی جیدن کاکس کشتی گیر و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی جیدن کاکس

جیدن کاکس : جی دن کاکس یا جیدن کاکس به انگلیسی: زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۵ ورزشکار رشتهٔ کشتی آزاد کشور آمریکا است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی جیدن کاکس کشتی گیر و همسرش و فرزندانش و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

جیدن کاکس

وی یکی از کشتی گیران درجه یک آمریکا میباشد که شب گذشته ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ یا ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ مقابل کامران قاسم پور به عنوان کشتی گیر حاضر شد که در این مسابقه کامران قاسم پور توانست مدال طلای جهان را کسب کند. ما قصد داریم تا بیوگرافی و زندگینامه جیدن کاکس حریف کامران قاسم پور عزیز را برای شما بازگو کنیم.

سوابق هنری

وی از دوره نوجوانی وارد کشتی شد که بعد از تلاش های فراوان در سال ۲۰۱۶ میلادی در المپیک ریو ۲۰۱۶ در وزن ۸۶ کیلوگرم حاضر شود که در دور اول و دوم آمارهاجی ماهامدائو از بلاروس و علیرضا کریمی از ایران را شکست داد اما در دور بعد از سلیم یاشار کشتی‌گیر ترکیه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در دیدار رده‌بندی رینیریس سالاس کوبایی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

همچنین در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸ بوداپست حاضر بود که داتو مارساگیشویلی از گرجستان، نیکولا کبان از رومانی و علیرضا کریمی از ایران را ۵ بر ۲ شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال نیز ایوان یانکوسکی کشتی‌گیر بلاروسی را با نتیجهٔ ۴ بر ۱ شکست داد و مدال طلا وزن ۹۲ کیلوگرم را بدست آورد.

او در سال بعد نیز در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹ نورسلطان حاضر بود که محمد فرج از الجزایر، نورگلی نورگایپولی از قزاقستان و ایراکلی متسیتوری از گرجستان را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال علیرضا کریمی از ایران را شکست داد و مدال طلا وزن ۹۲ کیلوگرم را بدست آورد.

به طور کلی افتخارات او برندهٔ مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است. او همچنین دارندهٔ یک مدال نقره در سال ۲۰۲۲ و دو مدال برنز قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ و نیز قهرمان کشتی پان امریکن در ۲۰۱۹ است.

بیوگرافی جیدن کاکس

همسر جی دن کاکس کیست

متاسفانه از زندگی شخصی او و وضعیت تاهل ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های جیدن کاکس

افتخاران جیدن کاکس

اینستاگرام جیدن کاکس

حریف کامران قاسم پور جیدن کاکس

عکس های بیشتر جیدن کاکس

بخشی از عکس های کشتی جیدن کاکس با کامران قاسم پور

فیلم کشنی کامران قاسم پور و جین کاکس

جیدن کاکس کیست

همسر جیدن کاکس

عکس های کشتی جیدن کاکس با کامران قاسم پور

همراه ما باشید

نظرات