بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر فرنگی کار و همسرش + عکسهای خانوادگی و سوابق ورزشی

0

بیوگرافی کامران قاسم پور قهرمان کشتی وزن ۹۲ کیلوگرم+ عکس و بیوگرافی کامران قاسمپور کشتی گیر آزادکار متولد ۲۶ آذر ۱۳۷۵ در جویبار و همسر و پدر و مادر +عکس و پیج اینستاگرام کامران قاسم پور و مصاحبه

کامران قاسم پور (kamran ghasempour) کشتی گیر آزادکار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. بیوگرافی و عکس های کامران قاسم پور کشتی گیر آزادکار و همسرش ، عکس های جدید کامران قاسم پور آزادکار و خانواده اش ، زندگینامه، سوابق ورزشی و کشتی کامران قاسمپور همراه با افتخارات و مدال ها و کشتی کامران قاسم پور و همه چیز درباره سن و قد و پدر و مادر و خانواده و ماجرای ازدواج و همسر و کارنامه ورزشی و زندگی شخصی وی در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کامران قاسم پور قهرمان کشتی وزن ۹۲ کیلوگرم+ عکس

بیوگرافی کامران قاسم پور کشتی گیر و همسرش + عکسهای خانوادگی و سوابق ورزشی

بیوگراف کامران قاسم پور

کامران قاسم‌پور (زادهٔ ۲۶ اذر ۱۳۷۵ در جویبار) کشتی‌گیر آزادکار، و عضو تیم ملی ایران است و دارنده مدال های طلای آسیا و قهرمانی جهان است.

فعالیت های ورزشی

قاسم پور متولد جویبار، شهر کشتی پرور است، او کشتی را از نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرد، خیلی زود نیز وارد تیم ملی کشتی آزاد ایران شد.

وی در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ قهرمان آسیا شده و دو مرتبه نیز عنوان قهرمانی رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان را در قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به دست آورده است

زندگینامه کامران قاسم پور

ازدواج و همسر کامران قاسم پور

کامران قاسمپور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

پیوستن تیم ملی کشتی آزاد ایران

او در رده های مختلف سنی در تیم ملی کشتی آزاد ایران عضو بوده و به عنوان نماینده ایران در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۸ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ و زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ و … موفق به کسب مدال های رنگارنگ شد

عکسهای جدید کامران قاسم پور آزادکار

قهرمانی آسیا ۲۰۱۹

قاسم پور در وزن ۸۶ کیلوگرم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل بهادر کودیروف از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
وی در این دیدار مقابل دیپاک پونیا از هند در کمتر از ۴۰ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد و با شکست گادجی گامیدگادجیف به مدال طلا رسید.

کشتی کامران قاسم پور

قهرمانی آسیا ۲۰۲۱

کامران در وزن ۹۲ کیلوگرم در مقابل سانجیت از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد و در فینال در مقابل مونخباتارین سوگتگرال از مغولستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا برسد.

کامران قاسم پور آزادکار و همسرش

پدر و مادر کامران قاسم پور

کامران قاسمپور همشهری حسن یزدانی است و می گوید: من کشتی را از جویبار زیر نظر حسین نقیبی شروع کردم، خانواده ام دوستدار کشتی بودند و من در محیطی قرار گرفتم که تشویقم کردند سمت کشتی بروم.

خودم هم علاقه به این کار داشتم و در ۱۱-۱۲ سالگی به باشگاه رفتم و از همان زمان رسما حضورم در کشتی آغاز شد.

عکس های جدید اینستاگرام کامران قاسمپور

به جرات و با قطعیت می گویم که ۹۰ درصد پسرها در جویبار لااقل چند ماهی کشتی کار کرده و این رشته را تجربه کرده اند. کشتی در پوست و خون مردم جویبار هست.

پدرم به کشتی علاقه داشت و همیشه از تلویزیون و با حضور در سالن کشتی، مسابقات را تماشا می کردیم. من همیشه شور و هیجانی که در مسابقات بود را دوست داشتم و می خواستم در آن شرایط قرار بگیرم.

کامران قاسم پور کشتی گیر آزادکار و پدر و مادرش

کشتی کامران قاسم پور

این کشتی‌گیر جویباری که در انتخابی ۱۹ اسفند مغلوب حسن یزدانی شد، میگوید: حسن یزدانی یک پهلوان است و من و حسن همشهری هستیم و از بچگی در یک باشگاه تمرین می کردیم. حدودا از ۱۱-۱۲ سالگی در کنار هم هستیم و با هم تمرین کرده و به مسابقات مختلف رده های سنی رفته ایم.

کشتی برایم ادامه دارد تا به اهدافم برسم و تلاشم را می کنم. کار برای من با یک باخت تمام نشده و تلاش می کنم در مراحل بعدی جبران کرده و به اهدافم برسم.

عکس جدید کامران قاسم پور

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی
king.kamranghasempour در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

نظرات