چند نکته برای تور ارزان استانبول | عاقلانه خرج کنید ، عمیقاً لذت ببرید!

0

سفر به شهر زیبای استانبول، خرید پوشاک در بازارهای شیک، تماشای دیدنی‌های شهر، خوردن غذاهای خوش‌مزه‌ی ترکی و اقامتی آسوده، برای کسانی که قصد خرید تور استانبول را دارند، فقط معنی گرانی و هزینه‌های گزاف می‌دهد؛ اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست. ما در این مطلب از نوآوران راه سپید ، چند نکته را برای شرکت در تور ارزان استانبول به شما یادآوری می‌کنیم.

تور ارزان استانبول

تور ارزان استانبول ؛ سفر به سوی دروازه ی اروپا

استانبول، دختر عزیز کرده مدیترانه و عروس شهرهای ترکیه است. شهر استانبول غرق در رنگ‌ها و عطرهای مست‌کننده، در تمام طول سال میزبانی گردشگرانی از سراسر جهان را بر عهده می‌گیرد و مسافری را ناراحت و ناخشنود از خانه هزار پنجره‌اش راهی نمی‌کند. برای ایرانیان با وجود تاریخ مشترک و طولانی، همچنین نزدیک بودن دو کشور به یکدیگر و نیاز نبودن ویزا برای مسافرت به کشور همسایه، استانبول محبوب‌ترین مقصد اروپایی به حساب می‌آید.

همه دوست دارند که ایامی از سال را در این شهر و به تماشای دیدنی‌های آن بگذرانند؛ اما خیلی‌ها فکر می‌کنند که باید در این سفر بسیار هزینه کنند و هیچ راهی برای صرفه‌جویی وجود ندارد. تور ارزان استانبول ، تنها راه حل مشکل شماست تا ارزانی و لذت را همزمان تجربه کنید. ما در ادامه به شما چند توصیه اساسی برای کاهش هزینه‌های سفر به استانبول می‌کنیم؛ تور ارزان استانبول هر روز روی سایت نوآوران راه سپید انتظار شما را می‌کشد تا سفری راحت و لذت‌بخش، پیشکش شما کند.

تور ارزان استانبول در زمان مناسب

فصلی از سال که برای سفر به ترکیه انتخاب می‌کنید، در هزینه‌های شما تأثیری اساسی دارد. قیمت بلیط هواپیما و هزینه رزرو هتل می‌تواند تور ارزان استانبول شما را تحت تأثیر قرار دهد؛ از اوایل آذر ماه تا اواخر اسفند ماه، به دلیل کاهش حجم مسافرت‌ها به استانبول، قیمت پروازها و رزرو هتل کاهش به سزایی می‌یابد. همچنین در این ایام، شما می‌توانید از تور لحظه آخری استانبول استفاده کنید. همکاران ما در سایت نوآوران راه سپید شما را برای استفاده از تور ارزان استانبول راهنمایی می‌کنند.

انتخاب محل اقامت و تور ارزان استانبول

اگر می‌خواهید از تور ارزان استانبول استفاده کنید، حتماً اقامت در هتلی سه ستاره را در نظر بگیرید؛ این هتل‌ها بسیاری از انتظارات شما را برآورده می‌کنند و خرج زیاد و نامربوطی هم روی دستتان نمی‌گذارند. همچنین می‌توانید، سوئیت یا هتل آپارتمان کرایه کنید و در هزینه‌های تور ارزان استانبول خود، صرفه‌جویی کنید. اگر گروهی یا با خانواده سفر می‌کنید، اجاره کردن خانه می‌تواند هزینه‌های شما را بسیار کاهش دهد. تور استانبول ۷ شب و ۸ روز و یا تور ارزان استانبول ۳ روزه ، بهترین تعداد روز اقتصادی برای شرکت در تور ارزان استانبول است، هر چقدر زمان اقامت شما بیشتر یا کمتر شود، سفر شما به ترکیه به صرفه نخواهد بود و هزینه‌های بی مورد ایجاد می‌کند.

در تور ارزان استانبول از کجا خرید کنیم؟

خیلی‌ها استانبول را با مراکز خرید لوکس و لاکچری‌اش می‌شناسند؛ اما حواستان باشد که گول این مراکز شیک و وسوسه‌انگیز را نخورید، زیرا خرج زیادی روی دستتان می‌گذارند. در تور ارزان استانبول بهتر است پوشاک و وسایل دیگر را از بازارهای روز و هفتگی یا بازارهایی که برای توریست‌ها برگزار می‌شوند خریداری کنید؛ این بازارها از آفرهای مناسبی برای گردشگران برخوردار هستند. اوت لت‌های  (Outlet) استانبول نیز امکان خریدی باکیفیت و به صرفه را برای شرکت‌کنندگان تور ارزان استانبول فراهم می‌کنند.

تور ارزان استانبول از تهران

در تور ارزان استانبول تاکسی ممنوع!

قیمت بنزین در استانبول بسیار گران است و اگر بخواهید با تاکسی در سطح شهر جا به جا شوید، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بهترین وسیله برای جا به جایی در شهر استانبول مترو، تراموا و اتوبوس است. برای تماشای سواحل استانبول و یا سفر به قسمت اروپایی این شهر نیز می‌توانید از کشتی استفاده کنید. همچنین در تور ارزان استانبول ، می‌توانید برای سفرهای درون شهری از دولموش استفاده کنید؛ دولموش ماشینی شبیه ون است که کرایه آن یک هشتم تاکسی است و هزینه‌های شما را بسیار کاهش می‌دهد. تور ارزان استانبول سایت نوآوران راه سپید، امکان سفری بی‌نهایت لذت‌بخش را در این شهر دیدنی برای شما فراهم کرده است.

دلار یا لیر؟ چه پولی با خودمان به استانبول ببریم؟

در این سفر بیشتر دلار به همراه خود بیاورید زیرا قیمت آن هر روز در حال افزایش است، هر زمان هم که لیر لازم داشته باشید، به راحتی می‌توانید دلار را در استانبول به آن تبدیل کنید. در تور ارزان استانبول از تهران ، تور ارزان استانبول ۳ روزه ، تور استانبول ۷ شب و ۸ روز هر چقدر لیر کمتری به همراه داشته باشید، ممکن است از خرج‌های غیر ضروری جلوگیری شود. ما در نوآوران راه سپید تور ارزان استانبول از شیراز ، تور ارزان استانبول از مشهد ، تور ارزان استانبول از تبریز ، تور ارزان استانبول از اصفهان و سراسر ایران را ارائه می‌کنیم.

برنامه ریزی برای تور ارزان استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول، حتماً فهرستی از دیدنی‌ها شهر و هزینه‌های آن تهیه کنید؛ با داشتن این چک لیست، در زمان سفر به استانبول و وقتی به میان جاذبه‌های تمام نشدنی این شهر رسیدید، به راحتی می‌توانید نسبت به هزینه‌ها، انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

تورهای گردشگری کشور ترکیه مانند تور آنتالیا ، مارماریس، دیدیم، بدروم، آلانیا و … جاذبه‌هایی بسیاری دارند که تماشای هرکدام از آن‌ها می‌تواند لذت بخش باشد. حتما برای سفر به این شهرها هم برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

اینترنت و تـور ارزان استانبول

تور ارزان استانبول از مشهد

بدون داشتن اینترنت این روزها دیگر نمی‌توان زندگی کرد. اگر در تـور ارزان استانبول اینترنتی پر سرعت و به صرفه‌ای داشته باشید، با کمک آن در بسیاری از خرج‌های سفرتان صرفه‌جویی خواهید کرد. برای دسترسی به اینترنتی به صرفه می‌توانید با پاسپورت خود یک سیم‌کارت تورکسل یا تورک تلکام تهیه کنید و به راحتی به اینترنت پر سرعت متصل شوید. همچنین در بسیاری از اماکن عمومی، شهرداری استانبول اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. تـور ارزان استانبول جزئیات بسیاری دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

برای تـور ارزان استانبول کجا غذا بخوریم؟

غذاهای ترکی و مهارت آشپزهای استانبول شهرتی جهانی دارند؛ برای هر کسی سخت است که از مقابل این رستوران‌های هوس‌انگیز بی‌تفاوت گذر کند. برای اینکه یک غذا خوردن ساده هزینه سنگینی روی دستتان نگذارد، بهتر است از رستوران‌های دولتی شهر استانبول که زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کنند استفاده کنید. غذای این رستوران‌ها کیفیت بسیار عالی و جالب ‌توجهی دارند. برای تـور ارزان استانبول می‌توانید غذاهای خوش‌مزه و خوش قیمتی مانند کوفته ترکی، کوکورچ، پیده تنوری، دونر کباب و میدیه دولما را امتحان کنید. برای اطلاع از بهترین آپشن‌های تـور ارزان استانبول سری به سایت نوآوران راه سپید بزنید.

فصل زمستان ، بهترین زمان برای تور ارزان استانبول

استانبول زمستان‌های رویایی و بسیار زیبایی دارد. شما در این فصل با توجه به کم شدن تعداد گردشگران می‌توانید از تـور ارزان استانبول لحظه آخری استفاده کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات تـور ارزان استانبول با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما می‌توانید از سراسر ایران به ترکیه سفر کنید، تـور ارزان استانبول از تهران ، تـور ارزان استانبول از شیراز ، تور ارزان استانبول از اصفهان و تـور ارزان استانبول از مشهد انتظار شما را می‌کشند تا در بهشت لذت‌های زمینی غرق شوید.

نظرات