هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان

0

اصفهان به خاطر داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متعدد و متنوع جزو مقاصد اصلی سفر در ایران محسوب می شود. گردشگران زیادی به دنبال اقامت در هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان هستند تا دسترسی راحتی به جاهای دیدنی داشته باشند. اگر شما هم قصد رزرو هتل اصفهان را دارید می توانید به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه نموده و یکی از بهترین هتل های اصفهان را که فاصله کمی تا میدان تاریخی نقش جهان دارد، انتخاب کنید.

 هتل های اصفهان

هاستل حراتیج

هاستل حراتیج که با نام خانه مسافر حراتیج نیز شناخته می شود، یکی از هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان است. این هتل سنتی یک ستاره برای آن دسته از افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی را تجربه کنند و با هزینه مناسبی در فاصله کمی از بناهای تاریخی اصفهان اقامت داشته باشند، گزینه ایده آلی به شمار می رود. موقعیت مکانی حراتیج موجب شده مهمانان با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحتی به میدان نقش جهان داشته باشند و با طی نمودن فاصله کمی به بازدید از بناهای شگفت انگیزی همچون مسجد شیخ لطف الله، عالی قاپو، بازار قیصریه و … بروند.

گردشگران می توانند یکی از ۱۵ اتاق زیبا و منحصر بفرد هاستل حراتیج را که به سبک سنتی طراحی و چیدمان شده اند، هنگام رزرو هتل اصفهان انتخاب کنند. در این اتاق ها بهترین امکانات و تجهیزات جهت اقامتی راحت فراهم شده است و خدمات بی نظیری به مهمانان ارائه می گردد.

آدرس هاستل حراتیج: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان نشاط، کوچه ۲۴، پلاک ۹٫

هتل کاربات

از دیگر هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان می توان به هتل دو ستاره کاربات اشاره نمود. این هتل تازه تاسیس که در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز نموده، در قلب شهر اصفهان و در خیابان استانداری که یکی از مهمترین خیابان های اطراف میدان نقش جهان محسوب می شود، واقع شده است.

دسترسی راحت به جاهای دیدنی و تاریخی و بهترین امکانات و خدمات مانند رستوران، صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، خانه داری، لاندری و … موجب شده گردشگران زیادی هنگام رزرو هتل اصفهان، هتل کاربات را انتخاب کنند. ساختمان این هتل ۴ طبقه بوده و دارای ۲۴ اتاق لوکس و فوق العاده زیبا می باشد که اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی رقم می زنند.

آدرس هتل کاربات: اصفهان، خیابان استانداری، نبش چهارراه فرشادی.

هتل های اصفهان

هتل ستاره

هتل ستاره یا همان هتل صدف سابق با معماری بی نظیر و تلفیقی از سنت و مدرنیته می تواند انتخاب دیگری برای گردشگرانی باشد که به دنبال رزرو هتل اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان هستند. این هتل ۳ ستاره در بافت تاریخی اصفهان و در مجاورت میدان نقش جهان واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی این منطقه مانند عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام و … دارد.

در ساختمان سه طبقه هتل ستاره اصفهان ۵۲ اتاق بسیار تمیز و شیک برای اقامت گردشگران و مهمانان گرامی در نظر گرفته شده است. در تمامی این اتاق ها بهترین امکانات و خدمات فراهم شده تا مسافران اقامتی به یادماندنی را تجربه کنند. پرسنل این هتل آموزش دیده و مجرب بوده و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی و میزبانی می کنند. شما می توانید هنگام رزرو هتل اصفهان از سامانه اقامت ۲۴، هتل ستاره را انتخاب کنید و در طول مدت اقامت خود از امکانات و خدمات بی نظیری همچون رستوران، اینترنت پرسرعت و رایگان، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، صرافی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تشریفات ویژه، خدمات معلولین و … بهره مند گردید.

آدرس هتل ستاره: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ.

هتل پیروزی

اگر در سفر به پایتخت تاریخی ایران به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های نزدیک میدان نقش جهان هستید، به شما هتل چهار ستاره پیروزی را پیشنهاد می کنیم. این هتل لوکس و مجلل جزو قدیمی ترین هتل های اصفهان محسوب می شود و دارای ساختمانی ۵ طبقه و ۹۵ اتاق و سوئیت بسیار شیک و راحت است.

هتل پیروزی در یکی از خیابان های اصلی اصفهان یعنی چهار باغ پایین واقع شده که فاصله کمی تا میدان نقش جهان دارد. گردشگران می توانند با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به این میدان تاریخی و بازدید از جاذبه های آن داشته باشند و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

این هتل ۴ ستاره با نام هتل داریوش در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردید و سپس مورد بازسازی و تغییر نام قرار گرفت. پس از مرمت و نوسازی امکانات و خدمات جدید و بی نظیری نیز اضافه شدند که موجب راحتی بیشتر مهمانان می گردند. شما می توانید برای رزرو هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان هتل پیروزی را انتخاب کنید و لحظات خوش و اقامتی فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

آدرس هتل پیروزی: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین.

هتل های اصفهان

هتل عباسی

بدون شک می توان هتل عباسی را به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره اصفهان و مجلل ترین هتل نزدیک میدان نقش جهان در نظر گرفت. این لوکس که در لیست هتل های اصفهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های جهان و بزرگترین هتل های ایران شناخته می شود. بنای این هتل در واقع یک کاروانسرا متعلق به دوران صفویه می باشد که به دستور شاه سلطان حسین در سال ۱۱۲۸ ساخته شده است.

گردشگرانی که علاقمند به اقامت در یکی از خاص ترین هتل های اصفهان در نزدیکی نقش جهان هستند، هتل ۵ ستاره عباسی گزینه ای ایده آب و شگفت انگیز به شمار می رود. با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی راحت به جاهای دیدنی و اماکن تاریخی نقش جهان، می توانید زندگی به سبک مردمان گذشته را تجربه کنید. این هتل فوق العاده لوکس دارای ۲۲۵ واحد اقامتی منحصربفرد با طراحی سنتی و بهترین امکانات و خدمات رفاهی است که اقامتی رویایی را رقم می زنند. اتاق های یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس و سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان های دو و سه خوابه هتل عباسی اصفهان دورتادور حیاطی بزرگ و باصفا قرار دارند و چشم انداز بی نظیری از حیاط سرسبز و دل انگیز را به مهمانان هدیه می دهند.

در این هتل امکانات و خدمات براساس به روزترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری می باشند که از مهمترین آنها می توان به ۱۱ رستوران و تالار پذیرایی، مجموعه ورزشی مجهز، مجموعه آبی لوکس، کافی شاپ مدرن و چایخانه سنتی، صندوق امانات داخل اتاق و … اشاره نمود.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ.

نظرات