آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس نفت مسجدسلیمان شنبه ۱۹ شهریور

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس نفت مسجدسلیمان شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

خرید بلیط الکترونیکی بازی پرسپولیس نفت مسجدسلیمان شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در هفته ششم لیگ برتر با اعلام باشگاه استقلال آغاز شد و بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برای فوتبال دوستان و هواداران در سامانه footballeticket.ir و my.naftmisfc.ir فروخته میشود. در هفته ششم لیگ برتر ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر شهریور 1401

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم، روز شنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر شهریور ۱۴۰۱

پس از حضور بانوان در چند بازی فوتبال، حالا برخلاف صدور مجوز ورود زنان هوادار به ورزشگاه برای تماشای دیدارهای لیگ برتر بیست و دوم، بازی فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.

سامانه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از دقایقی پیش به روی علاقمندان حضور به ورزشگاه باز می شود و هواداران دو تیم حتما برای خرید بلیط اقدام کنند.

نفت مسجدسلیمان ۸ امتیازی تیم پنجم جدول است و پرسپولیس ۱۱ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. تیم داوری: سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی و امیر ایار هستند.

خرید بلیط دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از طریق وب‌سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به نشانی my.naftmisfc.ir قابل پیگیری است و علاقمندان به تماشای این بازی می‌توانند از طریق این سایت اقدام به خرید بلیط کنند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان از دقایقی پیش بلیت‌فروشی دیدار با پرسپولیس را در سامانه خود آغاز کرده اما برای اینکه بتواند از حضور حداکثری هوادارانش در این دیدار حساس استفاده کند، بلیت‌ها را به صورت رایگان در اختیار هواداران خود قرار می‌دهد.

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از سامانه my.naftmisfc.ir و footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی این دیدار را تهیه کنید

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

ترکیب تیم ها

شاگردان یحیی گل محمدی اما بعد از ۳ پیروزی پی درپی امشب در مسجد سلیمان به دنبال حفظ صدرنشینی خواهند بود. سرخ‌ها مثل ۵ بازی گذشته امشب علیرضا بیرانوند را درون دروازه خواهند داشت و خط دفاعی این تیم هم با حضور پورعلیگنجی-گولسیانی-نعمتی و اسماعیلی فر شکل خواهد گرفت.

در خط میانی سرلک به عنوان هافبک دفاعی فرمانده سرخ‌ها به میدان خواهد رفت. این در حالی است که سینا اسدبیگی که در بازی قبلی به جای عالیشاه مصدوم به میدان آمد در این بازی هم جایگزین کاپیتان پرسپولیس خواهد شد.

سروش رفیعی به عنون بازیکن آزاد سرخ‌ها کمی جلوتر از دو هافبک میانی سرخ‌ها بازی خواهد کرد و مثلث هجومی سرخ‌ها هم با حضور ترابی، سعید صادقی و لوکادیا شکل خواهد گرفت. این در حالی است که احتمالا سعید صادقی احتمالا بیشتر از ترابی وظیفه کمک به خط میانی را خواهد داشت و شماه ۹ سرخ‌ها قرار است در این بازی زوج مهاجم هلندی باشد.

بیرانوند، پورعلیگنجی، گولیسیانی، اسماعیلی فر، نعمتی، سرلک، اسدبیگی، رفیعی، صادقی، ترابی، لوکادیا. علی نعمتی، مهدی ترابی و میلاد سرلک سه بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور دارند

 

نظرات