مشاوره خرید لوله پلی اتیلن و لوله کشاورزی از تولید کننده اصلی

0

حتما میدانید که استفاده و بکار گیری لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی یک گاه جدی و زیربنایی برای کشاورزان جهت توسعه کسب و کار خود محسوب می شود.

لوله پلی اتیلن

کاهش هزینه ها با خرید لوله پلی اتیلن

این لوله ها علاوه بر آنکه مصرف آب شما را تا ۸۰ درصد کاهش می دهند باعث برگشت سرمایه شما در میان مدت می شوند.

شاید بارها و بارها برای خرید لوله پلی اتیلن اقدامات نافرجام داشته اید و علت آن عدم آگاهی و اطلاعات ناکافی از این لوله ها بوده است.

به عنوان نمونه برای یک سایز خاص شاید بیش از ۲۰ نوع محصول قابل عرضه وجود داشته باشد که در مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت باشند.

تاثیر فشار اتمسفر لوله بر قیمت

علت این تفاوت ها مساله ای به نام تحمل فشار و جنس لوله است.

این لوله ها با دستگاه های تولید لوله پلی اتیلن ساخته می شوند که مواد اولیه آنها میتواند دارای کیفیت های متفاوتی باشد. مثلا لوله سایز ۱۲۵ سانتی متر می تواند با مواد درجه یک ، مواد کمپاند مهندسی شده و یا مواد درجه دو تولید شود. البته در مواردی شاهد تولید این لوله ها با مواد بازیافتی پلاستیکی بسیار ضعیف نیز در بازار بوده ایم.

قیمت ، تعیین کننده است

برای خرید این لوله ها ابتدا باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید.

مهمترین مسئله در خرید یک کالا قیمت آن کالا می باشد در صنعت پلی اتیلن و لوله سازی نیز قیمت حرف اول را میزند برای تعیین محصول مورد نیاز خود ابتدا باید یک بودجه مشخص شده برای آن در نظر گرفته و برای خرید به آن تخصیص دهید.

بودجه شما تعیین کننده کیفیت و میزان خرید تان خواهد بود البته نیاز خود را اعم از متراژ مورد نظر و کیفیت لوله ها جهت ماندگاری باید تعیین گردد یک خرید خوب شامل بالانس میانه بودجه تخصیص داده شده و نیاز شما خواهد بود

لوله پلی اتیلن

مثلاً با ۵۰ میلیون تومان میتوانید هزار متر لوله با کیفیت بسیار بالا را بخرید و یا اینکه میتوانید ۲۰۰۰ متر از همان لوله را با کیفیت کمتری خریداری کنید.

البته کیفیت مواد استفاده شده در لوله پلی اتیلن صرفاً قیمت آن را مشخص نمی‌کند عامل مهم دیگر توانایی لوله در تحمل فشار داخلی و خارجی است.

نحوه قیمت گذاری لوله پلی اتیلن

شیوه تعیین قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس وزن لوله تعیین می گردد اگر کیفیت لوله ها را برابر در نظر بگیریم میزان ضخامت جداره لوله تعیین کننده فشار اتمسفر آن است البته داستان به این سادگی ها هم نیست و مسئله به اینجا ختم نمی شود دستگاه های تولید لوله در صورتی که به درستی تنظیم نشده باشند می‌توانند کیفیت لوله را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

لوله پلی اتیلن

توصیه ما خرید از تولیدکنندگان برتر ایران می باشد چرا که استفاده از دستگاه های با کیفیت و تنظیم دقیق این دستگاه ها کیفیت لوله ها می گردد.

چطور لوله پلی اتیلن با کیفیت بخریم؟

اگرچه کیفیت لوله را می توانید در آزمایشگاه های پیشرفته مشخص کنید اما با دانستن اطلاعات بسیار کمی صرفاً از طریق مشاهده حضوری کیفیت این لوله ها تا حدی قابل اثبات است.

با دقت به سطح لوله در صورتی که یک سطح صاف و صیقلی و یکنواخت را مشاهده نمودید باید کمی خیالتان راحت شود چنان که درون لوله کاملاً دایره ای شکل نباشد میتواند نشان دهنده کیفیت ضعیف و پایین محصول باشد.

هنگام نگاه کردن به سطح لوله با دقت بنگرید که هیچ حفره و برآمدگی روی لوله نباشد.

تا اینجا در خصوص مشاهده ظاهری لوله بحث کردیم اما برای بررسی دقیق لوله باید حتما به آزمایشگاه مراجعه کرده و نمونه لوله را جهت بررسی به آنها ارائه کنید.

لوله پلی اتیلن

ممکن است این فرایند طولانی شده و باعث اتلاف وقت گردد.

معرفی کارخانه تولید لوله پلی اتیلن معتبر

کارخانه باران پلیمر کیا با داشتن آزمایشگاه بسیار پیشرفته و مجهز خود به همراه وجود کارشناسان خبره می تواند در خرید لـوله پلـی اتیلن کشاورزی به شما کمک کند.

مشاوره رایگان خرید لوله پلی اتیلن

جهت مشاوره رایگان و استفاده از نظر کارشناسان خبره و مطمئن برای خرید لوله پلی اتیلن می توانید به وبسایت باران پلیمر کیا به نشانی e198.ir مراجعه کرده و از طریق تلفن های شرکت مشاوره رایگان خرید لـوله پلی اتیلن دریافت کنید.

همچنین این کارخانه با داشتن دستگاه های تولید پیشرفته و بروز و استفاده از مواد مرغوب بهترین لوله را با ضمانت ۱۰ ساله به خریداران ارائه می دهد که این ضمانت حافظ منافع خرید و رعایت حقوق مصرف کنندگان است.

نظرات