بیوگرافی امین غلامی خواننده و همسرش شهرزاد+ عکس زندگی شخصی و آهنگ ها

0

بیوگرافی امین غلامی خواننده و همسرش شهرزاد+ عکس زندگی شخصی و آهنگ ها

امین غلامی : متولد ۱۳ دی ۱۳۷۲ در تهران، خواننده و آهنگساز و نوازنده پیانو اهل ایران است. بیوگرافی امین غلامی خواننده و همسرش شهرزاد + عکس زندگی شخصی و آهنگ ها و اینستاگرام وی را در ادامه با فیلم جزئیات فوت و درگذشت همسرش را ببینید

امین غلامی خواننده

بیوگرافی امین غلامی

امین غلامی زاده ١٣/١٠/١٣٧٢
در تهران و تنها فرزند خانواده است.

غلامی در سال های گذشته فعالیت موسیقایی زیادی داشت و قطعات زیادی را منتشر کرده است.

سوابق هنری

امین غلامی خواننده ای که بیشتر با قطعه ” من به تو دلبستم ” با ترانه ای از ترانه مکرم شناخته می شود. این ماه ها درگیر رسیدگی به بیماری نامزد خود شده است. او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن ۱۴ سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو، کی برد ، دف، تنبک به تسلط کامل رسید.امین غلامی از سال ۱۳۸۸ ترانه سرایی را نیز آغاز کرد.

او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن ۱۴ سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.
او پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو,کی برد, دف, تنبک به تسلط کامل رسید
امین غلامی از اسل ۸۸ شروع به ترانه سرایی هم کرد که اولین ترک رسمی او ترک سر به هوا نام داشت که ترانه و آهنگ و تنظیم کار را هم خودش انجام داد و با همان کار از اول طرفداران خودش را یافت.
او پس از انتشار قطعه سر به هوا اقدام به تولید تک ترک ها ی دیگر و آلبوم کرد که برخی از این ترک ها پس از سر به هوا تا سال ۹۰ منتشر گردید.
از دیگر فعالیت های او اجرای آهنگ مادر در روز مادر در سازمان صدا و سیما در سال ۹۰ بود. به گفته امین غلامی در سال ۹۱ به علت مسائلی که اصلا نه مهم بود نه ارزشی داشت بنا به دلایلی از کشور خارج شدم و وقفه ۲ ساله در کارم افتاد. البته کارهای ترانه سرایی زیادی انجام میدادم.

شهرزاد ضیا عرب شاهی همسر امین غلامی کیست

وی در دو سال پیش با خانم شهرزاد ضیاء عرب شاهی نامزد کرده بود پیش از محرم نیز با توجه به بیماری سرطان همسرش ازدواج کردند و زیر یک سقف رفتند. همسرش پس از طی مدتی تحمل بیماری در ۸ شهریور ۱۴۰۱ درگذشت.

امین غلامی خواننده

جزئیات و فیلم فوت و درگذشت همسر

امین غلامی گفت: “حدودا یک سال است درگیر سرطان هستیم. نامزدم در ابتدا یک تومور داشت و تقریبا درمان شده بود. در انتهای سال هزار و چهارصد همه چیز بهتر شده بود و داشتیم در جنگ با این بیماری پیروز می شدیم که متاسفانه در اردیبهشت سال چهارصد و یک، نشانه‌هایی در همسرم بود که پس از مراجعه به پزشک به ما گفتند که بیماری چند جای دیگر را درگیر کرده است.”

امین غلامی خواننده

وی ادامه داد: چند جلسه شیمی درمانی کردیم. هر راه درمانی که میشد را پیش گرفتیم اما متاسفانه در حال حاضر حال همسرم اصلا خوب نیست و در آی سی یو تحت مراقبت است. من و همسرم به دعای مردم نیازمندیم. برای روحیه او هر کاری میشد کردم. نامزد بودیم و زودتر همه چیز را پیش بردیم و مَحرم شدیم. تمام برنامه هایمان را زودتر انجام دادیم تا بهتر شدن روحیه اش به درمان کمک کند. حتی در اینستاگرام هم همه چیز را علنی کردم. فقط می خواهم همسرم خوب شود و چیز دیگری نمی خواهم.”

امین غلامی خواننده

پیج اینستاگرام امین غلامی با عکس های جدید

آدرس صفحه اینستاگرام امیـن غلامی @amingholamireal می باشد.

نظرات