بیوگرافی عمار آقایی بازیگر و همسرش + عکس های جدید اینستاگرام و مهاجرت

0

بیوگرافی عمار آقایی بازیگر و همسرش + عکس های جدید اینستاگرام و مهاجرت

عمار آقایی : زاده دهه ۶۰ در لاهیجان، بازیگر نقش جوانی مرتضی و نقش علی پسر گلرخ و مرتضی است. در ادامه معرفی و بیوگرافی عمار آقایی بازیگر نقش جوانی مرتضی در سریال از یاد رفته + ازدواج و مهاجرت با عکس های جدید عمار آقایی بازیگر و همسرش در ترکیه همراه با سوابق هنری و بازیگری از شروع تا شهرت و پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

عمار آقایی بازیگر نقش جوانی مرتضی در سریال از یاد رفته

بیوگرافی عمار آقایی

وی متولد دهه شصت و اهل لاهیجان است و از کودکی وارد حیطه بازیگری شده و با بازی در سریال از یاد رفته در نقش جوانی مرتضی و در نقش علی به شهرت رسید. عمار آقایی فعالیت در زمینه هنر را از تئاترهای محلی در فرهنگسراهای شهر لاهیجان آغاز كرد تا تجربه خوبی را در این زمینه کسب کند. عمار آقایی در حال حاضر از ایران مهاجرت کرده و با همسر و دخترش در استانبول ترکیه زندگی میکند

بیوگرافی عمار آقایی بازیگر و همسرش

سوابق بازیگری

اقایی پس از ۴ سال بازی در تئاتر، برای اولین بار در سریال از یاد رفته به ایفای نقش پرداخت.او با بازی در سریال از یاد رفته در دو نقش جوانی مرتضی و در نقش علی پسر گلرخ و مرتضی به شهرت رسید. عمار آقایی در حال حاضر از ایران مهاجرت کرده و با همسر و دخترش در استانبول ترکیه زندگی میکند

بیوگرافی عمار آقایی بازیگر

بخشی از گفتگوی عمار آقایی را ببییند:

شروع بازیگری از کودکی

من از بچگی تئاتر کار می‌کردم. آن زمان من و خانواده‌ام در لاهیجان زندگی می‌کردیم و گروه تولید مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» حدود ۵ ماه در شمال کار داشتند. از همین رو آقای حسن‌پور به همراه تیم کارگردانی در مراحل پیش‌تولید به لاهیجان آمدند و فراخوان دادند. روزی که برای پر کردن فرم درخواست رفتم، تعداد بسیاری از علاقه‌مندان دیگر هم آمده بودند تا فرم پر کنند و تست دهند.من هم مانند بسیاری دیگر از همشهریان تست بازی دادم و آقای حسن‌پور مرا انتخاب کرد و پس از مدتی تماس گرفتند که به تنکابن بروم. در آنجا تست گریم و لباس دادم و درنهایت برای بازی در نقش مرتضی پذیرفته شدم و از همان روز اول، تصویربرداری کار خود را شروع کردم و جلوی دوربین رفتم و حدود ۸ ماه با گروه بودم.

بازیگر نقش علی پسر گلرخ و مرتضی در سریال از یاد رفته کیست

استرس نداشتید که در بازی اولتان به عنوان نقش اول بازی می‌کنید؟

من چون اول نمی‌دانستم چه کاری انجام می‌دهم، استرس داشتم؛ ولی نمی‌دانستم که چه اتفاقی در حال افتادن است. اما چون با کسی صحبت نمی‌کردم این بکری در بازی من باقی مانده بود. همان جا وقتی صدایم می‌کردند جلوی دوربین می‌رفتم و دیالوگ‌ها را حفظ می‌کردم و حس پلان را آقای حسن‌پور در من ایجاد می‌کرد.

شما یک بار نقش پدر و یک بار نقش پسر را بازی کردید

مرتضی پسری محجوب و روستایی است كه به اصرار همسر خود در آزمون دانشگاه شركت می‌كند، در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌آید؛ مرتضی نقش اصلی داستان است و كاراكتری بسیار دوست‌داشتنی به سادگی یك پسر روستایی دارد كه یك دوره از زندگی او كه حدود ۱۷ تا ۳۰ سال است را من بازی می‌كنم و از ۳۰ تا ۴۰ سالگی مرتضی را آقای فروتن بازی می‌كند و در كل این داستان یك دوره ۴۰ ساله از زندگی مرتضی و گلرخ را تعریف می‌كند؛ من دوره جوانی و خامی مرتضی را جلوی دوربین رفتم و محمدرضا فروتن با شخصیت تازه‌تر و پخته‌تری نسبت به گذشته وارد می‌شود و شاهد تجربه‌های جدید از زندگی او هستیم.

عمار آقایی بازیگر نقش جوانی مرتضی در سریال از یاد رفته الان کجاست

بازیگر نقش علی در سریال از یاد رفته الان کجاست

عکس های جدید عمار آقایی بازیگر

عمار آقایی بازیگر نقش مرتضی در سریال از یاد رفته کیست

 

نظرات