خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هوش سیاه ۱ + زمان پخش از شبکه آی فیلم

2

سریال هوش سیاه ۱ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال هوش سیاه ۱ با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی حسین یاری (سرگرد احمدی)،کیکاووس یاکیده (جمشید کاظمی)،کمند امیر سلیمانی (همسر سرگرد احمدی) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال هوش سیاه 1

 این سریال به کارگردان مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عباس فاطمی محصول سال ۱۳۸۹ در ژانر اجتماعی،پلیسی،خانوادگی است.  این مجموعهٔ تلویزیونی ۱۵ قسمتی به موضوع جرائم رایانه‌ای می پردازد. به دلیل استقبال زیادی که از این سریال جذاب شد سری دوم این سریال نیز ستخته و در اردیبهشت ۱۳۹۲ پخش شد. حالا قرار است این مجموعه جذاب از ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم پخش شود.

خلاصه داستان

سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پروندهٔ پیچیدهٔ یک خرابکار و نابغهٔ رایانه و الکترونیک، «جمشید کاظمی» با نام تقلبی «کامران بوریایی» شده‌ اند که…

زمان پخش سریال هوش سیاه 1 از شبکه آی فیلم

اسامی بازیگران سریال هوش سیاه ۱

حسین یاری

زاده ۱۶ دی ۱۳۴۶ بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و رسانه است که از سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ از شبکه اول سیما پخش شد، به محبوبیت و شهرت رسید،بعد از آن با بازی در سریال هایی چون هوش سیاه ۱ و ۲،برادر،سلمان فارسی و… و همچنین با بازی در فیلم هایی چون میم مثل مادر،کیمیا و خاک،سعادت آباد،ساکن طبقه وسط،پدر آن دیگری و… به شهرت بیشتری رسید.

بازیگر نقش سرگرد احمدی در هوش سیاه 1

حسین یاری در سریال هوش سیاه ۱

کمند امیر سلیمانی

زاده ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ و با بازی در سریال هایی چون پدر سالار،همسران،همسایه ها،ساعت شنی،هوش سیاه،نوار زرد،پریا و…و فیلم هایی چون در آرزوی ازدواج،مهریه بی بی،قرمز،پاستا بیرونی و… به شهرت رسید.  وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

بازیگران سریال هوش سیاه 1

کیکاووس یاکیده

زاده ۲۰ بهمن ۱۳۴۷ دوبلور ، بازیگر و شاعر ایرانی است و از مشهورترین صداهای دوبله می باشد. از جمله معروف ترین دوبله های او میتوان به مستند : ” لذت نقاشی ” گویندگی به جای نقاش معروف باب راس و سریال کمیسر و رکس به جای کمیسر موزر اشاره کرد. ایشان  با بازی در مجموعه محبوب هوش سیاه در نقش جمشید کاظمی ( کامران ) به محبوبیت و شهرت عظیمی در حوزه بازیگری دست یافت به طوری که از آن به بعد اغلب مردم او را با نام هوش سیاه می شناسند.

بازیگر نقش کامران در هوش سیاه 1

کیکاووس یاکیده در سریال هوش سیاه ۱

سودابه بیضایی

زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شیراز هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.ایشان رفته رفته با بازی در سریال هایی چون وفا،ارمغان تاریکی،هوش سیاه،بال های خیس،کیمیا،کلبه ای در مه و… و فیلم هایی چون گیس بریده،کودک و فرشته،پانسیون دختران،لرد و… به شهرت رسیدند.

خلاصه داستان هوش سیاه 1

دیگر عوامل

سرپرست نویسندگان: آرش قادری، نویسندگان: نیاز اسماعیل پور و آرش قادری، مدیر برنامه ریزی: شهره فهیمی، منشی صحنه: راحله پروین نیا، جانشین تولید: سید علی حسینی، مدیر تولید: محمد صنعتی، جلوه های رایانه ای: محمد ذبیحی، طراح بخش اکشن: پیمان ابدی و علیرضا قره خانی، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، مدیر صدا: اصغر آبگون، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تدوین: بهرام آب پرور، موسیقی: آرمان موسی پور، مدیر تصویربرداری: هاشم گرامی.

2 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال هوش سیاه ۱ + زمان پخش از شبکه آی فیلم

  1. Niki👑 گفت:

    فقط كامران همون جمشيد كاظمي براي مملكت خوبه باعث پيشرفت ايران ميشن بقيه كه دنبال قيمه و قورمه هستن

  2. ستاره شمالی گفت:

    تا ابد فقط هوش سیاه
    عشق فقط جمشید کاظمی

نظرات