آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس فولاد جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

0

سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان شروع به فروش بلیت های بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس برای روز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ کرده و فوتبال دوستان و هواداران این دو تیم مطرح کشورمان می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ را تهیه کنند.

خرید بلیط بازی پرسپولیس فولاد جمعه 28 مرداد 1401

آدرس سایت خرید بلیط بازی پرسپولیس فولاد خوزستان جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیت فروشی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان بازگشایی شد. رقابت دو تیم پرسپولیس و فولاد در هفته دوم لیگ برتر در روز جمعه ۲۹ مرداد و از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهد بود و این دو تیم مطرح با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بازی پرسپولیس و فولاد

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس و فولاد از سامانه http://footballeticket.ir برای تهیه بلیت انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی دیدار پرسپولیس- فولاد خوزستان تهیه کنید

توجه: از ظهر چهارشنبه ۲۶ مرداد سامانه‌ی بلیط فروشی بازی فولاد و پرسپولیس امکان پذیر شد و افرادی که قصد دارند بلیت بازی را تهیه کنند می‌توانند به مراجعه به سایت http://footballeticket.ir بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است و این بازی با حضور تماشاگر با ظرفیت ۵۰ درصد برگزار می شود.

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرایط حضور در ورزشگاه

بر اساس اعلام شورای تامین برای حضور تماشاگر در ورزشگاه، اجازه داده شده تماشاگران نیمی از ورزشگاه آزادی را در بازی پرسپولیس و فولاد پر کنند که این مسئله به معنی افزایش ظرفیت حضور تماشاگران از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد است.

فارس نوشت: ظهر امروز سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای هفته دوم لیگ برتر، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم، تماشاگران می‌توانند تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به استادیوم‌ها بروند.

نظرات