بیوگرافی گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو + عکس جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو + عکس جدید بزرگسالی

بیوگرافی گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو کیست و الان کجاست + عکس جدید بزرگسالی گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو همراه با سوابق و زندگی شخصی گلناز لبخنده دهتر حمید لبخنده کارگردان را در ادامه مطلب میخوانید:

گلناز لبخنده دختر حمید لبخنده

بیوگرافی گلناز لبخنده دختر حمید لبخنده

گلناز لبخنده متولد اواخر دهه ۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دختر حمید لبخنده کارگردان است که در کودکی با بازی در سریال در پناه تو در نقش گلناز در کنار لعیا زنگنه و حسن جوهرچی به شهرت رسید. گلناز لبخنده در حال حاضر در سینما و حیطه بازیگری فعالیت ندارد و به شغل دیگری مشغول بکار است.

بیوگرافی گلناز لبخنده بازیگر

سوابق بازیگری

گلناز لبخنده دختر حمید لبخنده در خانواده ای هنرمند و اهل سینما پای به عرصه وجود گذاشت. یک برادر به نام نیما دارد و پدرش کارگردان معروف سینما بود که در سال ۱۴۰۰ درگذشت. خانم لبخنده از کودکی وارد عرصه سینما و بازیگری شد و اولین نقش خود را در قاب تلویزیون در سریال پر بیننده و پر مخاطب در پناه تو بازی کرد. او در نقش گلناز دختر لعیا زنگنه و حسن جوهرچی نقش آفرینی کرده است. از دیگر آثار او می توان به سریال در قلب من اشاره کرد. حالا با گذشت بیش از ۲۷ سال از ساخت سریال در پناه تو او دختری جوان شده که تصویر جدید و بزرگسالی ایشان را مشاهده می کنید

عکس جدید بزرگسالی گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو

گلناز لبخنده دختر حمید لبخنده کیست

گلناز لبخنده در آثاری همچون سریال تلویزیونی «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال ۱۳۷۴ است. این سریال برای اولین بار از شبکه ۲ پخش شد . در این سریال بازیگرانی چون ایرج راد، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه، رامین پرچمی و حسن جوهرچی آزیتا لاچینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منوچهر شاهسواری تهیه‌ کننده در پناه تو این سریال را، به‌عنوان محصول شبکه ۲ گروه فیلم وسریال و کشور ایران تهیه کرده است. در پناه تو در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ پخش خود را آغاز کرد

عکس جدید بزرگسالی گلناز لبخنده بازیگر

لازم به ذکر است حمید لبخنده دارای دو فرزند دختر و پسر به نام های گلناز لبخنده و نیما لبخنده است.

حمید لبخنده پدر گلناز لبخنده در ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی درگذشت و مراسم خاکسپاری و تشییع او نیز با حضور فرزندانش و خانواده و اهالی سینما در قطعه هنرمندان برگزار شد که تصویری از وداع دردناک گلناز لبخنده دختر حمید لبخنده را با پدرش می‌بینید.

گلناز لبخنده الان کجاست

نظرات