جدیدترین مدل های کوله پشتی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

کوله پشتی پسرانه ابتدایی : مدل های کوله پشتی پسرانه بسیار متنوع هستند، بنابراین انتخاب کیف مناسب برای بچه ها به خصوص پسر ها کار ساده ای نیست. کوله پشتی پسرانه یکی از خریدهای ضروری والدین برای فرزندشان در هفته آخر شهریور ماه است. به همین بهانه ما مجموعه ایی از کوله پشتی پسرانه ۱۴۰۱ را گردآوری کرده ایم. همراه ما باشید.

کوله پشتی پسرانه ابتدایی

جدیدترین مدل های کوله پشتی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

نکات مهم کوله پشتی پسرانه :

پیدا کردن اندازه مناسب: اولین قدم هنگام خرید کیف مدرسه، انتخاب سایز مناسب است. یک کیف بزرگتر ممکن است وسایل بیشتری را در خود جای دهد، اما اگر آن را بیش از حد پر کنید، ممکن است منجر به کمردرد و مشکلات دیگر شود. اگر خیلی کوچک باشد، ممکن است فضای کافی نداشته باشید. بهترین کار این است که کیف را امتحان کنید و مطمئن شوید که اندازه آن مناسب است، شکل بدن شما را تعریف می‌کند و احساس راحتی می‌کند.
سن کودک خود را در نظر بگیرید: سن کودک شما معمولاً نقطه شروع خوبی در مورد اندازه کیف مدرسه مورد نیاز فرزندتان می‌دهد. به طور کلی، هر چه کودک کوچکتر باشد، وسایل کمتری باید در کیفش بگذارید و هر چه کودک بزرگتر باشد، وسایل بیشتری باید در کیفش بگذارد. بنابراین، سن و مرحله کودک شما باید اندازه کیف مدرسه‌ای را که برای آن می‌روید تعیین کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که یک کوله پشتی بزرگ برای یک کودک خردسال خریداری نکنید، زیرا برای قاب کوچک آن‌ها ناراحت کننده است.

کیف مدرسه پسرانه ساده

به جزئیات کوچک توجه کنید: هنگامی که در فروشگاه مشغول گشتن کوله پشتی‌های مدرسه هستید، به زیپ‌ها و دوخت کیف نگاهی بیندازید. می‌خواهید مطمئن شوید که زیپ‌ها محکم می‌باشند، اما باز و بسته شدن آن آسان است. برای دوخت، به نقاطی که پارچه‌ها به هم می‌رسند نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که کیفیت خوب است و زیر وزن زیاد پاره نمی شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که باید در همه کوله‌ها به دنبال آن باشید، سگک برای تنظیم طول و سفت بودن بند‌های شانه است. ببینید چقدر راحت می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد و چقدر خوب در جای خود می‌مانند.
رنگ‌ها و الگوها: این یکی بیشتر ذهنی است اما ارزش بررسی دارد. تهیه یک کیف که به شخصیت شما اجازه می‌دهد در میان مردم بدرخشید و خود را نشان دهید، همیشه سرگرم‌کننده است. رنگ‌های وحشی و طرح‌های دیوانه‌کننده روی لباس‌ها عالی هستند زیرا می‌توانید اغلب آن‌ها را عوض کنید. ممکن است بخواهید این واقعیت را در نظر بگیرید که رنگ‌های روشن‌تر راحت‌تر کثیف می‌شوند، بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که کیف تمیز را دوست دارید، یا دوست ندارید کثیف شوید، ما رنگ‌ها و سایه‌های تیره‌تر را پیشنهاد می‌کنیم.

کیف مدرسه پسرانه طرح دار

روش مراقبت و نگهداری از کوله پشتی پسرانه ابتدایی :

اسم فرزندتان را روی کیف مدرسه‌اش بگذارید،این به ویژه برای بچه‌های جوان خوب است. این به معلمان آن‌ها کمک می‌کند تا در صورت نیاز به راحتی کیف‌های خود را پیدا کنند،مطمئن شوید که به درستی بسته بندی شده است،سنگین ترین وسایل را در محفظه‌های پشتی نگهداری کنید.

کیف مدرسه پسرانه شخصیت های کارتونی

به کودک خود بیاموزید که بند‌ها را دوباره تنظیم کند. این باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند تسمه‌های خود را برای راحتی بیشتر تنظیم کنند،به طور مرتب کیف مدرسه فرزندتان را چک کنید. این ممکن است برخی از شگفتی‌های پنهانی را که فرزند شما در یک جیب پنهان نگه داشته است، آشکار کند. ناتوانی در تشخیص ساندویچ یا قابلمه ماست فراموش شده می تواند بعداً یک کشف ناخوشایند را ایجاد کند،فرزندتان را تشویق کنید که هر دو بند را بپوشد، پوشیدن هر دو بند به جای یک شانه راحت تر خواهد بود و توزیع وزن یکنواخت روی تسمه‌ها را تضمین می‌کند.

 راهنمای خرید کوله پشتی پسرانه

 

عوارض کوله پشتی هاي‌ غیر استاندارد : استفاده از کوله پشتی هاي‌ غیر استاندارد عوارضی چون ابتلا به کمر دردهای مزمن – گودی کمر – شانه هاي‌ نامتقارن – تمایل شانه ها بطرف جلو و انحنای ستون مهره ها را در پی خواهد داشت. شیوع کمردرد، انحنای ستون مهره ها و خم شدن شانه ها بطرف جلو در بین دانش آموزان پسران گزارش شده است.

کوله پشتی ویژه ابتدایی

 

شرایط حمل کوله پشتی :

در حالت طبیعی کوله پشتی پس از آویزان کردن باید حدود ۳ سانتی متر بالاتر از خط گودی کمر قرار گیرد. داشتن یک لایه اسفنجی در پشت کیف باعث می شود که فشار بر روی ستون مهره ها کمتر شود. استفاده غلط از ان منجر به تغییر شکل اندام و افزایش احتمال ابتلا به ضایعات ستون فقرات درد در ناحیه کمر و نابهنجاری هاي‌ قامتی می شود.

به طور دقیق تر وزن کیف یا کوله پشتی باید ۱۵-۱۰ درصد وزن دانش آموز باشد یعنی اگر فرزند شما تقریبا” ۲۰ کیلوگرم وزن داشته باشد وزن کیف او با وسایل موجود در ان باید حدود ۲-۳ کیلوگرم باشد. حداکثر زمان برای حمل کوله پشتی ۳۰ دقیقه است ودر صورت حمل ان بیش از ۳۰ دقیقه، باید وزن آن را سبک تر کرد.

مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه

 شرایط خرید کیف مدرسه پسرانه

نکات مهم خرید کوله پشتی بچگانه

روش شستشو کوله پشتی

همراه ما باشید

نظرات