جاهای دیدنی مسیر مشهد به شمال+ رزرو تور با ۴۰ درصد تخفیف

0

نزدیکترین شهرهای شمالی به مشهد شهرهای استان گلستان است. استان گلستان دارای مناطقی بسیار زیبا جذاب و طبیعتی بکر است. شما عزیزان اگر از مسیر شمال به مشهد بروید می‌ توانید طبیعت زیبای استان گلستان را مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم جاهای دیدنی مسیر مشهد به شمال را برای شما عزیزان بیان کنیم. مشهد همواره جزو شهرهای مهمی به حساب می آید که به علت وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام مورد توجه زائران و گردشگران قرار گرفته است. از مسیرهای مختلفی می توان به شهر مقدس مشهد سفر کرد که یکی از آن جاده شمال است. در این جاده مناطق زیبا و بکر وجود دارند که می توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روحیه گردشگران بگذارند. علاوه بر این باید ذکر کنیم که یکی از نزدیکترین دریا ها به شهر مشهد دریای خزر واقع در استان گلستان است.

جاهای دیدنی مسیر مشهد به شمال

 مسیر مشهد به شمال

جاده زیبای شمال به علت طبیعت بکر و مناطق زیبا و جذابی که دارد خستگی طولانی بودن سفر را برای مسافران و گردشگران کاهش می دهد. در واقع به دلیل وجود چشمه ها و آبشارهایی که در مناطق زیبای استان گلستان وجود دارد مسافران هیچ خستگی در حین راه حس نمی کنند. لذا شما می‌ توانید با استفاده از خدمات تور مشهد از شمال سفری هیجان انگیز و متفاوت را تجربه کنید. در واقع هنگامی که وارد جاده علی آباد_ گرگان شدید جاذبه های گردشگری شمال کشور را مشاهده می‌ کنید. در حقیقت در جاده شمال به هیچ عنوان خبری از جاده های کویری نیست. لذا در این زمان چشم رانندگان در هنگام رانندگی در راه طولانی خسته نمی‌ شود.

طبیعت بکر استان گلستان

استان گلستان مراکز دیدنی بسیار زیبایی دارد. البته یکی از مهمترین دلایلی که مسافران ترجیح می دهند از شمال به مشهد سفر کنند جاذبه های گردشگری طبیعت بکر و چشم‌انداز طبیعی استان گلستان است. در واقع زمانی که وارد استان گلستان شدید مناطق بسیار زیبا و جذابی را مشاهده می کنید که دارای طبیعت بکر و فوق العاده هستند. سفر به مشهد از میان جنگل های انبوه استان گلستان برای هر گردشگری بسیار هیجان انگیز و فوق العاده است. به در واقع در استان گلستان شهر های مانند گرگان، گنبد کاووس و همچنین آزاد شهر و مینو دشت جزو شهر های بسیار زیبایی هستند که در مسیر شمال به مشهد قرار دارند.

سفر به مشهد از راه شمال

در حقیقت سفر به مشهد از راه و جاده های شمالی یک سفر بسیار هیجان انگیزی است که گردشگران می توانند آن را تجربه کنند. همانطور که می دانید مسیر مشهد از بعضی از شهرهای ایران بسیار طولانی و خسته کننده است. به عنوان مثال مسیر سمنان به مشهد به علت اینکه دارای زمین ها و جاده های بیابانی با خار و خاشاک است خستگی سفر را برای گردشگران بیشتر می‌ کند. همانطور که می دانید از سمنان به مشهد راه زیادی است به همین دلیل ساعت های طولانی به همراه زمین های بیابانی می تواند برای بعضی از گردشگران بسیار خسته کننده باشد. اما راه مشهد از شمال یک تجربه شیرین برای گردشگران است زیرا مناطق و طبیعتی جذاب دارد.

مسیر های مختلف به مشهد

سفر به مشهد از جاده های شمالی حدود ۱۳ ساعت زمان می برد. در واقع در این حالت فاصله از شمال به مشهد ۹۶۵ کیلومتر است. اما وجود شهرهای جذاب و دیدنی در راه شمال خستگی و طولانی بودن ساعت سفر را برای مسافران و گردشگران کم کرده است. اما اگر بخواهید از مسیر دوم که شهر سمنان است به مشهد بروید مسافت راه ۱۸۰ کیلومتر است. در این مسیر از شهرهایی مانند گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور و غیره عبور می کنید. مسیر شمال به مشهد به علت وجود طبیعت بکر و جاهای دیدنی مد نظر برخی از افراد قرار گرفته است. اما اگر بخواهید از مسیر دوم یعنی استان سمنان به مشهد بروید این مسیر جذابیت خاص خودش را دارد. آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به شهرهای کویری دارند می‌ توانند از این مسیر به مشهد بروند

جاهای دیدنی جاده شمالی

اگر علاقه زیادی به جاده های شمالی دارید می‌ توانید از جاده های شمالی استان گلستان به مشهد بروید. در این مسیر می توانید از نقاط زیبا و جذابی عبور کنید. یکی از شهر های زیبایی که در مسیر شمال به مشهد می توانید از آن عبور کنید و آن را مشاهده کنید شهر آشخانه است. از آشخانه تا مشهد کلید ۳۰۰ کیلومتر فاصله است. این منطقه بسیار زیبا برای استراحت و اطراق کردن یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌ آید. در واقع امامزاده دلاور و تپه قلعه خان و آب معدنی روستای مهمانک یکی از جاذبه های دیدنی شهر آشخانه به حساب می آید. علاوه بر این آبشاری به نام آبشار بیار در شهر آشخانه وجود دارد که زیبایی بی نظیری دارد. اگر قصد دارید خاطره های خوب و ماندنی برای خود رقم بزنید می توانید آبشار آشخانه مراجعه نمایید.

مزایای تور مشهد

مسیر مشهد به شمال

مشهد یکی از شهر های بسیار زیبا و مهمی است که سالانه از خارج و داخل از کشور زائران و مسافران بسیار زیادی دارد. یکی از دلایل بسیار مهمی که موجب شده تا شهر مشهد اهمیت بسیار بالایی کسب کند وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. تور قطار مشهد برای آن دسته از افرادی که قصد دارند با هزینه مناسب و مقرون به صرفه به شهر امام رضا(ع) سفر کنند یک گزینه بسیار عالی به حساب می آید. استفاده از خدمات ندابال آسمان به شما عزیزان این امکان را می‌ دهد تا با تور مشهد از جاده زیبای شمالی به این شهر زیبا سفر کنید.

جاده چناران و خراسان شمالی

مسیر شمال به مشهد دارای جاذبه های بین راهی بسیار زیادی است که می تواند خستگی سفر را برای مسافران کم کند. به همین جهت مسافرت اگر بخواهند ۱۳ ساعت در راه باشند برایشان بسیار خسته کننده است. اما چه بهتر که در این راه طولانی از مسیری عبور کنند که جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد. جاده چناران و خراسان شمالی به مشهد دارای طبیعتی بکر است.  در شهر خراسان شمالی از شیروان، بجنورد و آشخانه و شهر قاضی عبور می کنید. این شهرها جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارند. علاوه بر این شما می توانید از استان گلستان شهرهای گالیکش، مینودشت و فاضل آباد و گرگان و قره چشمه عبور کنید که طبیعتی بسیار زیبا و جذاب دارند. در این صورت مکان های زیبایی را مشاهده می کنید که طبیعتی جذاب دارند.

رزرو تور مشهد با ۴۰ درصد تخفیف

خدمات ندابال آسمان به شما عزیزان این امکان را داده تا با رزرو تور به مشهد با چهل درصد تخفیف به این شهر زیبا و جذاب برای زیارت و سیاحت سفر کنید. در واقع در این صورت با هزینه مناسب و مقرون به صرفه می توانید به زیارت امام رضا علیه السلام بروید و از بازار ها و مکان های دیدنی و جذاب مشهد بازدید کنید. علاوه بر این برای اسکان می‌ توانید به هتل ساوین مشهد مراجعه کنید. این هتل بهترین امکانات را برای مسافران و گردشگران عزیز ارائه می دهد. هتل ساوین جزوه هتل های سه ستاره مشهد به حساب می آید که در خیابان امام رضا ۱۲ قرار دارد. دسترسی راحت به حرم و بازار رضا از جمله مهمترین ویژگی‌‌ های هتل ساوین است.

مزایای تور ندا بال آسمان

از مزایای تور ندا بال آسمان می توانیم به این مورد اشاره کنیم که شما می توانید با هزینه مناسب و مقرون به صرفه و با بهره گیری از تخفیفات ۴۰ درصدی به شهرهای زیبای ایران سفر کنید. یکی از این شهرها شهر مشهد است که مورد توجه بسیاری از گردشگران و زائران قرار گرفته است. علاوه بر این باید کنیم که منطقه دیدنی و بازارها و جاذبه های دیدنی مشهد و به خصوص مهمتر از همه حرم مطهر امام رضا علیه السلام موجب شده تا افراد بسیار زیادی همواره قصد سفر به این شهر جذاب و مقدس را داشته باشند. علاوه بر این سفر به کیش یکی از جذابترین تورهای ندابال آسمان به حساب می‌ آید که افراد بسیار زیادی در فصول مختلف سال به خصوص در فصل هایی که هوا در این جزیره خنک است علاقه دارند تا به این جزیره سفر کنند. هتل داریوش کیش یکی از مهمترین مراکز اقامتی کیش به حساب می آید که امکانات بسیار زیادی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تور لحظه آخری می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

معرفی ندابال آسمان

ندا بال آسمان یک شرکت مسافربری است که خدمات بسیار ارزنده‌ای در زمینه تورهای گردشگری ارائه می دهد. لذا شما عزیزان اگر قصد رفتن به شهرهای مختلف نظیر جزیره کیش و قشم و اصفهان و شیراز و مشهد و چابهار و غیره را دارید می توانید از خدمات این شرکت مسافربری استفاده نمایید. این شرکت خدمات متنوعی در این زمینه برای گردشگران مسافران ارائه می ‌دهد. علاوه بر این برای کسب رضایت حال مشتریان خدمات با کیفیتی ارائه داده است. از این جهت محبوبیت زیادی در بین مسافران و گردشگران کسب کرده است. شما می توانید تجربه بسیار عالی با استفاده از خدمات این آژانس مسافرتی کسب کنید‌.

نظرات