خداحافظی همیشگی با خط اخم با دستگاه میکرونیدلینگ

0

خط اخم، خطوط عمودی هستند که هنگام اخم کردن بین ابروها و بینی به دلیل انقباض و حرکت دو عضله صورت به نام های پروسروس و موجدار ایجاد می شوند. این ماهیچه ها در نزدیکی بالای بینی و پایین پیشانی قرار دارند و مسئول انواع حالات صورت می باشند. در جوانی این خطوط سطحی هستند و پس از توقف اخم کردن، ناپدید می شوند. با این حال، در نتیجه افزایش سن و سایر عوامل، خطوط اخم ممکن است عمیق ‌تر و نمایان ‌تر شوند.

 خط اخم

روش های درمان خط اخم

خطوط اخم ناشی از ترکیبی از عوامل است که تنها با ایجاد تغییر در سبک زندگی می توان از برخی از آنها جلوگیری کرد. در حالی که کاهش حجم صورت و تغییرات پوست به دلیل پیری طبیعی مورد انتظار و پیش بینی شده را نمی توان به طور کامل تغییر داد، برخی از عوامل سبک زندگی با قابلیت پیشگیری وجود دارد که به شکل گیری خطوط و چین و چروک های اولیه کمک می کند.

۱ . کنار گذاشتن عادت اخم کردن

از آنجایی که خطوط اخم زمانی ظاهر می ‌شوند که عضلات اخم شما منقبض می‌ شوند و باعث ایجاد چین‌ خوردگی در پوست می گردند، یکی از ساده‌ ترین راه ‌ها برای جلوگیری از بدتر شدن آن‌ ها این است که روش هایی برای شل نگه ‌داشتن ماهیچه‌ های بالای صورت خود بیابید.

اگر زمانی که کتابی می‌خوانید یا از رایانه استفاده می نمایید، چشم ‌هایتان را جمع می ‌کنید، ممکن است لازم باشد که از عینک اصلاحی یا لنز تماسی استفاده کنید. همچنین، در صورتی که زمان زیادی را در خارج از منزل و زیر نور خورشید می گذرانید، ممکن است برای دوری از نور خورشید به چشمان خود عینک آفتابی بزنید تا از جمع کردن عضلات اطراف چشم خود، جلوگیری کنید.

خط اخم

۲ . استفاده از دستگاه هایفو:

دستگاه هایفوتراپی تجهیزات زیبایی آنا، یکی از تجهیزات مدرن و موثر در رفع خطوط اخم و لیفت صورت می باشند که بدون نیاز به جراحی و تنها با استفاده از امواج صوتی اولتراسوند، قادر هستند تا پوستی جوان تر را به افراد ببخشند. این دستگاه، قادر است تا در کوتاه ترین مدت و تنها در یک جلسه چهل و پنج دقیقه ای، بدون عارضه و درد، خطوط اخم را از بین برده و پوستی صاف را ارائه کند.

این یک روش ایمن است که دارای ماندگاری بالایی می باشد. در روش هایفو، با اعمال گرمای متمرکز در بخش زیرین پوست، می توان خطوط خنده و یا اخم را از بین برده و با تحریک پوست، رشد کلاژن های جدید را ایجاد نمود.

بنابراین، کلاژی ایجاد شده، پوستی جوان تر را فراهم کرده و باعث احیای چهره و خط اخم می شود. این روش، با سفت کردن عضلات اطراف ابرو و چشم، به درمان و رفع خطوط عمیق اخم کمک موثری می کند.

۳ . استفاده از دستگاه میکرودرم:

از دیگر روش هایی که می توان برای رفع خطوط اخم استفاده نمود، دستگاه میکرودرم است که به عنوان روشی آسان و کارآمد منظور می شود. در این روش، تمامی پوست، در مواجهه با پودر اکسید آلومینیوم که پودری بی ضرر است، پوست را ساییده و باعث ترمیم بافت های مرده می شود که در رفع خطوط اخم نیز موثر خواهد بود.

خط اخم

۴ . استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ دارای سوزن های ‌ریزی برای ایجاد سوراخ و زخم در سطح پوست است که معمولاً با فشار ملایم یا پالس به صورت حفره‌هایی در آن ایجاد می‌کند. سوراخ‌ها با ایجاد زخم به کلاژن‌های پوست سیگنالی ارسال می‌کنند تا شروع به بهبودی آن‌ها کند. به همین دلیل در پوست میزان تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و به بهبود گردش خون در سلول‌های پوستی کمک می‌کند.

استفاده از این روش برای مناطق بزرگ‌تر پوست مثل صورت بهتر است و همچنین قیمت مقرون به صرفه و ارزانی دارد و به راحتی می‌توان آن را با روش‌های زیبایی دیگر ترکیب کرد. ایجاد حفره در سطح پوست، باعث از بین رفتن جای آکنه و جوش می‌شود و همچنین در کیفیت بافت پوست تأثیر فراوانی دارد.

خط اخم

خط اخم چگونه پدید می آید؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا خطوط اخم در طول زمان ظاهر شده و برجسته تر می شوند. به طور معمول، افراد، حالات چهره را در کودکی، از اطرافیان از جمله والدین یاد می گیرند. ما به عنوان بزرگسالان، این حالات را که بیانگر احساساتی مانند عصبانیت یا نارضایتی است، منتقل می کنیم.

همچنین ممکن است هنگام خمیازه کشیدن یا اخم کردن این خطوط ظاره شوند. به مرور زمان، این خطوط در عضلات اخم ظاهر شده و می تواند حالت عصبانیت دائمی به چهره بدهد. افرادی که از روی عادت تمایل زیادی به اخم کردن دارند، ممکن است زودتر خطوط اخم را در چهره خود، تجربه کنند.

خط اخم

ایجاد خطوط اخم با پیری زودرس

کلاژن و الاستین به عنوان پروتئین های پوستی در حفظ سلامت پوست، ظاهر و احساس جوانی بسیار موثر هستند. این در حالی است که به مرور زمان و با افزایش سن، میزان این پروتئین ها در پوست پایین آمده و خاصیت کششی پوست کاهش می یابد. از همین روست که خطوط اخم عمیق تر شده و قابل مشاهده خواهند بود.

محصولات مراقبتی پوست را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید انواع مدل های خانگی دستگاه آر اف، دستگاه میکرودرم و دستگاه میکرونیدلینگ را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی آنا، از سال ۱۳۹۶ تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما می توانید جهت خرید انواع تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، تماس حاصل نمایید..

شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۶۱۴۰۱۴

نظرات