بازیگر نقش رضا نیازی مامور امنیتی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش رضا نیازی مامور امنیتی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مهدی کوشکی بازیگر نقش رضا نیازی در سریال راز ناتمام کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با مهدی کوشکی بازیگر نقش رضا نیازی مامور امنیتی در سریال راز ناتمام همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال راز ناتمام را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش رضا در سریال راز ناتمام

مهدی کوشکی فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در نمایش سیندرلا، شپش و شنل قرمزی وارد بازیگری شد و با فیلم سینمایی لانتوری نیز وارد سینما شد. او تاکنون دو بار ازدواج رسمی داشته و یک ازدواج غیر رسمی نیز با ریحانه پارسا داشته است که هر سه به جدایی و طلاق انجامیده است. وی از ازدواجش با صحرا فتحی بازیگر زن سینما یک پسر به نام آرسام دارد که حالا در سن نوجوانی بسر می برد.

بازیگر نقش رضا نیازی مامور امنیتی در سریال راز ناتمام

سریال راز ناتمام توسط امین امانی کارگردانی شده و مجموعه ای اجتماعی، تاریخی و خانوادگی می باشد

مهدی کوشکی در سریال راز ناتمام نقش مامور امنیتی و بازپرس ویژه به نام رضا نیازی را بازی کرده که درباره عملیات ترویستی و پرونده بمب گذاری دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین تحقیق و تفحص می کند.

بیوگرافی مهدی کوشکی بازیگر نقش رضا نیازی در سریال راز ناتمام کیست

بیوگرافی مهدی کوشکی بازیگر نقش رضا نیازی در سریال راز ناتمام کیست

او متولد ۸ مرداد ۱۳۶۰ در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

بیوگرافی بازیگر نقش رضا نیازی در سریال راز ناتمام

سوابق بازیگری

مهدی کوشکی از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و تلویزیون است و تاکنون در فیلم و سریال های زیای به ایفای نقش پرداخته است و حالا در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال راز ناتمام حضور دارد و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد.

گریم مهدی کوشکی در راز ناتمام

بازیگر نقش سرهنگ رضا نیازی در سریال راز ناتمام

سریال راز ناتمام  با طرح اولیه سیدجلال الدین دری و با نویسندگی امین امانی، هدایت کریم زاده و سمانه میرعابدینی و با همکاری رحمان سیفی آزاد به عنوان مشاور فیلمنامه، تولید شده است؛ سریال راز ناتمام در آستانه شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر (نخست وزیر) به روی آنتن می رود؛

عکس شخصی بازیگر نقش رضا نیازی در سریال راز ناتمام

راز ناتمام در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می پردازد که در فعالیت های پرثمرش، سوابق مبارزاتی علیه رژیم ستم شاهی و بار ها محکومیت به زندان دارد و پس از انقلاب اسلامی نیز وزیر آموزش و پرورش و سپس دومین نخست وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است؛ محمدجواد باهنر هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ توسط منافقین خلق ترور شد و همراه با محمدعلی رجایی رئیس جمهور وقت ایران به شهادت رسید

نظرات