خلاصه داستان و بازیگران سریال راز ناتمام

3

سریال راز ناتمام ویژه شهید محمدجواد باهنر توسط امین و علی امانی کارگردانی خواهد شد، سیدجلال الدین دُری نویسنده این سریال و امین امانی تهیه کننده است.

سریال راز ناتمام
با انتخاب چند تن از بازیگران اصلی سریال الف و فاخر «راز ناتمام» به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی، تصویربرداری این پروژه از اواسط ماه آینده در تهران آغاز می‌شود. تصویربرداری در دو فاز زمان گذشته و حال انجام می‌شود و گروه ابتدا سکانس‌های مربوط به دهه ۵۰ را مقابل دوربین می‌برند.
پس از انتشار گریم شخصیت‌هایی مانند دکتر سیدمحمد بهشتی و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی، سازندگان این سریال از گریم کاراکتر شهید محمدعلی رجایی نیز رونمایی کردند. بنا به تصمیم عوامل، نام بازیگر این نقش در خبرهای آتی رسانه‌ای خواهد شد.
سایر کاراکترهای این سریال که مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت و زمان حال هستند، بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.

سریال راز ناتمام

بازیگران سریال راز ناتمام

طبق گفته مدیرکل صدا و سیمای کرمان نقش اصلی این سریال را فرهاد جم برعهده دارد که ایفاگر نقش شهید باهنر می باشد. همچنین رامین راستاد هم در صفحه خود گریم خود در نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی رونمایی کرد با این حساب دو نفر از بازیگران اصلی این سریال تاکنون مشخص شده اند و هنوز بقیه بازیگران این سریال رسانه ای نشده است.

سریال راز ناتمام

 

خلاصه داستان سریال راز ناتمام

این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید خواهد شد
«راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری با موضوع روایت زندگی دکتر محمدجواد باهنر به زندگی پرفراز و نشیب این شهید گرانقدر و اتفاق‌های سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.

سریال راز ناتمام
داستان سریال “راز ناتمام” که به زندگی شهید باهنر می‌پردازد. داستان از زمانی شروع می‌شود که شهید باهنر به عنوان نخست‌وزیر منصوب می‌شود.

داستان پیچیدگی‌های پلیسی دارد که مربوط به پرونده انفجار و حمله تروریستی دارد که سرکرده‌اش شخصی به نام “کشمیری” بود.

این سریال در دو دوره روایت می‌شود؛ یکی دهه ۵۰ و ۶۰ شهید باهنر و دیگری زمان حال است که به پرونده “کشمیری” تروریست و عامل انفجار دفتر نخست‌وزیری برمی‌گردد.

 

سایر عوامل ساخت سریال راز ناتمام

عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود، عبارتند از تهیه‌کننده: امین امانی، کارگردانان: امین امانی، علی امانی، نویسنده: سیدجلال‌الدین دری، مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

سریال راز ناتمام

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان ـ درباره سریالی که قرار است زندگی شهید باهنر را روایت کند، توضیح داد: این سریال با نام «راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین درّی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود و به گفته دوستان تولید آن گام بلندی در حوزه نویسندگی صدا و سیما به شمار می‌آید. ساخت سریال شهید باهنر با سریال‌ها و تله‌فیلم‌های ساخته‌شده قبلی بسیار متفاوت است؛ چرا که پرداختن به زندگی بزرگوارانی همچون شهید باهنر کار عظیمی است و از حساسیت بالایی برخوردار است.

سریال راز ناتمام

زمان پخش سـریال راز نـاتمام

سریال تلویزیونی راز ناتمام در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای از دی ماه ۹۹ تصویربرداری آن آغاز می شود.

یکی از کارگردان‌های سریال درباره تصویربرداری و زمان احتمالی پخش سریال گفت: ۶ ماه تصویربرداری خواهیم داشت تا بتوانیم سریال را به آنتن تیرماه ۱۴۰۰ برسانیم.

3 دیدگاه در “خلاصه داستان و بازیگران سریال راز ناتمام

  1. محمد گفت:

    در این سریال، ماموران ایرانی را خیلی احمق نشان داده‌اند.
    در صورتی که همه جا ماموران را انسانهای فوق باهوش نشان می‌دهند.
    این فیلم یک ضد تبلیغ است.

  2. مصلحت گفت:

    با سلام
    سریال مزخرفی است، با کارگردانی فوق العاده ابتدایی
    اگر قرار است از تاریخ معاصر اینطوری سریال بسازند، همون بهتر که چیزی ساخته نشود.

  3. ایدا گفت:
    4
    1

    مهدی کوشکی بازیگر فوق العاده ضعیف یکنواخت زشت کریه ظاهر و باطن ..

نظرات