جدیدترین مدل های کلاه تابستونی بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

0

کلاه تابستونی بچگانه دخترانه : در فصل گرم تابستان که آفتاب سوزان است استفاده از کلاه های تابستانی برای همه افراد مخصوصا کودکان ضروری است، کودکان طاقت آفتاب شدید را ندارند پس بهتر است حتما از کلاه های تابستانه و لبه دار استفاده کنند به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های کلاه تابستونی بچگانه دخترانه ۱۴۰۱ را به همراه راهنمای خرید آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

کلاه تابستونی بچگانه

جدیدترین مدل های کلاه تابستونی بچگانه دخترانه ۱۴۰۱

کلاه آفتابگیر به کلاهی گفته می شود که مانع رسیدن نور خورشید به صورت افراد می شود. کلاه آفتاب گیر برای اینکه بر روی سر محکم قرار گیرد، در قسمت پشتی دارای کش، سگک و یا دکمه بوده که باعث می شود کلاه سفت بر روی سر قرار گیرد. بطور کلی کلاه های آفتابگیر بچگانه در دو مدل در بازار فروخته می شوند یا روباز هستند یا روی آنها بسته می باشد، که هر کدام از این مدل ها مزایای خود را دارند.

کلاههای روباز، به دلیل گردش هوا روی سر و عرق کردن کمتر سر، انتخاب مناسب تری محسوب می شوند. اما اگر تمایل دارید که حتما کلاه بسته خریداری کنید، سراغ آن دسته از کلاههایی بروید که روی آنها توری قرار دارد و هوا در آنها گردش دارد.

 

کلاه تابستونی دخترانه

راهنمای خرید

نکات مهم هنگام خرید کلاه تابستونی بچه گانه:

جنس کلاه: اولین نکته ای که در خرید کلاه باید به آن توجه کنید جنس کلاه است. جنس کلاه تابستانه باید نخی و طوری طراحی شده باشد که هوا به‌ راحتی در آن جریان داشته باشد. این ویژگی از تعریق و ایجاد رطوبت که از عوامل ایجاد حساسیت و بیماری پوستی است، جلوگیری می‌کند. کلاههایی که در بازار فروخته می شود، بیشتر جنس آن ها کتان و برزنت (ضد آب) هستند که کلاه های جنس کتانی برای تابستان و فصول گرم، گزینه مناسب تری به حساب می آیند.

جنس کلاه تابستانی بچگانه

سایز کلاه: برای خریدن کلاه باید به اندازه آن توجه کافی داشته باشیم، چون کلاههای تنگ می توانند باعث سردرد نیز بشوند. کلاههایی که قابلیت تنظیم شدن دارند بهتر از انواع کلاه های دیگر هستند و آن دسته از کلاه هایی که با دکمه تنظیم می شوند، بهتر از انوع چسبی آن ها هستند، چون کلاه های چسبی بعد از مدتی قابلیت چسبندگی خود را از دست می دهند. اندازه لبه کلاه می تواند متفاوت باشد، هر چه لبه کلاه بزرگتر باشد، قدرت حفاظت آن در برابر اشعه های مضر آفتاب بیشتر می شود. کلاه باید به شکلی باشد که صورت، گوش‌ها و پشت گردن کودک را بپوشاند. در این صورت کلاه خاصیت محافظت‌کنندگی خواهد داشت.

کلاه تابستونی حصیری

رنگ و طرح کلاه: از دیگر نکاتی که هنگام خرید کلاه آفتابگیر باید به آن توجه کنید رنگ و طرح آن است. سعی کنید رنگ‌های روشن و شاد را که جاذب نور آفتاب نیستند، انتخاب کنید. این رنگ‌ها قسمت بالای سر را گرم نمی‌کنند و به خاطر رنگ شادشان از طرف کودکان راحت‌تر پذیرفته می‌شوند. پیشنهاد می کنم هنگام خرید کلاه برای پسر یا دختر خود از رنگ های که دوست دارد و یا طرح هایی از شخصیت مورد علاقه ی او یک مورد را انتخاب کنید.

کلاه رو بسته دخترانه

انواع کلاه تابستونی بچگانه دخترانه :

کلاه افتابی دخترانه سبک Tuga :  این کلاه مانند داشتن دو کلاه در یک است، زیرا این یک طراحی برگشت پذیر است که به شما اجازه می دهد بین پوشیدن یک الگوی رنگی روشن در یک طرف یا یک رنگ جامد با یک الگوی کوچک در لبه، طرف دیگر کلاه را انتخاب کنید. پارچه کلاه دارای رتبه ۵۰ UPF است، بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که ۹۸ درصد در هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کند. این کلاه حتی برای پوست حساس نیز کار می کند. و بسیار سبک وزن است، کودک شما با آن راحت تمام روز را می تواند بازی کند.

کلاه تابستانی دخترانه فانتزی

کلاه آفتابی دخترانه لبه پهن مدل SwimZip : این کلاه برای نوزادان یک انتخاب عالی است زیرا با بند چسبان قابل تنظیم می شود که در اطراف نوزادان حساس تر و کسانی که دارای تعداد زیادی چربی زیر چانه نوزادی دارند مناسب است. همچنین دارای بند سر برای تنظیم حتی بیشتر قابل تنظیم است بنابراین کودک شما راحت خواهد بود. این لبه گسترده ای که در اطراف کلاه است تا سایه ،کودک شما را از هر زاویه ای بپوشاند. در رنگ های مختلف موجود است .

کلاه آفتابی دخترانه

کلاه تابستانی نوزادی دخترانه

راهنمای خرید کلاه تابستونی دخترانه بچگانه

کلاه دخترانه

همراه ما باشید

نظرات