جدیدترین مدل های سرویس طلای عروس بسیار شیک ۱۴۰۱ + تصاویر

0

سرویس طلای عروس ۱۴۰۱ : معمولا بین خرید های عروسی جزو محبوب ترین خریدهاست. خریدی که در عین جذابیت، برای عروس و داماد دغدغه ی زیادی به همراه می آورد. در ادامه این جا مدل سرویس طلای دلخواه برای عروس خانم طرح های سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ و قیمت سرویس طلا روز با عکس و تصاویر را ببینید تا با خرید سرویس طلای مناسب آشنا شوید.

سرویس طلای عروس

جدیدترین مدل های سرویس طلای عروس بسیار شیک ۱۴۰۱ + تصاویر

سرویس طلای سفید بخریم یا زرد؟

این روزها، سرویس های طلا آنقدر تنوع در طراحی و رنگ دارند واقعا انتخاب برای عروس خانم ها دشوار شده است . جنس طلا در سرویس ها، به دو صورت زرد و سفید دسته بندی می شود. در کشور ما، در چند سال اخیر، خرید سرویس طلای سفید با اقبال بیشتری از جانب مشتریان برخوردار بوده است و بیشتر افراد طلاس سفید را به طلای زرد رنگ ترجیح می دهند.. طلا در اصل و به حالت خام زرد رنگ است و بعدها در اثر فعل و انفعالات خاصی تغییر رنگ داده و به رنگ سفید در می آید.

سرویس طلای سفید

راهنمای خرید

طلا نیز مانند سایر فلزات، دارای عیار است. عیار مقیاسی است که برای نشان دادن خالص بودن فلزی مثل طلا به کار می رود. طلای مرغوب و خالص را با عیار ۲۴ می شناسیم طلایی که ۹۵/۹۹ درصد خالصی دارد. طلای ۱۸ عیار هم دارای ۷۵ درصد خالصی است. طلای نامرغوب هم وجود دارد که عیار پایینی دارد. مثلا طلایی با عیار ۶ که میزان طلای به کار رفته در آن بسیار کم است.

طلای زرد رنگ

امرزوه در بازار طلا فروشان در شهرهای مختلف در کنار طلای ایرانی، طلای خارجی از کشورهای مختلف و مارک های مختلف نیز به چشم می خورد. طلای ساخت کشور ایتالیا، تایلند، هند و ترکیه و سوئیس از جمله پرطرفدارترین سرویس های طلا در بازار محسوب می شوند. البته لا این که واردات آن ممنوع شده. اما بسیاری از فروشندگان به دلیل رغبت مشتریان خود، همچنان به فروش طلای خارجی ادامه می دهند. دلیل رغبت مردم به طلای خارجی هم بیشتر در تنوع مدل و طراحی های زیبای آن ها است. متاسفانه با ظواهری فریبنده طلایی با عیار پایین و کیفیتی به مراتب پایین تر از طلای ایرانی به راحتی در بازارهای طلا خودنمایی می کند و به دلیل بالا بودن دستمزد ساخت در طلای خارجی، قیمت این نوع طلا به مراتب از طلای هم وزن ایرانی بالاتر است. پس به دلیل عیار نامرغوب و دستمزد بالا، خرید طلای خارجی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

راهنمای خرید سرویس طلای عروس

نکاتی که هنگام خرید طلای عروس باید بدانید :

اگر پوست تان گندمگون است (رنگی مابین سفید و برنزه) استفاده از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز برای جلوه ی پوست تان مناسب تر است.
اگر پوست تان سفید یخی است، به جای طلای زرد از طلای سفید استفاده کنید، درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه ی پوست تان را بیشتر می کند.

سرویس طلای ظریف عروس

موقع انتخاب دستبند، دقت کنید که دستبندتان تنگ نباشد و ضمنا آنقدر بزرگ هم نباشد که با کاهش وزن تان توی دست لق بزند و یا از دست بیوفتد. اگر دست تان نسبتا چاق است، دستبندی انتخاب کنید که کیپ دست تان نباشد، دست بندهای کیپ دست تان را چاق تر از آن چیزی که هست نشان می دهند. در انتخاب دستبند باید راحتی دست تان را در نظر بگیرید. اگر دستبندتان باعث درد یا حس گرفتگی در مچ دست تان می شود همیشه حس ناخوشایندی خواهید داشت و از خریدتان ابراز نارضایتی خواهید کرد.

سرویس کامل ویژه عروس

هنگام خرید به قفل گردنبند، دستبند، گوشواره دقت کنید. محکم بودن قفل را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. چون ممکن است در اثر یک بی احتیاطی طلای ارزشمند خود را از دست بدهید.
اگر جزو خانواده هایی هستید که رغبت چندانی به تعویض زود به زود طلا ندارید، باید وسواس بیشتری برای خرید طلا به خرج بدهید. سعی کنید از مدل هایی که در طی چند سال به بازار می آیند و پس از مدتی تغییر می کنند، خریداری نکنید تا بعد از تغییر مد، مجبور به تعویض یا استفاده ی توام با اکره از آنها نشوید. پیروی از مد متناسب کسانی است که به راحتی امکان تعویض یا تجدید سرویس خود را دارند.

نکات خرید طلای عروسی

مدل های جدید سرویس عروس

نیم ست ویژه عروس

نکات مهم خرید سرویس طلا

همراه ما باشید

نظرات