فیلم کامل / لحظه ورود سجاد غریبی به رینگ با مداحی محرم و واکنش ها را ببینید

1

فیلم کامل / لحظه ورود سجاد غریبی به رینگ با مداحی محرم و واکنش ها را ببینید

مسابقات MMA در دبی امارات مرداد ۱۴۰۱ برگزار شده و به هر بوکسور موقع ورود حق انتخاب پخش یه موزیک دادند، سجاد غریبی ورزشکار ایرانی مداحی محرم محمود کریمی را انتخاب کرده تا پخش شود که این اقدام او خبرساز شده است. در ادامه فیلم کامل لحظه ورود سجاد غریبی هالک ایرانی به رینگ بوکس با مداحی محرم حسینی محمود کریمی ۹ مرداد ۱۴۰۱ در برابر گوریل قزاقستانی و واکنش ها در از مجله حرف تازه دانلود کنید

فیلم ورود سجاد غریبی به رینگ با مداحی محمود کریمی

فیلم ورود سجاد غریبی هالک ایرانی به رینگ با مداحی محمود کریمی کامل ببییند

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در مسابقات MMA در امارات و ودر دبی برای موزیک ورودیه خودش در مبارزه با گوریل قزاقستانی، مداحی محرم و نوحه امام حسین علیه السلام به نام «احلی من العسل» با صدای محمود کریمی را انتخاب کرد. معمولا تم ورود مسابقات از این دست مانند بوکس و …تم های تند و اکثرا موسیقی راک هست و این ورزشکار ایرانی به دلیل فرارسیدن ماه محرم خواست با این حرکت احترام ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین ع رو نگه داره در زیر کامل ببینید:

واکنش کابران

گفتنی است که هالک ایرانی در برابر گوریل قزاقستانی باخت و و در کمتر از ۳۰ ثانیه از دور مسابقه کنار رفت و دست تایتان قزاق به عنوان برنده مبارزه بالا رفت.

این مبارزه ۹ مرداد ۱۴۰۱ در شهر دبی امارات برگزار شد

سجاد غریبی، مبارز پوشالی ایرانی که در ماه‌های گذشته در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود برای مارتین فورد مبارز فیلم‌های آمریکایی هالیوود کری‌خوانی کرده بود و قرار شد تا با او مبارزه کند اما بعد از افتضاحی که در مراسم فیس تو فیس اتفاق افتاد حریف آمریکایی کناره‌گیری از مبارزه با غریبی کناره‌گیری کرد. بعد از آن ماجرا غریبی با جومانوف آلمات باخیتوویچ ملقب به گوریل قزاقستانی که او هم مانند غریبی مبارزه حرفه‌ای نیست وارد کری‌خوانی در فضای مجازی شد با این تفاوت که این بار مبارزه این دو نفر برگزار شد.

اما سجاد غریبی در مبارزه با حریف قزاقستانی در کمتر از دو دقیقه ناک‌اوت شد و رینگ مسابقه را ترک کرد. غریبی در این مبارزه حرفی برای گفتن نداشت و به شکل عجیبی عمل کرد و از همان اول مسابقه مشخص بود که حرفی برای گفتن ندارد تا به شکل مفتضحانه ای شکست بخورد. باید دید او به این شکست تحقیرآمیز چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا بازهم مبارزه می‌کند یا خیر.

 

1 دیدگاه در “فیلم کامل / لحظه ورود سجاد غریبی به رینگ با مداحی محرم و واکنش ها را ببینید

  1. حسین گفت:

    احسنت برنده واقعی شد.

نظرات