آخرین وضعیت تعطیلی ادارات شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ به دلیل سیل و سیلاب (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ سیلاب و بارندگی و جاری شدن سیل و آلودگی هوا در شهرهای خوزستان و اهواز و آبادان و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و تهران و البرز و… بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مهدکودک ها و ادارات فردا شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ به دلیل جاری شدن سیل و سیلاب و الودگی هوا و شاخص آلودگی هوا و وضعیت آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی ادارات امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

وضعیت تعطیلی ادارات شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ به دلیل سیل و سیلاب (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی مهدکودک ها و ادارات برای روز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

فوری: ادارات یزد فردا شنبه ۸ مرداد تعطیل شد

‌معاون استاندار یزد گفت: ادارات دولتی یزد ‌فردا شنبه در پی جاری شدن سیل تعطیل هستند.

اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد ‌از تعطیلی ادارات یزد به دلیل وقوع سیل خبر داد و ‌اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل، تصمیم بر تعطیلی ادارات گرفته شد.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری، مسدود شدن برخی راههای مواصلاتی، تخلیه برخی روستاها ، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی این استان شد، افزود: سامانه بارشی مونسون ‌زمینه سیلابی شدن بسیاری از خیابان‌های یزد را به وجود آورده است.

پس از اینکه روز گذشته در نقاط مختلف استان یزد بارندگی‌های گسترده سبب ایجاد سیل شده بود، این بارش‌ها از بامداد امروز در یزد هم آغاز شد. شدت بارش باران در شهر یزد به حدی زیاد بوده است که در عرض کمتر از چند دقیثه روان آب در نقاط مختلف شهر آغاز شد و به فاصله کمتر از یکساعت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یزد سیلابی شدند.

با وجودی که هنوز میزان بارش به صورت دقیق مشخص نیست و همچنان باران در حال باریدن است اما تا همین میزان هم در شهر یزد کم سابقه و حتی شاید بتوان گفت بی‌سابقه بوده است. آب در بسیاری از نقاط شهر یزد از پیاده‌رو‌ها و جداول هم بالاتر آمده و به زیر زمین برخی از منازل وارد شده که خسارت‌های مالی به دنبال داشته است. در حال حاضر از شدت باران کاسته شده اما همچنان بارندگی در حال انجام است.

تعطیلی ادارات کرمان در پنجشنبه ها

طبق اعلام مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، کلیه ادارات سطح استان از تاریخ ۴ مرداد لغایت ۱۵ شهریور روزهای پنجشنبه تعطیل شدند.

طبق اعلام مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، کلیه ادارات سطح استان از تاریخ ۴ مرداد لغایت ۱۵ شهریور روزهای پنجشنبه برای صرفه‌جویی در مصرف برق ادارات تعطیل شدند.

دکتر مجتبی اسدی‌زاده گفت: ادارات استان به مدت ۶ هفته در روزهای پنجشنبه تعطیل شده‌اند.

او درباره ساعات کار ادارات نیز می‌گوید: ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه طبق روال قبل از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ است.

اسدی‌زاده تاکید می‌کند: طبق بخشنامه معاونت توسعه مدیریت استانداری کرمان بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال قبل خدمات می‌دهند.

بروزرسانی خبر تعطیلی تا ساعاتی دیگر…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای تهران تا بامداد فردا: معاون اداره کل هواشناسی استان تهران:
🔹شدت آلودگی هوای امروز همچون روز گذشته پیش‌ بینی می‌ شود. هرچند که به‌ طور دقیق همان شاخص و همان میزان نیست اما تقریبا مشابه روز گذشته خواهد بود و غلظت آلودگی هوا ناشی از خیزش گرد و خاک تا فردا صبح (۴ مرداد ماه) در سطح تهران باقی خواهد ماند.

🔹این آلودگی هوا منشا داخلی دارد و از اطراف تهران و البرز نشات می‌گیرد.

نظرات