جدیدترین مدل های ست روسری و کیف زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

0

ست کیف و روسری ۱۴۰۱ : انتخاب لباس مناسب و شیک پوش بودن برای همه ما اهمیت زیادی دارد و از جمله موضوعاتی که امروزه بسیار پر اهمیت است داشتن ظاهری آراسته و شیک است. یکی از روش های ایجاد زیبایی چشمگیر در استایل هماهنگ کردن یا در اصطلاح عامیانه ست کردن کیف و روسری است که امروزه در دنیای مد و فشن مورد توجه زیادی قرار گرفته است. جدیدترین مدل های ست کیف و روسری در سال ۱۴۰۱ را که مد شده را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه ببینید

ست روسری و کیف ۱۴۰۱

راهنمای خرید

ست کردن کیف و روسری یکی از روش هایی است که موجب زیباتر شدن استایل شما می شود و سلیقه شما را در تیپ و زیبایی به خوبی نشان می دهد ست کردن کار آسانی نیست و فاکتورهایی را باید به خوبی رعایت کرد تا باعث زیبایی تیپ شما شود. همچنین منظور از ست کردن در واقع شباهت کیف و روسری از لحاظ رنگی و طرح آن دو می باشد. اما ست کردن اصولی دارد که عدم رعایت این اصول می تواند باعث پنهان کردن زیبایی لباس ها و عدم همخوانی رنگ ها در پوشش شما شود.

مدل های جدید ست روسری و کیف

یکی از راه های ست کردن آنها توجه به رنگ هاست. باید در هماهنگ کردن از رنگ هایی با طیف های یکسان یا نزدیک به هم و مشابه هم استفاده کرد. درواقع ست کردن به این معنا نیست که حتما باید رنگ ها یکسان باشد. شما می توانید از رنگ هایی که در یک طیف قرار دارند یا نزدیک به هم هستند استفاده کنید.

همچنین استفاده از رنگ های مکمل هم زیبایی چشمگیری در استایل شما ایجاد خواهد کرد زیرا این رنگ ها تکمیل کننده ی همدیگر هستند. رنگ های زرد و آبی؛ آبی و نارنجی؛ قرمز و سبز و . . رنگ های مکمل هستند و کامل کننده ی هم می باشند.

روسری و کیف

وقتی آنها را ست می کنید  سعی می شود که از یک جنس باشند؛ معمولاً در این نوع ست ها قسمتی از پارچهٔ شال یا طرح آن بر روی کیف هم به کار رفته که زیبایی محصوری در آن ایجاد کرده است؛ در واقع استفاده از پارچهٔ مشابه در ست کیف و روسری هم یکی دیگر از اصولی است که سعی می شود به هنگام هماهنگ کردن روسری و کیف رعایت شود.

برای مثال روسری های ساتن، براق می باشند و برای مجالس و مهمانی ها مناسب ترند بنابراین استفاده از این مدل روسری در کنار کیف های ورنی یا کیف های چرم زیبایی دو چندان برای شما ایجاد خواهد کرد.

جدیدترین مدل های ست روسری و کیف زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

ست شال و کیف

با کمی دقت در این مورد می توان تشخیص داد که برخی از کیف ها و روسری ها حالت مجلسی دارند برخی از آن ها مدل سنتی دارند برخی نیز حالت اسپورت دارند و حتی می توان روزانه نیز از آن ها استفاده کرد بنابراین با کمی دقت می توان فهمید که نمی توان هر محصولی را با هر نوع مدلی ست کرد بنابراین نمی توان کیف ها و روسری هایی که از لحاظ اسپورت بودن و یا مجلسی بودن با هم همخوانی ندارند را مورد استفاده قرار داد .

راه های ست کردن کیف و روسری

نکات ست کردن

هنگام ست کردن روسری و کیف باید به مانتو نیز توجه ویژه داشت اگر مانتوی شما طرح دار و پر رنگ و لعاب است باید به سراغ ستی بروید که طرحی ساده داشته باشد و طیف رنگی آن ها به هم نزدیک باشد و ترجیحاً یک رنگ و ساده باشد تا پوششتان بیش از حد شلوغ نشود ولی اگر مانتوی شما بدون طرح است باید ستی را در نظر بگیرید که طرح دار باشد و استایل شما از سادگی دربیاید تا زیبایی تیپ و استایل شما چند برابر شود .

کیف مدل ۱۴۰۱

مدل های جدید کیف و روسری مجلسی

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید کیف خود را با هر استایلی هماهنگ کنید بهتر است از رنگ های مشکی سفید و طوسی انتخاب کنید . از طرفی راحت ترین و آسان ترین راه برای ست کردن اصولی و درست استفاده از ست های آماده است زیرا این گونه از لباس ها تحت نظر طراحان لباس به خوبی طراحی شده اند و باعث زیباتر نشان دادن تیپ ما خواهند شد.

نکات مهم در ست کردن کیف و روسری

مدلهای کیف و روسری ست اسپرت برای اداره و سرکار

از سایر نکاتی که باید در ست کردن مورد توجه قرار دهیم قوارهٔ روسری است برخی از روسری ها دارای قوارهٔ بزرگ و برخی دارای قوارهٔ کوچک هستند پس باید هنگام خرید مطمئن شد که روسری مورد نظرمان از لحاظ اندازه درست است یا نه!یکی دیگر از نکات مورد بررسی اندازهٔ کیف است برخی از کیف ها دارای اندازهٔ بزرگ و تعداد زیپ بالا و برخی کوچک و پاسپورتی هستند باید به این نکته دقت کنیم که چه نوع کیفی با چه قواره روسری ست خواهیم کرد.

ست کیفذ و روسری مجلسی

روسری ۱۴۰۱

ست کیف و روسری مشکی

با ما همراه باشید

نظرات