چرا تیشرت پولو و مدل ابرو بادی پر طرفدار است؟

0

چرا تیشرت پولو و مدل ابرو بادی پر طرفدار است؟

بدون شک شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید به تیشرت علاقه زیادی دارید؛ البته همه آقایان به خصوص پسران جوان تیشرت و پولوشرت مردانه را دوست دارند و جزو اصلی کمد لباس آن ها محسوب میشود. اما به نظرتان تیشرت مردانه را چگونه می توان ست کرد؟ چرا برندهایی مثل تیشرت پولو و مدل هایی مثل تیشرت ابروبادی این روزها طرفدار پیدا کرده؟ پاسخ سوال هایتان در توضیحات بعدی نهفته است.

 تیشرت پولو

انواع تیشرت مردانه

خرید تیشرت مردانه ساده ترین کار است چون ترفندهای ست کردن آن تنوع زیادی دارد و با انواع لباس های تابستانی و زمستانی هماهنگ میشود؛ نمونه های آن عبارت اند از:

تیشرت ساده

از یک جهت تیشرت ساده بهترین مدل است؛ چون با همه چیز ست میشود. در فصل پاییز و زمستان، میتوانید آن را با ژاکت پشمی، کاپشن بمب افکن یا کت لی هماهنگ کنید. همچنین با انواع کفش ها مانند کتانی و نیم بوت های چرم مناسب است. حواستان باشد اگر میخواهید با تیشرت تیپ اسپرت داشته باشید از شلوارهای جین رنگ تیره مانند آبی نفتی، دودی یا مشکی استفاده کنید؛ البته بستگی به رنگ آن دارد که توصیه ما در مرحله اول رنگ سفید است.

تیشرت پولو و مدل ابرو بادی

تیشرت هنلی

تیشرت هنلی در قفسه سینه یک برش دارد. اگر طرفدار این مدل لباس هستید پیشنهاد میکنیم آن را با شلوار جین آبی یا خاکستری ست کنید. در ارتباط با رنگ تیشرت محدودیت زیادی ندارید و میتوانید طیف مختلفی از رنگ ها مانند قرمز، سفید، قهوه ای یا مشکی را برای آن در نظر بگیرید. بهترین کفش برای استایل با تیشرت هنلی، کفش چرم است؛ کفش یا نیم بوت های چرم و جیر را فراموش نکنید.

تیشرت نخی

بهترین ترند برای روزهای گرم سال تیشرت نخی است؛ اگر دنبال لباسی خنک و بادوام هستید تیشرت نخی را انتخاب کنید. بهترین شلوار جین با تیشرت نخی، رنگ مشکی است. همچنین اگر میخواهید آن را با کت بپوشید ترجیحاً ساده در نظر بگیرید و ازمدل های چاپی بپرهیزید؛ زیرا این ترند با استایل های غیررسمی مناسب است. به طور کلی، تیشرت نخی با استایل کژوال یا روزمره به کار برده میشود.

تیشرت کتان

کتان به مراتب از تیشرت نخی و جنس‌های پلی استری بهتر است چون قابلیت تنفس بالاتری دارد. ناگفته نماند جنس کتان را باید با استایل های رسمی هماهنگ کنید؛ بنابراین بهترین ست با آن کت و شوار چینو است. تیشرت کتان را با شلوارجین هم میتوانید بپوشید؛ اما ترجیحاً شلوارهای لی تنگ را با آن به کار ببرید. در استایل خیابانی این تیشرت با شلوار اسلش هم مناسب است.

تیشرت گرافیکی

استایل با لباس های طرح دار کمی سخت است؛ چون این لباس ها معمولاً از چند رنگ برخوردارند. هیچ کس دوست ندارد با پوشیدن لباس های رنگی و ناسازگار به رنگین کمان تبدیل شود! بنابراین لازم است یک سری نکات را رعایت کنید. اگر تیشرت گرافیکی شما حداقل از دو رنگ برخوردار است، توصیه میکنیم آن را با کتانی های بلند مانند نیوبالانس به کار ببرید. شلوار جین برای تیشرت گرافیکی بهترین گزینه است؛ اما باید کنتراست رنگ ها را رعایت کنید مثلاً تیشرت آبی با شلوار خاکستری یا سفید مناسب است.

تیشرت آستین بلند

تیشرت مردانه آستین بلند قضیه متفاوتی دارد. اگر به استایل های سنگین و پوشیده با این تیشرت علاقه دارید پیشنهاد میکنیم رنگ های سنگین و خنثی را مدنظر قرار دهید؛ برای مثال رنگ های مشکی، سرمه ای، خاکستری و سفید بهترین گزینه هستند. ترجیحاً از تیشرت های آستین دار و راه راه خودداری کنید؛ چون در این مدل تیشرت باید جنس مواد سازنده و کیفیت بافت آن را اولویت قرار دهید تا رنگ!

تیشرت راه راه

تیشرت راه راه که با نام تیشرت برتون هم شناخته میشود دست کمی از تیشرت گرافیکی ندارد؛ یعنی لازم است با رنگ های ثابت ست شود. در صورتی که با تیشرت راه راه، شلوار راه راه بپوشید استایلتان به زندانی ها شبیه میشود و مطمئناً این را نمیخواهید! بنابراین آن را با شلوارهای چینو یا جین ساده به رنگ های آبی یا مشکی همراه کنید.

استایل با تیشرت پولو

خرید تی شرت مردانه

تیشرت پولو(Polo) مردانه از بقیه مدل ها محبوب تر است. علت این موضوع ست شدن با هر نوع شلوار و استایلی است. درواقع اگر قرار است با استایل غیررسمی در جایی حاضر شوید میتوانید تیشرت مردانه پولو بپوشید. آیا دوست دارید ست های مناسب با آن را بشناسید؟ مثال های زیر را دنبال کنید.

تیشرت پولو با شلوار چینو

شلوار چینو یک ایده عالی برای پوشیدن با پولوشرت است و تیپتان را بین حالت رسمی وغیررسمی نشان میدهد. برای تکمیل استایل بسته به جایی که میخواهید بروید باید کفشتان را انتخاب کنید؛ با تیشرت و شلوار چینو هم میتوانید اسنیکر بپوشید هم کفش رسمی.

پولو با شلوار جین

این استایل کلاسیک است و افرادی را جذب میکند که به تیپ های مد قدیمی گرایش دارند. اگر دوست دارید تیشرت اصل پولو را در یک قالب تیپ اسپرت لاکچری به کار ببرید، از شلوارهای لی سنگین و تیره با ظاهر مرتب استفاده کنید که شما را فردی آرام، باپرستیژ و متشخص نشان دهد.

تیشرت با کت

با تیشرت مارک پولو که در انواع یقه دار، سه دکمه و ساده هستند میتوانید ظاهر رسمی هم داشته باشید؛ در صورتی که تیشرت سفید را با کت و شلوار تیره بپوشید استایلتان فوق العاده میشود و هم میتوانید در محل کار حاضر شوید هم یک برنامه تفریحی شبانه با دوستانتان بچینید. اگر دوست داشته باشید تیشرت با کت تک هم هماهنگ میشود.

تیشرت با شلوار رسمی

ورژن دیگری از استایل رسمی با تیشرت پولو پوشیدن شلوار مناسب مجالس رسمی و تشریفاتی است. در انتخاب رنگ تردید نکنید؛ میتوانید سایه های سرمه ای، ذغالی و قهوه ای را در استایلتان بیاورید. در صورتی که درست و اصولی تیپ بزنید، میتوانید در مهمترین مهمانی ها هم به این شکل حضور داشته باشید.

تیشرت ابروبادی چیست؟

تی شرت ابروبادی مردانه

دسته ای دیگر از انواع «تیشرت مردانه» تیشرت با جنس پارچه ابروبادی است. اما پارچه ابروبادی چیست؟ این پارچه ها نخی هستند و از ترکیب چند رنگ طراحی میشوند و چون معمولاً رنگ های شاد و روشن در این لباس ها به کار میروند ابروبادی نام دارند؛ به نظر میرسد رنگ های این مدل تیشرت در هم تنیده شده اند و یک حالت جذاب طوفانی ایجاد کردند. در زیر چند نمونه از برندهای تیشرت ابروبادی را آورده ایم:

برند پولو

یکی از زیباترین برندهای تیشرت ابروبادی، برند Polo است. جنس پارچه این لباس جودون میباشد و با رنگ های پاستلی خیره کننده اش یکی از منحصرترین تیشرت های ابروبادی برای آقایان به شمار میرود. اگر دوست دارید آن را تجربه کنید، پیشنهاد میکنیم به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ سری بزنید و با قیمت ارزان آن را خریداری کنید.

برند آدیداس

اگر به مدل های دارک علاقه مندید و دوست دارید لباسی طبیعی تر با حالت های ابروبادی داشته باشید برند آدیداس بهتر است. به طورکلی درباره این برند حرفی برای گفتن نمیماند چون بهترین کفش و تیشرت ها را ارائه میدهد؛ برند آدیداس با جنس پنبه سنگشور و یقه گرد از رنگ های تیره برخوردار است و میتوانید با آن بهترین تیپ ها را داشته باشید.

برند وانس

این «تیشرت ابروبادی» که ازجنس ویسکوز پنبه است کمی با برندهای قبلی فرق دارد؛ آدیداس و پولو از حالت های محو برخوردارند ولی برند وانس مانند تصاویر ماهواره ای تصویر ابر و باد را نشان میدهد.

نتیجه گیری

تیشرت مردانه به فصل خاصی اختصاص ندارد بلکه تیپی اسپرت است که همیشه می توان سراغش رفت. در این میان برندهایی مثل تیشرت پولو به دلیل راحتی و ست شدن آسان طرفداران بیشتری دارد. تنوع مدل های این برند تا آن جاست که حتی یک تیشرت ابر و بادی را هم می توان با اعتبار این برند خریداری کرد. وقتی هم مدل و هم برند ترند و ستودنی باشد، چیزی برای نگرانی باقی نمی ماند.

نظرات