سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ مهاجرت به کانادا برای متخصصین

0

اگر به عنوان یک نیروی کار ماهر قصد مهاجرت به کانادا را دارید اما نمی‌دانید کدام روش مهاجرت مناسب و سریع‌‎تر است، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سعی کرده‌ایم با ارائه مطالب مفید در خصوص سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا ابهامات شما در خصوص سوالات مربوط به سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا را برطرف کنیم.

اکسپرس انتری سریع‌ترین راه برای مهاجرت به کانادا است. اما لزوما به این معنا نیست که همه متقاضیان می‌توانند از طریق اکسپرس انتری به کانادا مهاجرت کنند. با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله از سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی را از دست ندهید، تا از شرایط مورد نیاز برای مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری آگاه شوید.

همچنین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا خواهد بود. شما می‌توانید با پرکردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در ارتباط باشید.

 ارزان‌ترین روش‌ مهاجرت به کانادا

چرا به کانادا مهاجرت کنیم؟

کانادا یکی از بهترین کشورهایی است که در حال حاضر می‌توانید در آن زندگی کنید. این کشور یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان و فرصت‌های شغلی عالی را دارد. سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا در بین ۱۰ سیستم برتر جهان قرار دارد و برای ساکنان این کشور کاملا رایگان است. هر ساله، دولت کانادا از حدود ۵۰۰ هزار مهاجر دعوت می‌کند تا زندگی جدید خود را در این کشور آغاز کنند.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ برنامه مهاجرتی برای افرادی که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند، در دسترس است. اما سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرتی برای افراد ماهر واجد شرایط، برنامه اکسپرس انتری است که در ادامه این مقاله آن را بررسی کرده‌ایم.

اکسپرس انتری سریع‌ترین روش مهاجرت افراد حرفه‌ای به کانادا

ارزان‌ترین روش‌ مهاجرت به کانادا

خود کلمه اکسپرس انتری (Express Entry) به معنای مهاجرت سریع است و از سال ۲۰۱۵ شروع شده است. سیستم اکسپرس انتری بهترین راه برای اخذ اقامت دائم کانادا است. این سیستم به طور خاص برای آوردن کارگران ماهر به کانادا ایجاد شده است. بنابراین، اگر مدرک معتبر و تجربه کاری دارید، این راه شما برای مهاجرت به کانادا است.

سیستم اکسپرس انتری به گونه ای طراحی شده که بر اساس امتیازبندی‌های مشخصی، افرادی که واجد شرایط هستند را برای اقامت کانادا، قبول می‌کنند. فاکتورهای زیادی در امتیازبندی مهاجرت به کانادا تاثیر دارند. مهمترین این فاکتورها سن، تحصیلات، سابقه کار، نمره زبان انگلیسی یا فرانسوی و داشتن اقوام در کانادا هستند که در محاسبه امتیاز شما تاثیر دارند.

در صورتی که امتیازات کافی داشته باشید، در سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری با اقامت دائم در سریع‌ترین زمان ممکن و ارزانترین حالت ممکن وارد کانادا خواهید شد.

همچنین بر اساس سن، تحصیلات، تجربه و توانایی زبان خود، می‌توانید از بین هر یک از ۳ برنامه موجود در سیستم اکسپرس انتری یکی را انتخاب کنید:

  1. برنامه اسکیلد ورکر (کارگر ماهر) فدرال (FSWP): این برنامه برای کارگران ماهر با سابقه کار خارجی است. همچنین باید معیارهای تحصیلی و سایر فاکتورهای لازم را برآورده کنند.
  2. برنامه نیروی کار ماهر و فنی فدرال (FSTP) این برنامه برای کارگران ماهر که در یک حرفه تخصصی واجد شرایط هستند، مناسب است. همچنین باید یک پیشنهاد شغلی معتبر یا گواهی صلاحیت داشته باشند.
  3. کلاس تجربه کانادایی (CEC): این برنامه برای کارگران ماهری که تجربه کاری در کانادا دارند، مناسب است. تجربه کاری باید ۳ سال قبل از درخواست به دست آمده باشد.

اگر واجد شرایط یکی از برنامه‌های فوق هستید، می‌توانید از طریق اکسپرس انتری برای برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP) نیز درخواست دهید. اگر انتخاب شوید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP) به استان‌ها و مناطق کانادا اجازه می دهد تا افرادی را که مایل به مهاجرت به کانادا و اقامت در یک استان خاص هستند، معرفی کنند.

برنامه اسکیلد ورکر کانادا (Skilled Worker)

ارزان‌ترین روش‌ مهاجرت به کانادا

این برنامه مهاجرتی برای کارگران ماهر با سابقه کاری است که می‌خواهند به طور دائم به کـانادا مهاجرت کنند. برنامه اسکیلد ورکر کانادا که تحت سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌شود، از سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) برای رتبه‌بندی متقاضیانی که مایل به اقامت دائم در کانادا هستند، استفاده می‌کند.

کارگران ماهر (اسکیلد ورکر) فدرال برای ورود به سیستم اکسپرس انتری نیازی به داشتن تجربه کاری کانادایی ندارند. در عوض، داوطلبان باید حداقل امتیاز مورد نیاز را بر اساس فاکتورهایی مانند تجربه کاری، توانایی دانش زبان و تحصیلات بدست بیاورند. پس از ورود به سیستم اکسپرس انتری، متقاضیانی که رقابتی‌ترین امتیازات CRS را دارند، برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت نامه دریافت خواهند کرد.

درباره سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی (venusiraji.ca) به مدیریت خانم ونوس ایرجی، یک تیم مهاجرتی با تخصص، دانش و تجربه بالا در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است که تجربه موفق انجام صدها پرونده مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

این سازمان یکی از معتبرترین و مشهورترین سازمان‌های ارائه کننده خدمات مهاجرتی مربوط به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است. دفتر مرکزی این سازمان در شهر تورنتو کانادا واقع شده و خدمات متنوع مربوط به انواع برنامه‌های مهاجرتی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید.

خانم ونوس ایرجی، مدیر این سازمان، دارای مدرک رسمی مشاوره مهاجرت تحصیلی کانادا و دارای ۱۵ سال سابقه مدیریت در شرکت‌های بین‌المللی در ایران و همچنین ۱۰ سال سابقه مدیریت شرکت‌های مهاجرتی در کانادا هستند.

این سازمان با توجه به این اصل که بهره‌مندی از بهترین خدمات مشاوره مهاجرت به کشورهای کـانادا، آمریکا و انگلستان حق طبیعی هر متقاضی مهاجرت در هر نقطه از جهان است، با بهره‌مندی از مشاوران مهاجرتی و حقوقی متخصص و وکلای رسمی عضو انجمن مشاورین مهاجرت، در تورنتو کـانادا تاسیس شده است.

هدف ما در سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی ارائه بهترين گزينه‌ها و روش‌هاي مهاجرتي مناسب براي متقاضیان محترم بوده كه با مشاوره درست با كمك شما عزيزان از بین گزينه‌ها، مناسب‌ترین برنامه و روش مهاجرتی را انتخاب و بتوانیم متقاضیان محترم را در فرایند پیچیده مهاجرت که پیش روی آنهاست یاری نماييم.

نظرات