چرا ایرانیان به خرید ملک در منطقه بشیکتاش استانبول تمایل دارند؟

0

منطقه بشیکتاش استانبول، جواهری در تنگه بسفر ترکیه می باشد که محیطی امن و آرام را برای سرمایه گذاری اتباع خارجی به خصوص ایرانیان، فراهم کرده است. این منطقه در قسمت شرقی به تنگه بسفر متصل است و از شمال و جنوب به ترتیب با مناطق ساریر و بی اوغلو در ارتباط می باشد.

 منطقه بشیکتاش استانبول

معرفی منطقه بشیکتاش استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول نیز مانند بسیاری دیگر از مناطق این شهر، به عنوان بهشت سرمایه گذاری شناخته می شود. اما وجه تمایز منطقه بشیکتاش و سایر مناطق استانبول را می توان قدمت تاریخی آن دانست. بشیکتاش، منطقه ای است که پیدایش آن به زمان امپراطوری بیزانس باز می گردد. این منطقه به دلیل قرار گیری در تنگه بسفر، به یکی از پررونق ترین و مهم ترین مناطق استانبول تبدیل شد به گونه ای که امروزه بسیاری از ایرانیان، در محله های مختلف آن اقدام به خرید آپارتمان و سرمایه گذاری کرده اند.اگر شما هم قصد خرید ملک در استانبول را دارید میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین نحوه راهنمایی کنند.

خرید ملک در منطقه بشیکتاش استانبول

این منطقه به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی خاص و چشمگیر، به یکی از گرانترین مناطق مسکونی استانبول تبدیل شده است که با وجود بهترین مراکز درمانی، خدمات شهری، جاذبه های گردشگری و … قیمت املاک آن روز به روز بیشتر می شود. از این جهت یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری اتباع خارجی به حساب می آید. املاک و آپارتمان های لوکس این منطقه با متراژ هایی معادل ۸۰ الی ۶۰۰ متر طراحی شده که برای تمام افرادی که قصد خرید ملک در منطقه بشیکتاش استانبول را دارند امکان پذیر باشد.

منطقه بشیکتاش استانبول

محله های معروف بشیکتاش

منطقه بشیکتاش استانبول در زمان های بسیار قدیم با نام Bestas یا منطقه پنج شنگ، شناخته می شد که علت این امر، وجود پنج ستون عظیم در اسکله بشیکتاش بود که برای تکیه کشتی ها ساخته شده بود. این منطقه از همان زمان فعالیت خود مبنی بر یک منطقه مستقل را آغاز کرد و در حال حاضر دارای چندین محله مهم برای گردشگری و سرمایه گذاری می باشد. جمعیت این منطقه بیش از ۲۰۰ هزار نفر می باشد که در محله های لونت، ببک، نیشان تاشی، اتیلر، اورتاکوی و … سکنا گزیده اند.

خرید آپارتمان در محله لونت بشیکتاش

از شناخته شده ترین محله های منطقه بشیکتاش استانبول، محله لوکس لونت می باشد. این منطقه عموما متشکل از برج های سر به فلک کشیده است و بلندترین آسمان خراش های ترکیه را در دل خود جای داده است. اکثر برج های محله لونت ۵۲ الی ۵۴ طبقه هستند که به صورت مسکونی-تجاری طراحی شده اند. شایان ذکر است که این منطقه دارای چشم انداز منحصر به فردی تنگه بسفر است و به دلیل وجود برج های تجاری و اداری، بیشتر برای سرمایه گذاری در تجارت و تاسیس شرکت ها مناسب می باشد.البته خیلی از افراد مایل به خرید ملک در منطقه لونت استانبول هستند زیرا منطقه ای با امکانات رفاهی عالی و مدارس بین المللی می باشد.

بِبِک، لاکچری ترین محله ای بشیکتاش

اگر به مهاجرت و گردشگری علاقه داشته باشید، قطعا نام محله ببک را شنیده اید. ببک محله ای لاکچری در قسمت اروپایی استانبول است که به منطقه ثروتمندان بشیکتاش شهرت دارد. این منطقه برخلاف منطقه لونت، برای سرمایه گذاری و خرید املاک مسکونی مناسب می باشد. اکثر خانه های این منطقه به صورت ویلایی با متراژ بالا طراحی شده اند که جذابیت این محله را چندین برابر کرده اند. با احداث مراکز خرید لوکس، رستوران ها و کافی شاپ ها، عمارت های لاکچری و … پیش بینی می شود که ببک به الماس سرمایه گذاری منطقه بشیکتاش استانبول تبدیل گردد.

سرمایه گذاری در اتیلر بشیکتاش

اتیلر را می توان از تازه ساز ترین و جدید ترین محله های منطقه بشیکتاش استانبول معرفی کرد. در این محله شاهد تعداد چشمگیر مدارس انگلیسی زبان هستیم که به موجب این امر، مهاجرت اتباع خارجی و سکونت آن ها در این محله رو به افزایش می باشد. سالن های ورزشی، رستوران های باشکوه با نمای ساحل بسفر، کلاب های تفریحی و رقص و … از جمله مشهور ترین امکانات محله اتیلر هستند که توجه سرمایه گذاران ایرانی را به خود جلب کرده اند.

خرید آپارتمان در محله آرناووت

از دیگر محله های مشهوری که در منطقه بشیکتاش استانبول قرار دارد را می توان محله آرناووت اشاره کرد. در ابتدا باید بدانید که این محله دارای بافتی قدیمی و تاریخی است و اغلب املاک مسکونی که در این مجله مشاهده می شود، قدمتی طولانی دارند. از این جهت آرناووت را به عنوان یک محله برای سرمایه گذاری مناسب نمی دانند. زیرا که به دلیل وجود جاذبه های تاریخی، محلی برای گردشگری و سیاحت به حساب می آید.

منطقه بشیکتاش استانبول

سرمایه گذاری در اورتاکوی منطقه بشیکتاش

اورتاکوی محله ای لاکچری و لوکس برای سرمایه گذاری ثروتمندان به حساب می آید که اصلی ترین دلیل این امر را می توان وجود بزرگترین پل معلق جهان در آن، دانست. پل معلقی که آسیا را به اروپا وصل می کند در محله اورتاکوی واقع شده است و این محله را به مهاجر پذیر ترین محله منطقه بشیکتاش تبدیل کرده است.

مزایای سرمایه گذاری در منطقه بشیکتاش استانبول

یکی از بزرگ ترین مزیت های سرمایه گذاری و خرید ملک در محله های مختلف منطقه بشیکتاش، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی آن می باشد. از آنجایی که این منطقه در سواحل تنگه بسفر واقع شده است، دارای فرصت های اشتغال برای جوانان می باشد. وجود مدارس انگلیسی زبان نیز از دیگر دلایلی است که مهاجران را به سرمایه گذاری در این منطقه تشویق می کند. رشد و توسعه اقتصادی، زیرساخت های اصولی، موقعیت مرکزی منحصر به فرد و … از دیگر مزیت های بشیکتاش می باشد. همچنین قرارگیری این منطقه در قسمت اروپایی ترکیه، موجب شده امنیت ساکنین آن به طور چشمگیری افزایش یابد.

نتیجه گیری

خرید ملک و آپارتمان در منطقه بشیکتاش استانبول، فرصتی نوین و منحصر به فرد برای افرادی است که تمایل به اخذ شهروندی ترکیه را دارند. این منطقه از مهم ترین مناطق استانبول از نظر موقعیت مکانی است و احداث آپارتمان های لوکس با امکانات رفاهی عالی، موجب شده تا سالانه شهروندان ایرانی متعددی، بشیکتاش را برای سکونت انتخاب نمایند. با سرمایه گذاری در این منطقه خاص، از فرصت اشتغال و تحصیل در بهترین دانشگاه ها و مدارس انگلیسی زبان بهره مند خواهید شد. همچنین برای بهره مندی از مشاوره های رایگان در زمینه سرمایه گذاری در بشیکتاش و انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین آپارتمان جهت خریداری و اخذ پاسپورت ترکیه، می توانید با مشاورین حرفه ای املاک پوریا ارتباط برقرار کنید. شماره تماس املاک پوریا ۹۰۵۳۸۷۳۲۰۳۲۲+

نظرات