عکس تکان دهنده از مازیار فلاحی در شبکه منوتو بعداز مهاجرت و واکنش ها را ببینید

3

عکس تکان دهنده از مازیار فلاحی در شبکه منوتو بعداز مهاجرت و واکنش ها را ببینید

عکس وایرال شده از مهاجرت مازیار فلاحی خواننده ایرانی در شبکه منوتو پس از مهاجرت و واکنش ها را ببینید که بعد از مهاجرت به اوکراین به تازگی به آلمان مهاجرت کرده و در برنامه ای در شبکه ضد انقلاب و معاند من و تو به اجرای موسیقی و آهنگ پرداخته است. این عکس در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل ها و سوژه های روز شبکه های اجتماعی تبدیل شد

عکس تکان دهنده از مازیار فلاحی در شبکه منوتو بعداز مهاجرت و واکنش ها را ببینید

از روز گذشته انتشار عکسی از مازیار فلاحی در شبکه من‌وتو پس از مهاجرت به انگلیس و آلمان در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که نشان می دهد او با شبکه انگلیسی و معاند منوتو همکاری داشته و به اجرای موسیقی و آهنگ پرداخته است. این عکس در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بجث و جدل ها و سوژه های روز شبکه های اجتماعی تبدیل شد

مازیار فلاحی پس از مهاجرت در شبکه انگلیسی من و تو گفته است، در آلبوم آخرم از ۱۲ آهنگ به ۱۱ آهنگ مجوز ندادند و به همین علت از ایران خارج شدم تا بتونم آزادانه آهنگ بخوانم.

مازیار فلاحی در منوتو

 

مازیار فلاحی خواننده پاپ و مشهور ایرانی سال گذشته خبر مهاجرت خود را اعلام کرده بود و مدتی نیز در اوکراین زندگی کرد، اما پس از جنگ اوکرین و روسیه از این کشور خارج شد و حالا به تازگی مشخص شده که او به انگلستان رفته و مقیم این کشور شده است، او درباره علت خروجش از ایران گفت: در آلبوم آخرم از ۱۲ آهنگ به ۱۱ آهنگ مجوز ندادند و به همین علت از ایران خارج شدم تا بتوانم آزادانه آهنگ بخوانم.

فلاحی که چند سالی در اوکراین زندگی می‌کرد، چندی پیش در گفت‌ و گویی زنده با شبکه «من و تو» اعلام کرده بود از اوکراین خارج شده و به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او همچنین از سختی‌ هایی گفت که هنگام خروج از اوکراین متحمل شده بود.

گفتنی است که مازیار فلاحی یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار در ایران است که با ترانه قلب یخی و لیلای من کجایی مشهور شد و تاکنون در چند فیلم و سریال نیز تیراژ خوانی کرده است.

3 دیدگاه در “عکس تکان دهنده از مازیار فلاحی در شبکه منوتو بعداز مهاجرت و واکنش ها را ببینید

  1. علی گفت:

    دمش گرم از این دیوونه خونه رفت راحت شد

  2. سعید گفت:
    6
    4

    اینا هم بلخره تو دام کاسه لیسی عربستان افتادن

  3. حمیدرضا گفت:
    8
    7

    چقدر لوس و بی جنبه اصلا دنبال بهونه بودی که بری پس بیخود چرت و پرت نگو

نظرات