عکس و فیلم / علت مهاجرت ناگهانی سامان خواننده شمعدونیا از ایران مشخص شد

0

علت مهاجرت ناگهانی سامان خواننده شمعدونیا از ایران مشخص شد

سامان خواننده پاپ ۹ مهر ۱۴۰۰ از ایران رفت وی در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: با توجه به اینکه بعد از ۱۰ سال موفق به اخذ مجوز نشدیم. برای شروع مجدد فعالیت های هنری مجبور به ترک از وطن شدم

عکس و فیلم / علت مهاجرت ناگهانی سامان خواننده شمعدونیا از ایران مشخص شد

 

🔹سامان، خواننده پاپ پس از اعلام اینکه هنرمندی سیاسی نیست، به ‎ایران بازگشت.
🔹ممانعت از اخذ مجوز برای سامان خواننده ، سرانجام باعث شد شب گذشته ایران را ترک کند. خواننده «شمعدونیا» بهمن سال ۹۸ در حین اجرا در سفره خانه‌ای در شمال تهران بازداشت شده بود.
وی در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت:
با توجه به اینکه بعد از ۱۰ سال موفق به اخذ مجوز نشدیم. برای شروع مجدد فعالیت های هنری مجبور به ترک از وطن شدم .

خیلی تلاش کردم و سعی کردم اما نشد و خیلی صبر کردم، حالا هم از ایران میرم ، تا جدی تر کارامو دنبال کنم با برنامه ریزی های جدید که تیم کارشناسی ما انجام داده پس از ۸ تا ۱۲ ماه آینده اولین تور سراسری سامان به نام بازگشت شمعدونیا ،،، همراه ۸ ترک ماندنی با بهترین تیم هنری اعم از تولید ترک تصویر مارکتینگ انجام خواهد شد.

 

سامان با نام اصلی امیر ارژنگ کاظمی در ۱۳۴۶ در تبریز به دنیا آمد. سامان ۳ سال بعد از انقلاب اسلامی ایران به همراه خانواده به ترکیه مهاجرت نمود. وی در ترکیه شروع به خواندن با زبان ترکی کرد.

در کودکی به ترکیه مراجعه کرد و بعد رهسپار آمریکا شد. نخستین آلبوم او الهه عشق در سال ۱۳۷۱ منتشر شد شهرت او مدیون ترانه «شمعدونی» است که با شعر مریم حیدرزاده و ملودی منوچهر چشم آذر در سال ۱۳۷۹ منتشر شد.

وی مدت ۱۰ سال بود که در ایران زندگی می کرد، اما مجوز کار نداشت و این دلیل مهاجرتش از ایران بود که قصد دارد بطور جدی تر کارای موسیقی خود را پی بگیرد.

نظرات