فیلم کامل ماجرای جنجالی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در کرمانشاه و واکنشها

3

فیلم کامل ماجرای جنجالی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در کرمانشاه و واکنش ها

فیلم کامل ماجرای جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در کرمانشاه و واکنش ها در فیلم کامل ماجرای رقص کردی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی دانشکده کرمانشاه و رقص کردی مختلط دختر و پسر دانشجو در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی دانشکده کرمانشاه که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و خبرساز شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی کرمانشاه

بتازگی ویدئویی حاشیه ساز و جنجالی از رقص کردی مختلط تعدادی دختر و پسر کرمانشاهی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در دانشکده ای در کرمانشاه به کلیپ پربازدید تبدیل شده و واکنش های کاربران فضای مجازی و چهره ها را در پی داشته است

این فیلم که با گوشی موبایل گرفته شده، نشان می دهد که تعدادی دختر و پسر به صورت مختلط در حال رقص کردی هستند و خود مراسم نیز با حواشی زیادی همراه است. پس از انتشار این فیلم، کاربران از نحوه برگزاری انتقاد کردند و آن را به دور از شئونات اسلامی دانستند و ما نیز از انتشار فیلم به دلیل شئونات اسلامی معذوریم

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه کرمانشاه با رقص کُردی دانشجوها در جشن فارغ التحصیلی در کرمانشاه، این روزها خبرساز شده و به بحث و جدل روز و سوژه شبکه اجتماعی تبدیل شده است. گفته شده این ویدیو با حضور برخی مدیران دانشگاه و با اجرای آهنگ و رقص کردی جشن فارغ التحصیلی گرفتند.

فیلم کامل رقص کردی دختر و پسر دانشجو در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در کرمانشاه

واکنش ها

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این رویداد تلخ ،همه تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی را در دستور کار قرار داده است.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این جشن واکنش نشان داده و اعلام کرده است که این برنامه بدون مجوز و خارج از دانشگاه برگزار شده است.

در بخشی از اعلامیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این رویداد تلخ ،همه تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی را در دستور کار قرار داده است.

متن کامل این اعلامیه به شرح زیر می باشد:

بنابر تاکیدات امامین انقلاب و به حکم عقل و خرد، رسالت اصلی دانشگاه، بیش از آموزش ، تعالی، تربیت و پرورش انسان است. در راستای این مهم، تلاش همه ارکان دانشگاه این است که بستر تحقق این آرمان سترگ بیش از پیش فراهم گردد.

در ظل دولت مردمی آیت الله رئیسی و در دوره ای که سعی همه در ایران بالاخص در این استان شهیدپرور بر رعایت اصول و خطوط قرمزی است که سرخی آن مدیون خون شهیدان و خون دل دلسوزان انقلاب است ، متاسفانه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشکده داروسازی ( که در محیطی خارج از دانشگاه و بدون برنامه ریزی یا موافقت معاونت آموزشی) انجام پذیرفت با برخی حواشی غیرقابل قبول همراه بود.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این رویداد تلخ ،همه تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی را در دستور کار قرار داده است.

بی شک با توکل به خدا و تلاش مضاعف، شاهد رشد روزافزون دانشگاه و رضایت هرچه بیشتر همه دغدغه مندان خواهیم بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

3 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان داروسازی در کرمانشاه و واکنشها

  1. مهرداد گفت:
    2
    1

    طرف میخواد دارو ساز بشه پول پارو کنه باید هم خوشحال باشه … با این اوضاع اقتصادی و بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل … به دانش آموخته دارو سازی حق بدین هیجان‌زده بشه … مشکل از رقص این عزیزان نیست مشکل از اونیه که فیلم گرفته حالا که همه فهمیدن مسولان دانشگاه به تکاپو افتادن …

  2. رضا گفت:

    اینا بلانسبت یعنی دکتر داروساز شدن ، آدم های بی سواد و کم سواد جامعه فهم و شعورشان ببشتر از اینهاست ، نمیدونم فکر کردن که فارغ التحصیل رقاصی شدند .

  3. علی گفت:
    14
    1

    گور بابای شئوناتتون!

نظرات