بیوگرافی ترنم کرمانیان بازیگر با عکس های جدید بزرگسالی + خانواده و آثار

0

بیوگرافی ترنم کرمانیان بازیگر با عکس های جدید بزرگسالی + خانواده و آثار

ترنم کرمانیان (taranom kermanian) متولد ۱ آبان ۱۳۸۸ در تهران است . در ادامه به معرفی و بیوگرافی ترنم کرمانیان بازیگر نوجوان و آثار و خانواده و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

ترنم کرمانیان

بیوگرافی ترنم کرمانیان بازیگر نوجوان

ترنم کرمانیان متولد سال ۱۳۸۸ در تهران، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و مدل خردسال ایرانی است. وی در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و یک برادر کوچکتر از خود به نام تیام دارد . وی بدلیل چهره زیبایش توسط پدر و مادرش به سمت فعالیت های هنری ترغیب شد. او با بازی در سریال کرگدن و طلا خون به شهرت رسید

سوابق هنری

وی برای اولین بار در ۷ سالگی با بازی در فیلم سینمایی حقه باز دم دراز وارد عرصه بازیگری شد . ترنم کرمانیان در سال ۱۳۹۵ در فیلم حقه‌ باز دم‌ دراز به کارگردانی علیرضا محمودزاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بالش‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای او محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سحر ولدبیگی، محمد مایلی، مجید مختارپور و مریم شاه‌ولی را تجربه کرد.

وی سال ۱۳۹۷ سریال بالش‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. ترنم در این سریال با احمد درویش علیپور همکاری داشته است. وی توانست با بازی در سریال بالش‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ملیکا شریفی‌نیا، رامبد شکرآبی، ارژنگ امیرفضلی و امیر نوری بر تجارب او افزود.

ترنم کرمانیان کیست

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی tarannom___kermanian.official در دسترس عموم قرار دارد.

حواشی

وی در فرش قرمز سریال کرگدن با تیپ و پوششی نامتعارف در فرش قرمز حضور پیدا کرد، این مسئله واکنش های بسیاری را در پی داشت. او به تازگی در فیلم طلا خون به کارگرانی ابراهیم شیبانی بازی کرده در تیر ۱۴۰۱ در سینماها اکران شد

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • سریال دلدادگان
  • سریال نفس شیرین
  • سریال هاتف

فیلم شناسی

فیلم حقه باز دم دراز
فیلم ناگهان درخت
طلاخون

شبکه نمایش خانگی

سریال بالشها
سریال هشتگ خاله سوسکه
سریال کرگدن

دیگر عکسهای جدید ترنم کرمانیان

بازیگران کودک

فیلم طلاخون

ترنم کرمانیان و بهنوش بختیاری

بازیگران مدل

عکس های ترنم کرمانیان در فیلم اکران طلاخون

ترنم کرمانیان در اکران فیلم طلاخون

فیلم های ترنم کرمانیان

بازیگران فیلم طلاخون

حواشی ترنم کرمانیان

اینستاگرام ترنم کرمانیان

همراه ما باشید

نظرات