جدیدترین مدل های ست تیشرت و شلوارک مردانه ۱۴۰۱

0

ست تیشرت شلوارک مردانه ۱۴۰۱ : ست تیشرت و شلوار  یکی از پوشش های مورد علاقه‌ی آقایان است. هنگام فرارسیدن فصل گرما همیشه آقایان بخشی از سبد خرید خود را به تیشرت و شلوار اختصاص می دهند. به دلیل راحتی که افراد در پوشیدن این لباس دارند، معمولا آن را به سایر پوشش ها ترجیح می دهند. چون آن‌ را می توانند برای مکان‌های مختلفی استفاده کنند و از آن بهره ببرند. به دلیل تنوع بالا در جنس، رنگ، کیفیت و…  انتخاب تا حدودی سخت خواهد شد. اما اگر قبل از خرید به یکسری نکات توجه کنید، می توانید انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای داشته باشید. همراه ما باشید.

ست تیشرت شلوار مردانه

راهنمای خرید

هنگام خرید تیشرت مردانه حتما توجه به قیمت را در اولویت قرار دهید. قیمت تیشرت های مختلف با جنس های متنوع در حال حاضر خیلی بالا نیست.در نتیجه افراد با توجه به بودجه، سلیقه و کیفیت مورد نظرشان می توانند تی شرت مناسبی را خریداری کنند. توجه به جنس تیشرت، نکته ی مهم دیگری است که باید به آن توجه نمایید. تیشرت های موجود در بازار جنس‌هایی از قبیل: نخ، پنبه، پیما، ژرسه(پنبه و الیاف مصنوعی)، مرینو(پشم گوسفند) دارند. انتخاب هرکدام از این جنس‌ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اما هنگام خرید حتما به سراغ جنس‌های مرغوب بروید.
حتما به سایز اندامتان توجه کنید. هیچ گاه تیشرت‌های تنگ یا خیلی گشاد را خریداری نکنید. در قسمت بالاتنه حتما باید فیکس بدنتان باشد. به آستین‌های آن دقت کنید که کوتاه یا بلند نباشد.

تیشرت شلوار مردانه

بهترین تیشرت متناسب با فرم بدن:

تیشرت یقه هفت: اگر قسمت بالاتنه‌تان بزرگ است. پیشنهاد ما به شما خرید تیشرت یقه هفت است چون بالاتنه را جمع تر نشان می دهد.
تیشرت یقه گرد: اگر بالاتنه ظریفی دارید از خرید تیشرت یقه گرد غافل نشوید. چون این یقه قسمت بالایی هیکل شما را بزرگ تر نشان می دهد.
تیشرت یقه دار: اگر شانه‌های با فاصله و افتاده ای دارید به سراغ تیشرت‌های یقه دار بروید.

تیشرت مردانه

انواع شلوارک مردانه

شلوارک های معمولی :این نوع از شلوارک‌ها، شلوارک های ساده ای هستند که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، جنس این نوع شلوارک‌ها از نوع نخی، پنبه ای، پلی استر و… می باشند و برای خرید شلوارک مردانه معمولی باید با توجه به نوع استفاده جنس آن را انتخاب کنیم.

شلوارک های ورزشی :این نوع از شلوارک‌ها به دلیل انعطاف و حالت کشی که دارد به طور معمول برای ورزش‌های مختلف از آن استفاده می‌شود که در آن هنگام ورزش کردن احساس راحتی می توان کرد. برای خرید شلوارک‌های مردانه ورزشی باید دقت شود که که برای فعالیت های ورزشی چه در خانه و چه در باشگاه استفاده شود.

جدیدترین مدل های ست تیشرت و شلوارک مردانه ۱۴۰۱

 

تیشرت شلوار پسرانه

شلوارک نیز مانند تیشرت تنوع جنس را دارد :

شلوارک های نخ :جنس به کار رفته در پارچه این نوع شلوارک ها از نوع نخ می باشد. در خرید شلوارک مردانه نخی این موضوع را باید مد نظر داشت که بیشتر در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و مورد استفاده آن در منزل می باشد. این نوع شلوارک ها به راحتی قابل شستشو می باشد و قیمت آن هم به نسبت بقیه شلوارک‌های مردانه پایین تر و دارای طرح‌های زیادی می باشند.

شلوارک های کتان :در خرید شلوارک مردانه کتان باید این موضوع را دانست که جنس این نوع شلوارک نسبت به شلوارک‌های نخی ضخیم‌تر می‌باشند و به همین دلیل قیمت آن‌ها بالاتر است، این نوع شلوارک نسبت به شلوارک‌های نخی زیباتر می باشد که این زیبایی را جیب هایی که در آن تعبیه کرده اند بیشتر نموده است. می توان از این شلوارک‌ها در مهمانی‌های صمیمی استفاده کرد.

البته زمانی که شما ست تیشرت و شلوارک را تهیه می کنید معمولا جنس هردو یکی است.

ست ورزشی مردانه

در انتخاب و خرید ست تیشرت و شلوارک به نکات زیر توجه کنید :

جنسی که میخواهید انتخاب کنید متناسب با فصلی که در آن هستید باشد، معمولا از این نوع لباس در تابستان استفاده می شود پس بهتر است جنس آن نخی یا… باشد.

اندازه تیشرت و شلوارک را کمی از سایز خودتان بزرگتر بردارید تا در آن راحت و آزاد باشید.

در هنگام خرید به رنگ آن توجه کنید و سعی کنید از رنگ های شاد استفاده کنید تا احساس شادابی داشته باشید.

سعی کنید لباسی که می خواهید انتخاب کنید ظاهری زیبا داشته باشد تا جذابیت شما را دو چندان کند.

راهنمای خرید تیشرت شلوارک مردانه

ست تیشرت شلوارک مردانه ۲۰۲۲

جنس تیشرت شلوار تابستانی

بلوز شلوار مردانه

تی شرت شلوارک

لباس ورزشی 1401

مدل های جدید شلوارک

همراه ما باشید

نظرات