آشنایی با بروز­ترین طلاها و جواهرات در سال ۱۴۰۱

0

آشنایی با بروز­ترین طلاها و جواهرات در سال ۱۴۰۱

دنیای زیورآلات بسیار پویا است و از یک سال تا سال دیگر، تغییرات زیادی ممکن است رخ دهد. اگرچه بسیاری از ترند­­ها، مانند مروارید­ها و گوشواره­های حلقه­ای جایگاه ثابتی در دنیای مد کسب کرده­ اند، اما همواره جریان­های جدیدی هستند که می­توانند به ستاره یک سال تبدیل شوند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند.

 جواهرات ترندی 1401

امروزه با پیشرفت صنعت مد و ­­فشن، داشتن ظاهری شیک و آراسته به امری نسبتا ضروری برای افراد تبدیل شده است. هیچ لباسی بدون طلا و جواهر کامل به نظر نمی‌رسد چراکه زیورآلات می­توانند یک استایل معمولی را به استایلی جذاب تبدیل کنند. انتخاب زیورآلات مناسب، بر اساس ترند‌های روز دنیا، تأثیر چشمگیری در شیک به نظر رسیدن ظاهر شما خواهند داشت.

اگه شما هم علاقمند به زیورآلات و جواهرات هستید، چه  طرفدار سبک مینیمال و ساده پسند باشید و چه دوستدار زیورآلات بزرگ و چشم‌گیر، حتما تمایل دارید با انواع طرح­ها و مدل­های جواهرات از جمله پابند ­طلا، گردنبند، دستبند، انگشتر و… آشنا شوید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ترندی­ترین طلا و جواهر سال ۱۴۰۱ آشنا شوید.

پابند طلا، اکسسوری خاص و جذاب بانوان

پابند­طلا یکی از زیباترین انواع زیورآلات برای زینت بخشیدن به مچ­پا است. این اکسسوری در مدل‌های متنوع به صورت ساده زنجیری، آویزدار و یا در طرح و برندهای گوناگون طراحی می‌شود. امروزه پابندهای طلا نظر بانوان بسیاری را به خود جلب نموده  وتنها به عنوان یک وسیله زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پابند طلا در دو نوع ثابت و متحرک خلاصه می‌‌شود.

پابندهای زنانه و دخترانه دارای درخشندگی خاصی می­باشند و اگر شما تمایل دارید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از این اکسسوری­ها استفاده نمایید. انواع مدل پابند دخترانه طلا را می‌توانید از سایت‌های خرید طلا مانند گالری طلای روبی تهیه کنید.

گردنبند ماه تولد طلا، نشانی خاص برای هر نفر

سمبل ماه تولد یکی از اصلی‌ترین نماد‌ها در جواهرسازی محسوب می‌شود. محبوب‌ترین نوع اکسسوری طراحی شده با توجه به سمبل‌های ماه تولد، گردنبند سمبل ماه تولد ­طلا زنانه است. در واقع این اکسسوری خاص یک انتخاب اسپورت بوده و محدودیتی از نظر سن و جنسیت ندارد و می‌تواند استایل متفاوت، جذاب و خاصی را برای شما رقم بزند.

گردنبند حروف و اسم طلا

می‌توان به جرات گفت که در حال حاضر، شخصی­ترین سبک جواهرات، گردنبند حروف و پلاک اسم طلا است. مدت هاست که از حروف یا پلاک اسم روی زنجیر، گردنبند و چرم، استفاده شده و به این صورت جای خود را در دنیای مد و فشن باز کرده است. در واقع آویز اسم بازتابی از خود شماست. گردنبند اسم طلا علاوه بر ارزش مادی، ارزش معنوی زیادی را با خود به همراه دارد یکی از ویژگی‌هایی که این گردنبند را جذاب‌تر کرده، ترکیب هنر و صنعت در آن است. در واقع با ورود اسم به گردنبند، هنر طراحی وارد صنعت جواهرسازی شده است.

دستبند سنگی و مهره ای طلا

دستبندها بدون شک یکی از زیورآلات ترند و بسیار پرکاربرد در بین اکسسوری­های خانم­ها هستند. وجود تنوع در طرح ومدل دستبندها، انتخاب را برای مخاطب راحت­تر کرده و شما می­توانید با هر سلیقه و استایلی دستبند مناسب پوشش خود را استفاده نموده و بر زیبایی خود بیافزایید. دستبندهای سنگی و مهره ­ای طلا زنانه و دخترانه، نمونه­ای از این اکسسوری­های جذاب بوده و به علاقمندان سبک­های کژوال و اسپرت پیشنهاد می­کنیم از آن­ها غافل نشوند.به دلیل متریال­های مختلفی که میتوان در ساختار این مدل دستبندها استفاده کرد شما می­توانید انواع دستبند سنگی و طلا زنانه و حتی دستبند سنگ و طلا مردانه را در طرح­ها و رنگ­های متنوع در اختیارداشته باشید.

 دستبند چرم و طلا

دستبند چرم

اکسسوری‌ها و دستبندهای چرمی، همیشه طرفداران بسیاری دارند. چراکه هیچوقت از مد نیافتاده و ظاهری بسیار لوکس و شیک دارند. دستبندهای چرم و طلا نسل جدیدی از اکسسوری­های ترند را به وجود آورده که می­تواند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان استفاده شوند. دستبندهای چرم و طلا زنانه و مردانه را می‌توان با لباس­های رسمی و لباس­های اسپرت ست کرد.

انگشترهای طلا با طرح‌های خاص و مینیمال

یکی از ترند‌های طلا و جواهر در سال ۱۴۰۱ انگشترهای طلا در انواع مدل­ها و طرح­های متنوع هستند، که جذابیت زیادی را برای دستان خانم‌ها به ارمغان می‌آورند. در میان انگشتر­های ظریف و درشت  طلا می­توان، نمونه­های محبوبی مانند، انگشترهای رولکس، کارتیه، فانتری، چشم نظر و… را نام برد که در میان بانوان جوان بسیار پرطرفدار بوده و با طرح­های متنوع، می­توانند پاسخگوی انواع سلیقه در خانم­ها باشند.

انگشتر نگین دار طلا

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های زندگی است، که یادگار روز عشق و یکی شدن زوجین است. نمادی که تا آخر عمر در دستان شما خواهد بود و نشانه وفاداری و پیوند زوجین می­باشد. شکل دایره مانند حلقه ازدواج، بیانگر عشق بی­نهایت و بی­پایان برای زوجین است. بسیاری از افراد مایل هستند نماد تعهد و عشق ارزشمند آن ها، خود یک شیء با ارزش باشد و ترجیح می­دهند باتوجه به مد روز پیش رفته و انتخابی کاملا خاص و ایده آل داشته باشند. بدین منظور برای تهیه انواع حلقه­های ازدواج زنانه و حلقه­های ازدواج مردانه، از طلا به عنوان عنصری جاودانه، که بر خلاف سایر عناصر مانند نقره، پلاتین و.. هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی­شود، استفاده می­کنند. حلقه­های زنانه معمولا ظریف و جذاب بوده و در طراحی آنها از انواع نگین­ها و سنگ­های زیبا استفاده می­گردد. اما اغلب آقایان حلقه­های ساده را ترجیح می­دهند.

خرید آنلاین طلا از گالری های معتبر طلا فروشی

در عصر دیجیتال، با گسترش اینترنت و شکل گیری دنیای مدرن تقریباً می­توانید هر کالایی را به صورت آنلاین تهیه نمایید. خرید آنلاین طلا می­تواند مزایای خاصی داشته باشد، در صورتی که از فروشگاه­های آنلاین و معتبر خرید کنید.  همچنین حضور فیزیکی و قابل ردیابی و داشتن سابقه کار در بازار­های مطرح طلا و جواهر می­تواند معیاری برای اعتماد مشتری به خرید آنلاین باشد.

قطعاً بازدید از یک فروشگاه طلای آنلاین تجربه هیجان‌انگیزی است. شما با انتخاب یک جواهرفروشی اینترنتی می­توانید به طیف گسترده­ای از مد­ل­ها و طرح­های گوناگون  دسترسی داشته و نتایج خود را بر اساس قیمت، محبوبیت و سایر موارد مرتب کنید. حتی بعضی از وب‌سایت‌ها امکان مقایسه میان دو انتخاب را دارند.

صرفه جویی در زمان از دیگر مزایای خرید آنلاین بشمار می­رود، شما می‌توانید، لحظات سپری شده در اتوبوس یا تاکسی را، به گشت‌وگذار و خرید از یک گالری آنلاین اختصاص دهید. در یک گالری آنلاین شاید امکان لمس جواهر از نزدیک وجود نداشته باشد، اما عکاسی با وضوح‌بالا و امکان بزرگ­نمایی این امکان را به شما می‌دهد تا جواهرات مورد علاقه خود را از تمام جهات در نمایی بزرگ بررسی کنید.

کلام آخر

برای­اینکه بتوانید، بهترین زیورآلات و جواهرات را خریداری کنید، باید یک فروشگاه حرفه‌ای و معتبر را انتخاب نمایید، تا خیال­تان از بابت کیفیت طلا، گارانتی، اصالت، عیار و قیمت آن آسوده خاطر شود. مجموعه گالری طلای روبی یکی از فروشگاه­های معتبر طلا و جواهر است، که توانسته با ایده‌گرفتن از ذهن خلاق طراحان این برند و ترندهای به‌روز دنیا، طلاهایی خاص، باکیفیت و شکیل را برای شما طراحی ‌کند تا استایلی متفاوت را برای خود خلق کنید. تنوع بسیار زیاد محصولات طلا و جواهر در روبی گالری این شانس را به مخاطب می­دهد که با هر سلیقه و بودجه‌ای بتواند خرید دلخواهش را انجام دهد. این مجموعه به دلیل استقبال بی­نظیر مشتریان و به منظور دسترسی آسان و ارسال سریع محصولات به مناطق مختلف، اقدام به راه اندازی تعداد زیادی شعبه فعال در سراسر کشور نموده، که به صورت شبانه­روزی و ۲۴ ساعته، با رعایت استاندارد­های بین­المللی بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان در کمترین زمان ممکن باشند.

نظرات