فیلم کامل ماجرای جنجالی توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان و واکنش ها را ببینید

5

فیلم کامل ماجرای جنجالی توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان و واکنش ها را ببینید

توهین گرشا رضایی به یک هوادار در کنسرت زاهدان + فیلم : بتازگی انتشار فیلم توهین و رفتار زشت گرشا رضایی با یکی از مخاطبان و هوادارانش در کنسرت زاهدان جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است که با عناوین توهین گرشا رضایی به مخاطب در کنسرت زاهدان و دهن کجی خواننده پاپ به هوادارش وسط کنسرت زاهدان در فضای مجازی پربازدید و ترند گوگل شد

فیلم توهین گرشا رضایی به یک هوادار در کنسرت زاهدان

گرشا رضایی در دقایق پایانی کنسرتش درباره یکی از هوادارانش گفت: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود و جملاتی مانند خاک برسرتون خاله رنک ها

کنسرت گرشا رضایی زاهدان

اینروزها انتشار ویدیویی از پاسخ طعنه آمیز و توهین گرشا رضایی به هوادارانش در کنسرت جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ در زاهدان حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این فیلم که ظاهرا با گوشی موبایل در کنسرت اخیر گرشا رضایی گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است و حالا پاسخ طعنه‌ آمیز گرشا رضایی به درخواست یکی از حاضران مبنی بر اینکه از پلی‌ بک استفاده نکند، باعث بروز حاشیه‌ هایی در مدت برگزاری کنسرت شد که به همین منظور موسسه کنسرت‌ گذار برای ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفین فرا خوانده شده است

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟»

اما ماجرا به همین‌ جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی، همان درخواست را تکرار می‌کند.

در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.» که در ویدئو کلیپ زیر ببینید:

دانلود ویدئو

توهین خواننده پاپ در زاهدان جنجالی شد؛ واکنش تند دادستانی | به زبان، لهجه و گویش ما اهانت کرد

دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان به هتاکی یک خواننده پاپ در جریان برگزاری کنسرت ورود کرد.

ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این باره اظهارکرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.وی تاکید کرد: پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.

حواشی کنسرت گرشا رضایی در زاهدان تمامی ندارد و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در سیستان و بلوچستان به موضوع وارد شده و موسسه هنری برگزار کننده کنسرت گرشا رضایی برای بررسی حواشی ایجاد شده فراخوانده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این باره اظهار داشت: پاسخ طعنه‌ آمیز گرشا رضایی به درخواست یکی از حاضران مبنی بر اینکه از پلی‌ بک استفاده نکند، باعث بروز حاشیه‌ هایی در مدت برگزاری کنتسرت شد که به همین منظور موسسه کنسرت‌ گذار برای ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفین فرا خوانده شده است.

عبدالسلام بلوچ زاده افزود: مردم استان یقین بدانند درصورت ثابت شدن تخلف با هرگونه تخلفی توسط برگزار کننده و خواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: قبلاً جلسات توجیهی با حضور مسئولین برای موسسات برگزار شده و تذکرات شفاهی و کتبی به آن‌ها داده شده، بنابراین موسسات باید اقدامات و تمهیدات لازم در اجرا‌ها را به عمل آورده و هیچگونه توجیهی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

کلیپی که با گوشی موبایل در جدیدترین کنسرت این خواننده در زاهدان گرفته شده و در این فیلم نشان داده می شود که در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟»

واکنش گرشا رضایی به حواشی کنسرت زاهدان

گرشا رضایی خواننده پاپ که طی چند روز گذشته انتشار ویدئوی مربوط به واکنش توهین‌آمیز او نسبت به انتقاد یکی از مخاطبانش در کنسرت در فضای مجازی، انتقاداتی را به همراه داشت و با واکنش دادستانی زاهدان هم مواجه شد، در گفتگویی با مصطفی امامی در برنامه رادیویی «استودیو هشت» به بیان اظهاراتی پرداخت که بیشتر از جنس توجیه بود تا توضیح!

این خواننده درباره واکنش خود به انتقاد یک مخاطب در کنسرت بیان کرد: من از خودم دفاع کردم، ایشان هم نماینده مردم سیستان نبوده است. مردم زاهدان آنچنان مهمان نوازی کردند که خجالت زده بودم و قربان صدقه مردم سیستان هم رفتم.

وی در ادامه مدعی شد: این اتفاق جریانی است که به نظرم از خارج کنترل می‌شود. جریانی که بعداً می‌گوید گرشا رضایی به مردم فلان جا توهین کرد اما من توهین نکردم من گفتم آن فرد نظم کنسرت را بهم نریزد. آنجا خانواده نشسته بود و نمی‌توانم ببینم برخی داد و بیداد می‌کنند.

این خواننده پاپ در عین حال گفت: ضمن اینکه اگر سوءتفاهمی برای مردم زاهدان پیش آمده است دستشان را می‌بوسم خاک پای همه مردم ایران هستند و اگر لازم باشد برایشان تفنگ به دست می‌گیرم و فکر نکنند ما فقط میکروفن به دست می‌گیریم.

رضایی در پاسخ به مصطفی امامی مجری برنامه درباره وایرال شدن سخنانش در کنسرتی دیگر که با ادبیاتی نامناسب منتقدانی پلی‌بک‌خوانی خود را خطاب قرار داده بود هم اظهار کرد: این هم به خاطر تقطیع است من می‌خواستم از فضای فرهنگی کشور و جوانان کشور محافظت کنم در مقابل پیج‌های مجازی.

وی در واکنش به اینکه ادبیاتش در کنسرت تهران و خطاب کردن منتقدان با اصطلاح «خاک توی سرتان» قابل دفاع نبوده است هم بدون هیچ توضیحی درباره دلیل به کار بردن این ادبیات عنوان کرد: در این دو روز خیلی به من حمله شد و حرف‌های رکیک زده شد. من منظورم این بود اگر قرار است از این دایره حذف شوم فدای سر مردم ایران، مثل قدیم موسیقی کودک کار می‌کنم اما نگذارند این بلا سر بقیه بیاید.

کلیپ دهن کجی و توهین گرشا رضایی به مخاطبان و هواداران کنسرتش در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته و برخی موافق و برخی مخالف این حرکات و اعمال زشت هستند که در زیر برخی نظرات و واکنش ها کابران را میخوانید:

واکنش ها

تا بوده از بزرگانمون شنیدیم :
“هنرمند خاک پای مردمه”
اونم مردم پاک و مهربان و زجر کشیده زاهدان…
.
هنرمند باید آداب روی صحنه رفتن بداند و دقیقا در زمانی که اوضاع بر وفق مراد نیست باید سنجیده رفتار کند. حتی اگر فرض رو بر این بگیریم که مخاطب ما داره اشتباه میکنه باید با زبان خوش او را متوجه اشتباهش کنیم. آقای گرشا رضایی شما به اعتبارِ حمایت و آمدن و پول بلیط های همین مردم روی استیج ایستادید… حق تحقیر آنها را ندارید.
تمام.

****

نکته ی آزاردهنده خنده ی سایر حضار هست

***

اونایی که میخندن چه ادمای چرتو به درد نخوری ان کجاش خنده داشت

****

تاسف باره واقعا

****
واقعا متاسفم برای آقای رضایی بی فرهنگ فقط ادعا داره متاسفم

*****

شما آقای گرشا رضایی موظفی برای تک تک افرادی که پول دادن و اومدن کنسرت شما ، زنده اجرا کنی
وقتی یه نفر اینجوری معترض میشه باید با احترام و رفتار حرفه ای بهش ثابت کنی که پلی بک نیست
ولی شما داری مسخرش میکنی؟!!!!

***

همچین انتظاری از همه داشتم بجز گرشا رضایی. خیلی ادم با شخصیتی میشناختمش

*****

یه کلمه میگفتی باشه چشم .تمام….تو که ثابت شده ای و صدای خوبی هم داری آقای رضایی

*****

5 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی توهین گرشا رضایی به هوادارش در کنسرت زاهدان و واکنش ها را ببینید

  1. حسبن گفت:
    1
    1

    واقعا تاسف بار که بعضیا هنوز عشق دارن به صدات

  2. سمیه گفت:

    واقعاً تأسف باره ،،کشوری که هنرمندش که با همین مردم بزرگ شد ،،چنین رفتار بی ادبانه و احمقانه ای داره جای تأسفه ،،شرم بر تو گرشا رضایی که ازالان تا همیشه متنفرم ازت

  3. محمد گفت:
    3
    1

    اینام واسه ما مردم عادی شاخ شدن لطفا به اینا دیگ رو ندین یمشت سوسول حق ندارن برای مردمی ک بلیط اون هنرمند رو خریدن شاخ بشه و اون بلیط حرومه

  4. رضا گفت:
    2
    3

    در ظمن واقعا دهن کجی گرشا رو نباید عطفش داد به لهجه ی یک فرهنگ و ایل و طایفه یی.
    من فک میکنم نباید خیلی بزرگش کرد هررر چند ک گرشا میتونست رفتار سنجیده و معقولانه تری داشته باشه
    منتها تک ب تک ما شاید در موارد مشابه ب این موضوع رفتاری مشابه و شاید هم تند تر و زننده تر از گرشا داشته باشیم.

  5. رضا گفت:
    3
    6

    همه ی اینایی که دوستان گفتن حق و قبول.ولی واااقعا قبول کنین که ی عده ای که کم هم دور و برمون سراغ نداریم نمک شدن رو دوست دارن.اینکه فقط ی موضوعی رو مطرح کنن و فقط ب واسطه ی اون جلب توجه کنن.
    خنده ی افراد حاظر در کنسرت هم میتونه از سر همین موضوع باشه.چون قطعا این شخص از شروع کنسرت مزه پرونی و دلقک بازی داشته وگرنه همه و همه میدونیم که گرشا پلی بک اجرا نمیکنه

نظرات