فیلم کامل اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را ببینید

1

فیلم کامل اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را ببینید

فیلم کامل اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را ببینید که دختر یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان در سوریه و هم رکاب شهید حاج قاسم سلیمانی به نام شهید جمیل فقیه خوانده شده است در ادامه کلیپ و ویدئوی اجرای همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را دانلود کنید:

اجرای سرود سلام فرمانده دختر شهید جمیل فقیه

از روز گذشته انتشار فیلم اجرای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه یکی از فرماندهان حزب الله لبنان و از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی به یکی از پربازدیدترین کلیپ ها در فضای مجازی و ترند گوگل تبدیل شد.

این فیلم در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن می باشدکه در زیر ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

در این ویدیو کوتاه نشان داده میشود که دختر شهیدجمیل فقیه، در حال خواندن سرود سلام فرمانده به زبان عربی است. شهید جمیل فقیه یکی از فرماندهان حزب‌ الله لبنان است که در سوریه در رکاب شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید

در سال ۱۳۹۶ بعد از تبادل اسرای گروه های مسلح با نیروهای مردمی تحت محاصره «فوعه» و «کفریا»، پیکر پاک این شهید نیز به لبنان بازگشت و در زادگاه خود به خاک سپرده شد. این شهید مقاومت حزب الله لبنان سه فرزند به نام‌های نور الزهرا، یاسر و باقر از خود به یادگار گذاشته است.

فیلم کامل اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را ببینید

شهید «جمیل فقیه» از فرماندهان نیروهای ویژه حزب الله با نام جهادی «حاج ابو یاسر» و از اهالی شهرک «الطیری» در لبنان بود. وی در رمضان در شهرک تحت محاصره «فوعه» در سوریه به شهادت رسید و در همانجا به خاک سپرده شد و دو سال بعد در زادگاهش به خاک سپرده است.

این فرمانده‌ مقاومت لبنان، در سال ۱۹۹۶ به صفوف مقاومت اسلامی لبنان پیوست و در تعدادی از عملیات‌های ضد اشغالگران صهیونیست از جمله جنگ سال ۲۰۰۶ مشارکت داشت و در پی حملات جگنده‌های اسرائیلی زخمی شده بود.

شهید جمیل فقیه با شروع فعالیت گروه‌های تکفیری به همراه نیروهای حزب الله لبنان به دفاع از مستضعفین و بارگاه مقدس حضرت زینب (س) پرداخت.

وی از اولین مدافعان مردم مظلوم دو شهرک شیعه نشین تحت محاصره «فوعه» و «کفریا» در «ادلب» بود. شهید «جمیل فقیه» ۳۷ روز بعد از از شهادت برادرش «غسان» در عملیات پاکسازی «قلمون» به شهادت رسید

 

1 دیدگاه در “فیلم کامل اجرای زیبای سرود سلام فرمانده توسط دختر شهید جمیل فقیه را ببینید

  1. منم دارم میگم گفت:

    کدومشه؟

نظرات