بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست + عکس ها و بیوگرافی فری هکر در سریال یاغی

1

بیوگرافی پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست + عکس های جدید پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا (فری هکر) در سریال یاغی همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست + عکس ها و بیوگرافی فری هکر در سریال یاغی

پگاه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه ۷۰ در تهران است که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در رشته بازیگری در دانشگاه سوره تحصیل کرده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال یاغی در نقش فریبا (فری هکر) به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی

سوابق بازیگری

پگاه سعیدی یکی از بازیگران نوظهور و جدید تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است که کار هنری خود را از دوران دانشجویی از دانشکده سوره آغاز کرده، او تاکنون در چند تئاتر به ایفای نقش پرداخته، اما کارنامه پرباری ندارد و تاکنون در سریال و فیلمی بطور حرفه ای بازی نکرده است.

بیوگرافی پگاه سعیدی بازیگر نقش فری هکر در سریال یاغی

سریال یاغی اولین تجربه بازیگری حرفه ای این هنرپیشه جوان است که در قسمت هفتم سریال یاغی وارد داستان می شود و بینندگان و مخاطبان او را به نام فریبا و فری هکر دختری که معتاد است می شناسند.

اگر چه اولین تجربه پگاه سعیدی بطور جدی در سریال یاغی به کارکردانی محمد کارت رقم خورد، اما تا اینجای نقش بسیار خوش درخشیده و نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی

 بیوگرافی پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی

خانم پگاه سعیدی در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت بطور حرفه ای وارد بازیگری شد و در کنار هنرمندان شاخص و بزرگی چون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و نیکی کریمی و امیر جعفری و علی شادمان، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌ نیا، مه‌ لقا باقری، عباس جمشیدی‌ فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی نیلوفر شهفری… تجارب خوبی را کسب کرد. او دانش اموخته دانشکده سوره می باشد و تاکنون در فیلم و سریالی بازی نکرده است.

خانم سعیدی مجرد است و د حال حاضر ازدواج نکرده است

صفحه اینستاگرام او را با @pegahakan نشانی دنیال کنید

عکس بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است که در آن بازیگران معروفی حضور دارند و نقش اول در اختیار علی شادمان است. این سریال برگفته کتاب سالتو می باشد.

پگاه سعیدی بازیگر نقش فریبا هکر در سریال یاغی با دیالوگ نمیخوام باهات دونفره باشم، رنگ هاله‌ ات، رنگ هالمو عوض می‌کنه خطاب به برادر بهمن خان است که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

بیوگرافی بازیگر نقش فری هکر در سریال یاغی

درباره اطلاعات شخصی و هنری پگاه سعیدی تاکنون مطلبی درج نشده و در ویکی پدیا نیز صفحه ای به نام این بازیگر وجود ندارد تا با سن و تحصیلات و سوابق هنری و فیلم ها و سریال های او آشنا شویم.

اگر درباره پگاه سعیدی اطلاعاتی دارید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید

1 دیدگاه در “بازیگر نقش فریبا در سریال یاغی کیست + عکس ها و بیوگرافی فری هکر در سریال یاغی

  1. هیچکس گفت:

    عزیزم کار خاصی نکرده فقط رفته به کالی لینوکس بعد ترمینال رو باز کرده بعد رفته Cam-Hackers کد اون هک دوربین مداربسته است بعد دیگه هک کرده که چند تا آی پی که قبلاً هک کرده بودن پیشنهاد میکنم درباره این جور چیزا تحقیق نکنید من به صورت خیلی خیلی خلاصه میگم

نظرات