بیوگرافی مهسا ملک مرزبان مجری و همسر اول و دومش +عکس کشف حجاب تا مهاجرت

0

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان مجری و همسر اول و دومش +عکس کشف حجاب تا مهاجرت

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد ۱۳۵۳ در تهران و همسر اولش شهرام شکیبا و همسر دومش +عکس کشف حجاب تا مهاجرت به سوئد را در ادامه زندگی شخصی، زندگینامه و عکس های جدید این مجری و گوینده سابق تلویزیون ایران تا علت طلاق و ناگفته هایی از زندگی شخصی و خانوادگی از ایران تا مهاجرت و زندگی در سوئد و پیج اینستاگرام مهسا ملک مرزیان با عکس های جدید بی حجاب تا مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون کیست و الان کجاست در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مهسا ملک مرزبان

زندگینامه مهسا ملک مرزبان و همسرش(mahsa malekmarzban)

  • نام اصلی : مهسا ملک مرزبان
  • زادهٔ : سال ۱۳۵۳
  • محل تولد : تهران
  • محل زندگی : سوئد
  • تحصیلات : کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
  • پیشه : مترجم و مجری تلویزیون
  • زمینه فعالیت : مترجمی زبان انگلیسی و نویسنده کتاب
  • سال های فعالیت: ۱۳۷۵ تا کنون
  • همسران: شهرام شکیبا (جدا شده) ، علی باقری
  • فرزندان: علی شکیبا
  • پیج اینستاگرام : mahsa_malek_marzban

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزبان (mahsa malekmarzban) مجری سابق تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۵۳ در تهران، مجری، مترجم، روزنامه نگار، گوینده پیشین صدا و سیما، تهیه کننده و برنامه ساز اهل ایران می‌باشد. او همسر اول شهرام شکیبا مجری و شاعر توانمند تلویزیون ایران است که به تازگی به کشور سوئد مهاجرت کرده و انتشار عکس های بی حجاب و کشف حجاب او در سوئد بعد از مهاجرت با همسر جدیدش و ازدواج مجددش حاشیه ساز شد.

زندگی شخصی و خانواده

شغل پدرش عکاس و مستند ساز بود و مادرش تحصیلکرده و به فلسفه و ادبیات بسیار علاقه مند بود. از طریق والدینش با دنیای سینما و ادبیات آشنا شد و به طور جدی هر دو حوزه را پیگیری کرد.

سوابق مهسا ملک مرزبان

سوابق سال های فعالیت

خانم ملک مرزبان فارغ‌ التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از مجریان و گویندگان با سابقه و قدیمی تلویزیون ایران است که در طول فعالیت در سازمان صدا و سیما، برنامه های زیادی را اجرا کرد. او علاوه بر اجرا، در حوزه‌های ترجمه، روزنامه‌ نگاری، گویندگی، اجرا، برنامه‌ سازی و تهیه‌کنندگی نیز فعالیت داشته است.

ملک مرزبان از سال ۷۴ ترجمه را با همکاری مطبوعات از جمله ماهنامه فیلم ویدیو، روزنامه زن و هفته نامه مهر شروع کرد و ترجمه‌ هایش در چندین نشریه سینمایی و ادبی به چاپ رسید.

عکس های جدید کشف حجاب مهسا ملک مرزبان در سوئد

سال ۱۳۷۶ اولین کتاب ترجمه‌اش به نام «فانی و الکساندر» نوشته اینگماربرگمان به چاپ رسید. سانست پارک، گوشواره‌های گیلاسی، هفده انگلیسی مسموم، بخور و نمیر، بودن، خاطرات سیلویا پلات و قلبی به این سپیدی برخی از کتاب‌هایی است که او تالیف یا ترجمه آنها را به‌عهده داشته است.

اردیبهشت، کتابنامه، چشم شب روشن و هنرنامه هم برنامه‌هایی است که وی در سمت‌های مختلف در آنها حضور داشته است.

خانم ملک مرزبان درباره فعالیت های خود در کسوت مجری و گوینده صدا و سیما گفته: دنبال شهرت نبوده‌ام. اعتبار ادبی‌ام برایم بسیار با ارزش است و دوست دارم حفظش کنم.البته نه این‌که حفظ اعتبار ادبی‌ام منافاتی با حضور جلوی دوربین داشته باشد، اما همیشه پشت دوربین را بیشتر دوست داشته‌ام.
در شروع دوران کاری‌ام سراغ کلاس‌های فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان رفتم و چند فیلم کوتاه ساختم.
در تلویزیون هم تمایل بیشتری برای ساخت برنامه دارم تا اجرا، اما فرصت اجرا را بیشتر به دست آورده‌ام.

مهسا ملک مرزبان

مهسا ملک مرزبان فعالیت خود در حوزه رادیو و تلویزیون را از سال ۸۰ شروع کرد. برنامه آفتاب مهربانی از شبکه جام جم اولین اجرای او بود. وی مترجم رسمی و کارشناس مستند خارجی شبکه مستند سیما نیز بود. برنامه ی صبحگاهی «طلوع» که در سال ۹۷ از شبکه چهار سیما پخش می شد، آخرین فعالیت مهسا ملک مرزبان به عنوان مجری در تلویزیون بود.

او چند فیلم کوتاه نیز ساخته است.

وی از سال ۸۰ تا ۹۷ در تلویزیون و رادیو فعالیت کرد.

عکس جدید مهسا ملک مرزبان و پسرش علی

همسر مهسا ملک مرزبان کیست

خانم ملک مرزبان تاکنون دو بار ازدواج کرده است و یک تجربه ناموفق زناشویی داشته است. او سال ها پیش با شهرام شکیبا مجری معروف صدا و سیما ازدواج کرد که حاصل این ازدواج، یک فرزند پسر به نام علی است که نزد پدرش شهرام شکیبا زندگی میکند. این زوج در سال ۸۵ در سکوت خبری از هم جدا شدند و دلیل طلاق مهسا ملک مرزبان و شهرام شکیبا هیچ وقت رسانه ای نشد.

بیوگرافی مهسا ملک مرزبان و همسرش شهرام شکیبا

این مجری درباره طلاقش گفته: ده سال قبل از همسرم جدا شدم و پسرم دو روز در هفته پیش من می آید
تلاش می کنم در همان دو روز بیشتر وقتم را در اختیارش بگذارم تا زمانی که از من جدا می شود، حال خوبی داشته باشد. روزهای شنبه که به مدرسه می رسانمش، خوشحال است و این، بار عذاب وجدانی که پنج روز هفته را پیش او نیستم، کمتر می کند

شهرام شکیبا در سال ۹۳ برای بار دوم ازدواج کرد و از همسر دومش نیز یک پسر دارد

همسر دوم مهسا ملک مرزبان کیست

ایشان پس از جدایی از شهرام شکیبا با فردی به نام علی باقری گرافیست و عکاس ازدواج کرد.

بیوگرافی و عکس مهسا ملک مرزبان مجری صدا و سیما و همسر دومش علی باقری

پیج اینستاگرام مهسا ملک مرزبان

mahsa_malek_marzban

مهاجرت به سوئد و کشف حجاب

مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری تلویزیون، پس از استعفا از صدا و سیما به همراه همسر دومش به سوئد مهاجرت کرده و مقیم این کشور است. او پس از مهاجرت به سوئد کشف حجاب کرده و عکس های بی حجابش نیز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.
ملک مرزبان با انتشار عکسی از خود در اینستاگرامش، خبر مهاجرت خود را تأیید کرد.

عکس بی حجاب مهسا ملک مرزبان

او در این پست اینستاگرامی نوشت: «به این فصل از زندگی‌ات اعتماد کن. نویسنده‌اش خودت بوده‌ای. به خودت اعتماد کن و فقط ادامه بده.»

علی باقری همسر دوم وی متولد سال ۱۳۵۷ در سنندج بوده و در زمینه عکاسی مشغول به فعالیت است.

ملک مرزبان با انتشار عکسی در اینستاگرام درباره ازدواج مجدد خود نوشت:
ثبت شد در اردیبهشتی از زیباترین ماه‌های سال، به تاریخ ۱۳۹۷/۲/۲۰ باشد که بماناد به دوستی، معرفت و عشق

نظرات