فیلم کامل سکانس جنجالی حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر را ببینید

0

فیلم کامل سکانس حضور جنجالی احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر را ببینید که در جدیدترین تیزر فینال جوکر از سوی عوامل رئالیتی شو جوکر منتشر شد و با استقبال مخاطبان و بیننده ای جوکر مواجه شد همراه با جزئیات و فیلم حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر با سکانس های جذاب و دیدنی را ببینید

حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر

فیلم کامل سکانس جنجالی حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر را ببینید

از ساعاتی پیش انتشار کلیپ حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر در فضای مجازی به یکی از ویدئوهای پر بازدید تبدیل شد و برخی کاربران گفتند که اگر خود علیخانی یکی از شرکت کنندگان بود حتما بیشترین بازدید جوکر در بخش نمایش خانگی رقم می خورد

احسان علیخانی که کارگردان رئالیتی شو جوکر بوده، حالا قرار است در قسمت آخر و پس از مشخص شدن فینالیست و برنده نهایی، جلوی دوربین برود و وارد صحنه شود. تیزر کوتاهی از حضور احسان علیخانی در قسمت چهارم  فصل هفتم جوکر قسمت آخر جوکر منتشر شده که در فیلم زیر ببینید:

آقای علیخانی پس از تجربه اجرا و تهیه کنندگی برنامه ماه عسل و مسابقه عصر جدید، ددر اولین کار هنری، اقدام به ساخت رئالیتی شو جوکر کرد که با استقبال بی نظیری مواجه شد.

سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. سریال جوکر دارای چندین فصل است که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر ۱۴۰۰ شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

این اولین تجربه احسان علیخانی در تولید برنامه برای شبکه نمایش خانگی است. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت ۶ ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علیخانی در مورد خودش می‌گوید: « این روزها که به مرز ۴۰ سالگی زندگیم رسیدم اعتقاد ندارم آدم ویژه ای هستم ، من آدم هایی که در زندگی ام از قهرمانانم بودند فوت کردند که اصلا باورم نمی شود.»

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این فصل : حامد آهنگی  رضا نیکخواه ، یوسف صیادی ، علی استادی ، سام درخشانی ، سیروس میمنت ، امین حیایی ، امیر مهدی ژوله

رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی با میزبانی و اجرای سیامک انصاری است که در از آذر ماه ۱۴۰۰ از طریق سرویس استریمینگ فیلیمو شروع به پخش کرده و تاکنون چهار فصل آن با حضور بازیگران و چهره های سینما از پلتفرم فیلیمو پخش شده است.
جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است

نظرات