فیلم کامل نسخه هندی سلام فرمانده برای امام زمان MP4 به زبان هندی با متن ببینید

0

دانلود فیلم کامل نسخه هندی سلام فرمانده به زبان هندی برای امام زمان MP4 اصلی (صوتی و تصویری و نماهنگ) با نام سلام فرمانده با متن ترجمه هندی سرود سلام فرمانده به زبان هندی با نوای خواننده هندی را در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید

نسخه هندی سلام فرمانده به زبان هندی

فیلم کامل نسخه هندی سلام فرمانده برای امام زمان MP4 به زبان هندی با متن ببینید

دانلود آهنگ سلام فرمانده نسخه هندی سرود سلام فرمانده با صدای خواننده هندی به زبان هندی برای امام زمان به همراه تکست و بهترین کیفیت با متن ترجمه برای امام زمان را در ویدئوی زیر ببینید:

 

دانلود ویدئو

از ساعاتی پیش نسخه هندی سرود سلام فرمانده با عنوان سلام فرمانده از سوی مرکز اسلامی کشور هندوستان با صدای خواننده هندی منتشر شد و از همین ساعات اولیه انتشار با استقبال پرشوری همراه شده و نزدیک هزاران بار دانلود شد.

پیش تر همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش اموزان و نوجوانان و جوانان هندی در کشمیر هند و برخی شهرهای هندوستان از شبکه های اجتماعی پخش شد که بازتاب گسترده ای داشته و حالا بطور رسمی نسخه هندی سلام فرمانده منتشر شد

رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ فرمودند: سرودی بسازید که بچه‌ها وقتی در کوچه راه میروند، آن را زمزمه کنند، حالا پس از گذشت پند سال این امر رهبر انقلاب محقق شد و نه تنها بچه ها، زن ها و مردان نیز در سراسر ایران و کشورهای دنیا آن را زمزمه می کند.

متن سرود سلام فرمانده هندی

به زودی متن با ترجمه فارسی اضافه میشود

واکنش ها

با افتخار …سلااااااام فرمانده

*****
عشق جانم امام زمانم سلام فرمانده

*****
سلام فرمانده جهانی شد به امید ظهور فرمانده آقا امام مهدی .عج.

***

به نظر من دشمن از یک کلمه میترسه که در این سرود بسیار زیبا و دلنشین (که اشک شوق رو در دیدگانمان جاری میکنه) از آن استفاده شده… و اون کلمه 《غیور》 هستش چون برنامه ‌دشمن بر از بین بردن و نابود کردن غیرت دینی در بین نسل آینده انقلاب و ایران است

و…

«سلام فرمانده» سرودی به خوانندگی ابوذر روحی، آهنگسازی مهیار طالبی و شعر سید مهدی بنی‌هاشمی با مضامین ایدئولوژیک، سیاسی و مذهبی است که برای همخوانی کودکان دههٔ نودی در ایران استفاده می‌شود. نماهنگ این سرود با اجرای گروه سرود ماح در اسفند ۱۴۰۰ ساعاتی پیش از تحویل سال پخش شد.

این روزها سرود سلام فرمانده با سرعتی فراتر از تصور و با شتابی معجزه‌گون، نه فقط سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته، بلکه مرزهای جغرافیایی را نیز پشت سر گذاشته و هرجا مسلمانی هست و در هر منطقه‌ای که مسلمان‌نشین است، دل‌ها را به تسخیر درآورده و لب‌ها را از ژرفای قلب‌ها به زمزمه واداشته است. سلام فرمانده را نمی‌توان در حد و‌اندازه یک سرود معمولی به ارزیابی نشست. این سرود با لطافت آهنگین و صلابت آهنین خود به سرود ملی و پرچم فراگیر امت اسلام تبدیل شده است. متن زیبا و روحنواز آن، نماد اسلام ناب محمدی‌(ص) است و مرزهای اسلام ناب را از آنچه به بدعت و تحریف بر آن افزوده‌اند تفکیک می‌کند. خطابی از ژرفای دل به مراد غایب -ارواحنا له الفداء- است که «‌سلام فرمانده، ‌ای قبله هر قافله! ‌ای قافله‌سالار من…»
سلام فرمانده برگه هویت انقلاب اسلامی و شناسنامه ملت‌های مسلمان است. «‌عشق جانم امام زمانم … دنیا بدون تو معنایی نداره … بیا جون من بیا‌، بیا یارت میشم … هوادارت میشم … گرفتارت میشم … سیدعلی دهه‌ نودی‌‌هاشو فراخوانده … عهد می‌بندم روزی لازمت بشم‌، عهد می‌بندم حاج قاسمت بشم … عهد می‌بندم که می‌مونم پای کار این‌نظام … نبین قدم کوچیکه پاش بیفته من برات قیام می‌کنم … غصه سربازو نخور‌، آقا سربازات هزار و چهارصدی‌اند و‌…‌».
زنان، مردان، پیران و جوانان و بیشتر از همه نوجوانان و کودکان کم سن و سال با سری پر‌شور و قلبی سرشار از عشق به مراد غایبمان حضرت بقیهًْ‌‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء‌) سرود سلام فرمانده را همخوانی می‌کنند. در این همخوانی همه اقشار مردم با سلیقه‌های اجتماعی متفاوت حضور دارند‌. نوبت به سلام نظامی که می‌رسد، قطره‌های اشک در چشم‌ها حلقه می‌زند. چشم‌های آن کودکان ۶ یا ۷ ساله چرا اشکبار است؟!‌… انگار سند « ‌نبین قدم کوچیکه پاش بیفته من برات قیام می‌کنم‌» را به اشک چشم تضمین می‌کنند و‌..

نظرات