بهترین سایت ایرانی دانلود آهنگ خارجی رایگان

0

بهترین سایت ایرانی دانلود آهنگ خارجی

بخش غیرقابل انکاری از زندگی ما موزیک است. بسیاری از افراد روزانه موزیک مورد‌علاقه‌شان را می‌شنوند و هم‌خوانی می‌کنند. شاید شما هم تجربه این را داشته‌اید که به یک فیلم یا آهنگ خارجی گوش می‌دهید و می‌خواهید قبل از این‌که آهنگ تمام شود آن را دانلود کنید. پس اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود آهنگ خارجی هستید خواندن ادامه مقاله به شما توصیه می‌شود.

   دانلود آهنگ خارجی رایگان

۱۰ سایت خارجی + ۲ سایت ایرانی برای دانلود رایگان موسیقی خارجی

با وجودی که دانلود موزیک دیگر کار سختی نیست؛ اما برخی سایت‌ها خدماتی رائه می‌دهند که دانلود آهنگ را برای شما آسان‌ می‌کند. در این بخش به معرفی چند سایت آهنگ خارجی به روز می‌پردازیم.

۱ . سایت اینستا موزیک instamusic.ir

دانلود آهنگ خارجی رایگان

سایت اینستا موزیک بهترین سایت ایرانی دانلود آهنگ خارجی است که می‌توانید از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوید از جمله امکانات سایت اینستا موزیک:

  • دسته‌بندی آلبوم، بی کلام، تیتراژ، رمیکس،

فول آلبوم، ملودی

  • دسته‌بندی بزودی (در انتظار پخش)
  • دسته‌بندی آهنگ شاد، غمگین، بی‌کلام، سنتی و ریمیکس
  • دسته‌بندی اخبار موسیقی
  • تب برترین موزیک‌ها به تفکیک (هفته، ماه، سال)
  • تب مطالب تصادفی
  • دسته‌بندی اخبار موسیقی
  • آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا
  • آخرین کدهای پیشوازی
  • درخواست آهنگ
  • پخش موزیک آنلاین
  • دانلود آهنگ با دو کیفیت مجزا
  • اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی
  • دارای اپلیکیشن با سیستم عامل‌های اندروید و ios

۲ . موزیک مدرن Musicmodern.ir

دانلود آهنگ خارجی رایگان

سایت موزیک مدرن یکی از بهترین سایت های موسیقی خارجی و ایرانی است که میتوانید در قسمت جستجو از هر خواننده ای ک مورد نظرتونه آهنگ رو بصورت پخش آنلاین و سپس دانلود نمایید این سایت بیشتر به آهنگ های پرطرفدار پرداخته و موزیک های خارجی با کیفیت بالا رو ارائه داده است

با امکانات پخش آنلاین
فول آلبوم
دسته بندی مرتبط

پخش آنلاین موزیک

دانلود ریمیکس آهنگ

موزیک ویدئو

متن آهنگ و ترجمه

دو کیفیت بودن آهنگ ها

قابلیت اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

۳ . SoundCloud

SoundCloud یک پلتفرم پخش موسیقی محبوب برای گروه‌های مستقل، نوازندگان و خوانندگان معتبر و یکی از بهترین سایت‌های دانلود رایگان موسیقی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد‌علاقه خود را به‌صورت قانونی دانلود کنید. با این حال، نمی‌توان همه آهنگ‌ها را از SoundCloud دانلود کرد. فقط در صورتی می‌توانید که هنرمند، بخش دانلود را فعال کرده باشد.

دانلود آهنگ خارجی رایگان

Bandcamp . 4

سایت پخش موزیک آنلاین خارجیBandcamp یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب پخش آهنگ است که در آن هزاران آهنگ به‌صورت رایگان پیدا خواهید کرد. این سایت شامل انواع مختلفی از ژانر‌های موسیقی و هنرمندان محبوب تا هنرمندان خاص است. حتی یک صفحه جداگانه برای آهنگ‌های موسیقی رایگان ایجاد می‌کند. با این حال، برای دانلود رایگان موسیقی در Bandcamp کمی باید روی «خرید آهنگ دیجیتال» کلیک کنید و در قسمت قیمت، «۰» را وارد کنید تا لینک دانلود رایگان ظاهر‌شود.

دانلود آهنگ خارجی رایگان

Jamendo . 5

Jamendo در سال ۲۰۲۲ بین بهترین سایت‌های رایگان برای دانلود آهنگ‌ها به‌صورت قانونی رتبه‌بندی می‌شود. می‌توانید آهنگ‌ها را استریم کنید و آهنگ‌های MP3 را کاملا رایگان دانلود کنید. برای دانلود موسیقی باید یک اکانت Jamendo رایگان ایجاد کنید. جدای از این، موسیقی بدون حق امتیاز را برای استفاده تجاری به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد. می‌توانید موسیقی و آهنگ‌های پس‌زمینه را بدون حق امتیاز برای حلقه‌های اینستاگرام، YouTube Shorts و سایر ویدیوهای کوتاه خود دانلود کنید. این سایت تقریبا برای همه ژانر‌های موجود، از جمله: Indie Metal ،Electro Waves ،Rock و غیره، لیست‌های پخش را تنظیم کرده است. به‌طور خلاصه، اگر به دنبال یک پلتفرم موسیقی رایگان برای دانلود قانونی موسیقی هستید، Jamendo همان چیزی است که باید استفاده کنید.

دانلود آهنگ خارجی رایگان

۶ . کتابخانه صوتی YouTube

اگر سازنده محتوا هستید و به دنبال سایت دانلود رایگان موسیقی در سال ۲۰۲۲ هستید، کتابخانه صوتی YouTube بهترین است. YouTube یک کانال اختصاصی دارد که در آن موسیقی‌های بدون حق امتیاز و بدون حق نسخه‌برداری را برای سازندگان محتوا میزبانی می‌کند. این آهنگ‌ها تحت مجوز Creative Commons در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را بدون نقض شرایط سرویس YouTube، دانلود کرد. بهترین ویژگی آن این است که شما نیازی به دانلود آهنگ YouTube از طریق نرم‌افزار شخص ثالث ندارید. لینک دانلود درست در زیر صدا اضافه شده است؛ بنابراین می‌توانید روی آن کلیک کنید و آهنگ‌ها را دانلود کنید. ناگفته نماند که می‌توانید از متن رایگان این موسیقی در ویدیوهای درآمدزایی YouTube استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منبع ذکر شده در زیر تراک صوتی را اضافه کنید.

۷ . آمازون دیجیتال موسیقی

سایت آهنگ خارجی به روز آمازون موسیقی دیجیتال نیز، آهنگ‌ها را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد. در حال حاضر ارائه دهنده حدود ۴۰۰۰ موسیقی متن رایگان است. شما می‌توانید آن‌ها را برای استفاده آفلاین نیز دانلود کنید. توجه داشته باشید که برای دانلود موسیقی باید وارد حساب آمازون خود شوید. در میان آهنگ‌های رایگان، موسیقی فو فایترز، اشنین (مجموعه صداهای طبیعت)، ریچ بری، رایزرز و غیره را پشتیبانی می‌کند. به خاطر داشته باشید که آهنگ‌های موسیقی رایگان در قالب MP3 در دسترس هستند و نمی‌توانید آن‌ها را در FLAC، WAV دانلود کنید.

۸ . Live Music Archive

آرشیو موسیقی زنده، میلیون‌ها آهنگ از کنسرت‌ها، فیلم‌ها، مجموعه‌های صوتی و غیره را ارائه می‌دهد. چیزی که در مورد Live Music Archive بیشتر جلب توجه می‌کند این است که واقعا هوشمندانه و منسجم دسته‌بندی شده است. می‌توانید موسیقی را بر اساس ژانر، زبان، سال، نوع رسانه و غیره فیلتر کنید. از آهنگ‌های ۲۴ بیتی گرفته تا موسیقی راک، به خوبی در این پورتال پوشش داده شده است. شما می‌توانید موسیقی را با فرمت FLAC ، MP3 و M3U دانلود کنید. در بسیاری از مراحل قانون کپی رایت قانونی است. اگر به‌طور خاص موسیقی زنده را دوست دارید، این سایت یک پیشنهاد عالی است.

۹ . Free Music Archive یا FMA

FMA یا آرشیو موسیقی رایگان یک سایت پخش موزیک آنلاین خارجی محبوب، برای دسترسی به موسیقی بدون حق امتیاز است. این وب‌سایت در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و از همان زمان، این وب‌سایت میلیون‌ها آهنگ موسیقی بدون حق چاپ را جمع‌آوری کرده است. برای سازندگان محتوا، FMA به‌عنوان بهترین منبع برای موسیقی متن عمل می‌کند، خواه Ambient، New Age، Electro یا Instrumental. تمام آهنگ‌های موسیقیدر این سایت تحت مجوز رایگان Creative Commons، در دسترس هستند؛ بنابراین می‌توانید آهنگ را دانلود کنید و از آن‌ها در ویدیوها، پادکست‌ها و سایر پروژه‌های رسانه‌ای استفاده کنید. Free Music Archive همچنین ترکیبی ویژه‌ای با موسیقی و متن‌های محبوب را مدیریت می‌کند. بعلاوه به شما امکان می‌دهد موسیقی جدید هنرمندان نو‌ظهور را کشف کنید و آن‌ها را فقط با یک کلیک دانلود کنید.

۱۰ . SoundClick

SoundClick، لیست بزرگی از آهنگ‌ها را ندارد؛ اما یکی از معدود سایت‌های جدیدی است که می‌توانید موسیقی را به‌صورت رایگان و قانونی دانلود کنید. این وب‌سایت نمودارها و لیست‌های پخش خوبی را ارائه می‌دهد که از HipHop تا Instrumental را شامل می‌شود. خوبی SoundClick این است که یک شبکه اجتماعی را نیز ارائه می‌دهد، که در آن می‌توانید دوستانی پیدا کنید، موسیقی به اشتراک بگذارید و وبلاگ بسازید؛ بنابراین اگر چیزی بیشتر از دانلود موسیقی می‌خواهید، SoundClick بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید به آن بپیوندید.

نظرات