آیا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات فردا گرما

0

آیا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات فردا آلودگی هوا و گرد و غبار و گرمای شدید ، دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و شهرهای فردا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات فردا گرما

آیا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات فردا گرما

اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها و اداره ها هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل و …

🔹 بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

🔹دوشنبه (۳۰ خردادماه) در دامنه‌های البرز واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان استان خراسان رضوی رگبارو رعدوبرق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

🔹سه‌ شنبه (۳۱ خردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و شرق تهران همچنین در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان و شمال هرمزگان رگبار موقتی انتظار می‌رود. چهارشنبه (اول تیرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

🔹پنج‌شنبه (۲ تیرماه) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در غرب گیلان رگبار و رعد و برق پراکنده همراه با وزش باد شدید موقتی و در مناطقی از غرب کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

آسمان تهران فردا (۳۰ خرداد ماه) آفتابی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۳۱ خرداد ماه) نیز آفتابی توام با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۱ تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات