فیلم کامل ماجرای جنجالی پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش و واقعیت ها را ببینید

7

فیلم کامل ماجرای جنجال پسربچه اینستاگرامی ملکه هایش و واقعیت ها ببینید که با عنوان کلیپ های پسر بچه و دو دختر در اینستاگرام و پسر بچه اینستاگرامی و ملکه هایش و پشت پرده کلیپ های فانتزی های غیراخلاقی پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر تا افشاگری را در ادامه میخوانید

اخیرا پست های منتشر شده از پسر بچه اینستاگرامی و ملکه هایش در اینستاگرام با توجه به سن و سال پسر بچه و دو دختر در اینستاگرام جنجالی شده است پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با دو دختر تهیه کرده بود.

پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با دو دختر تهیه کرده بود.

اخیراً پست‌های یک پسر بچه با دو دختر در اینستاگرام با بازخوردها و واکنش‌های مختلفی مواجه شده است.

در پست‌های وی دو دختر بچه به‌عنوان “ملکه‌های زیبای او” نیز حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود بسیار زننده و زشت هستند و نشان می دهد که آنها بازیچه ای در دست افراد پشت پرده و گرداننده پیج اینستاگرام هستند

فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهاماتی متعدد و جدی را ایجاد کرده بود و پلیس فتا درباره این موضوع گفته: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار محکومیت صادر شد.

پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش

فیلم کامل ماجرای جنجالی پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش و واقعیت های لو رفته ببینید

در پست های اینستاگرامی این پسر خردسال دو دختربچه به عنوان ملکه نیز حضوری نا متعارف دارند.

دیالوگ هایی که میان این کودکان رد و بدل می شود نشان از این دارد که آنها صرفا مجریان سناریوهای از پیش تعیین شده ای هستند که تیمی بزرگسال برای آنها نوشته است.

فعالیت مجازی و سطح کلیپ های تولید شده در صفحه این پسربچه ابهامات زیادی را ایجاد کرده بود تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه ضبط و تولید محتوا، به روشنی بر گمانه زنی سناریوچینی بزرگسالان برای این کودکان مهر تایید زد.

اینکه ایجاد چنین صفحاتی در اینستاگرام با چه هدفی تولید محتوای غیر اخلاقی می کنند و عقبه آنها چه کسانی هستند، از سوالات مهمی است که این روزها، افکار عمومی دوست دارد پاسخ روشنی برای آنها داشته باشد.

فیلم کامل ماجرای جنجالی پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش و واقعیت ها را ببینید

قرار محکومیت برای پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر

فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهاماتی متعدد و جدی را ایجاد کرده بود و پلیس فتا درباره این موضوع گفته: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار محکومیت صادر شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

در رابطه با پرونده مذکور با سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور گفت‌وگو کردیم، وی با تأکید بر اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند، گفت: برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.

وی تصریح کرد: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار محکومیت صادر شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

پشت پرده کلیپ های پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش

اگر فیلم یکی از کلیپ های پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش که در اینستاگرام منتشر شده را تماشا کنید، خودتان به اوج ابتذال و استثمار کودکان پی خواهید برد

تسنیم نوشت: فانتزی‌های غیراخلاقی پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر: آیا حضور چند نفر عکاس و فیلمبردار با تجهیزات حرفه‌ای در صفحات متعلق به این افراد که تجهیزات همراه آنها قیمت زیادی دارد، صرفاً با هدف ضبط فیلم و تولید پست‌های اینستاگرامی از «فانتزی‌های غیراخلاقی یک پسر خردسال» معقول به نظر می‌رسد؟

اخیراً پست‌های یک پسر خردسال در اینستاگرام با بازخوردها و واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. در پست‌های او دو دختر کم سن و سال به‌عنوان «ملکه‌های زیبای او» نیز حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود نشان از این دارد که آن‌ها صرفاً مجریان سناریوهای از پیش تعیین شده‌ای هستند که تیمی بزرگسال برای آن‌ها نوشته است.

پشت پرده و واقعیت ها

فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهامات متعدد و جدی را ایجاد کرده بود تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه ضبط و تولید محتوای خاص این صفحه، به روشنی بر گمانه فوق تأکید گذاشت که یک تیم حرفه‌ای با برنامه‌ریزی قبلی برای تولید این پست‌های خاص با هزینه‌کردهای سنگین مالی در عقبه این صفحه حضور دارد و این کودکان تنها مجریان دیدگاه‌های آن‌ها هستند.

آیا حضور چند نفر عکاس و فیلمبردار با تجهیزات حرفه‌ای در صفحات متعلق به این افراد که تجهیزات همراه آنها قیمت زیادی دارد، صرفاً با هدف ضبط فیلم و تولید پست‌های اینستاگرامی از «فانتزی های غیراخلاقی یک پسر خردسال» معقول به نظر می‌رسد؟ یا اینکه تصور کنیم در اختیار گذاشتن یک اسب با نژاد برتر با قیمتی بین یک تا ۲ میلیارد تومان در اختیار یک پسر خردسال صرفاً برای تولید پست‌هایی برای خودنمایی در شبکه‌های اجتماعی، انجام می‌شود و اهداف پس‌پرده‌ای برای تولید چنین محتواهایی با هزینه‌کردهای سنگین وجود ندارد؟

استثمار کودکان برای جذب فالور و درآمد

هدف از این دست اقدامات، تلاش برای تبلیغ و ترویج یک صفحه با رویکردی خاص با هدف شکار فالوور و کسب درآمد از صفحات پر مخاطب‌شده از این طریق باشد. اقدامی که در پس آن نگاهی سرمایه‌دارانه قرار دارد و این بار هم جنس دیگری از کودکان برای کسب سرمایه و ثروت در خدمت جریانی خاص به کار گرفته شده‌اند و تنها تفاوت آن با واقعه تلخ کودکان کار و زباله‌گردی که در سطح شهرها دیده می‌شوند تنها همین نمایش های رنگ و لعاب‌دار و بزک شده از ایشان است.

 

منبع: تسنیم

7 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش و واقعیت ها را ببینید

  1. علی گفت:

    چرا هی جملات رو تکرار کردید چه گزارشیه نوشتین آخه؟

  2. اسی گفت:
    1
    4

    ویدیوهای این بچه ها رو ندیدم. اما با توجه به دخالت عده ای متحجر و … در همه شئون زندگی مردم اصلا نظر خوبی به منتقدان این بچه ها ندارم. وقتی عده ای با افتخار و وقاحت چند همسری را تبلیغ میکنند دیگر چه توقعی از بچه ها؟ ایراد گرفتن از پوشش آنها هم بحثیست به شدت کهنه برمی آید. به نظرم اگر توانسته اند پانصد هزار دنبال کننده جلب کنند دمشان گرم.

    1. ژاله گفت:

      شما اول برو ویدئوها رو ببین بعد بیا نظر بده
      تا وقتی کلیپ هارو ندیدی نمیتونی انتقاد کنی
      اگر انتقادی هست باید درباره اون موضوع اطلاعات کامل داشته باشی شاید این انتقاد سازنده باشه

  3. یه بنده خدا گفت:
    1
    2

    فکر کردن خارجه

    1. زهرا گفت:
      1
      1

      والا خارج هم از این گ…ها نمیخورن
      رده سنی مشخصه اونجا
      اینا دیگه شورش رو دراوردن
      چقد هم حال به هم زن بودن
      خدارو شکر پلیس ورود کرد

  4. محبوب گفت:

    وقتی اشخاصی مثل علی شکار یا اون آخوند با اون چهارتا زنش میان کلیپ درست میکنن و با افتخار همه جا پخش میشه چه انتظاری میشه از بقیه داشت و همچنین بچه ها

  5. زیبا گفت:
    4
    2

    سه تا بچه که طعمه فاح…ه خانه های اینستاگرام شده اند. اینها نیازمند درمان و مشاوره جدی هستند و والدینشان ( البته اگر وجود داشته باشند) باید زندانی شوند. این بچه ها قاعدتا مدرسه هم نمی‌روند اگرنه معلمهایشان باید آنها را شناسایی کنند. پلیس زودتر اقدام کند تا بوی تعفن این ماجراها همه گیر نشده. هر کس در پیج این سه بچه بدبخت بماند شریک گناه

نظرات