فیلم کامل افشاگری علی دایی درباره علاقه دخترش به گروه بی تی اس را ببینید

7

دختر علی دایی بی تی اس : فیلم کامل افشاگری علی دایی درباره علاقه دخترش به گروه بی تی اس را ببینید که در مصاحبه ای جنجالی با عادل فردوسی پور مشخص شد که نورا دختر علی دایی طرفدار گروه موسیقی بی تی اس است با جزئیات و عکس و فیلم کامل علاقه دختر علی دایی به گروه موسیقی بی تی اس را ببینید:

فیلم کامل افشاگری علی دایی درباره علاقه دخترش به گروه بی تی اس را ببینید

لورفتن دختر علی دایی بی تی اس و ارمی است و طرفداران پروپا قرص گروه موسیقی کره ای به نام بی تی اس است. علی دایی در گفتگوی جدید با عادل فردوسی پور در برنامه ۳۶۰ از زندگی خصوصی و دخترانش نورا و دنیز گفت. او در بخشی از مصاحبه خود گفت: نورا دخترم طرفدار BTS و به دلیل علاقه به این گروه در حال یاد گرفتن و یادگیری زبان کره ای است و حتی گفته حتما منو باید به افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ببری تا اجرای گروه (BTS) را از نزدیک ببینم

 

گفتنی است که قرار است در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گروه بی تی اس اجرا داشته باشند و حالا هواداران و طرفداران این گروه بی صبرانه منتظر فرارسیدن افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ هستند تا اجرای زیبای ۷ پسر بی تی اس را تماشا کنند.

دایی در بخشی دیگری سخنان گفت که نورا از سه سالگی در حال یادگیری زبان انگلیسی و دنیز نیز در خارج از کشور زندگی میکند و هر دو به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و در حال حاضر مشغول یادگیری زبان آلمانی نیز می باشد.

گفتنی است که گروه موسیقی کره ای بی تی اس در سال‌های اخیر، بسیاری از نوجوانان و جوانان را جذب خود کرده و طرفداران و هواداران بسیار متعصبی دارند که به نام ارمی در سراسر جهان در فن پیج های این کروه در حال فعالیت هستند. حتی افرادی که زبان کره ای را بلد نیستند، به ترانه ها و آهنگ های بی تی اس علاقه دارند و گوش میکنند.

دختر علی دایی بی تی اس

برنامه ۳۶۰ به تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور یکی از برنامه های جدید اینترنتی است که که اولین مهمان آن علی دایی، چهره محبوب و مشهور فوتبال کشورمان بود که درباره زندگی ورزشی و شخصی خود صحبت کرد.

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

دایی متأهل است و دو دختر به نام دنیز و نورا دارد. او اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران است. علی دایی گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است. دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌است.علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخته‌است و از خیرین مدرسه‌ساز اردبیل به‌شمار می‌رود.

7 دیدگاه در “فیلم کامل افشاگری علی دایی درباره علاقه دخترش به گروه بی تی اس را ببینید

  1. Army گفت:

    آهای بلینک دهنتو ببند منم بلک پینک و دوست دارم ولی افتخاراتی که بی تی اس داره هیچکدوم از گروه ها ندارن
    بی تی اس عالیه پس دهنتو ببند نظرت فقط به درد خودت میخوره
    اینم یادت باشه بی تی اس یه اسطوره جهانی و ارمی ها بزرگترین و قوی ترین فن های جهانن

  2. بی نام گفت:

    حالا هیتر هی بیان فشاری شن 😂😂

  3. BTS گفت:

    اخ کی از ت نظر خواست بلینک؟؟ بی تی اس بدت میاد خب … ولی توهین نکن

  4. H.h گفت:

    هعییییییی

  5. TJ92_95 گفت:

    (بلینک) گمشو بابا تو نظر نده
    به بقیه احترام بزار
    هر سه تا عالین
    احمق

  6. محدثه گفت:

    بلینک جان شات اپ من خودم فن اکسوام بسیار زیاد بلک پینکم همینطور ولی شات اپ و اینم معلومه که هر ۳ تا گروه عالین

  7. بلینک گفت:
    10

    عییی بی تی اس چیه اه لاقل اکسو یا بلک پینک

نظرات