بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری عکس

2

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری عکس

الیکا ناصری متولد سال ۱۳۸۱ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است در ادامه معرفی بیوگرافی و سوابق الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی همراه با سوابق هنری از شروع تا شهرت تا عکس های جدید اینستاگرام الیکا ناصری بازیگر سینما و تلویزیون را از مجله حرف تازه دانلود کنید:

نام و نام خانوادگی: الیکا ناصری elika naseri
تاریخ تولد : زادهٔ سال ۱۳۸۱
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
شغل : بازیگر
مدرک تحصیلی : دانشجو
سالهای فعالیت : از سال ۱۳۸۸

الیکا ناصری

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری (elika naseri) متولد سال ۱۳۸۱ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، دانشجو و در حال تحصیل است. او با بازی در سریال یاغی در نقش ابرا به شهرت رسید.

بیوگرافی الیکا ناصری

زندگینامه الیکا ناصری و همسرش

در سال ۱۳۸۱ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران جوان و تازه کار سینما و تلویزیون اهل ایران است که از کودکی وارد عرصه هنرپیشگی شده است. از خانواده و زندگی شخصی این همرند جوان اطلاعات دقیقی نیست و اگر اطلاعاتی درباره این بازیگر دارید در بخس کامنت ها با ما در میان بگذارید تا در تکمیل این بیوگرافی سهیم باشید

وضعیت ازدواج و همسرش

او در حال حاضر در حال تحصیل است و ازدواج نکرده است

الیکا ناصری

سوابق بازیگری

از کودکی و زمانی که ۷ سال داشت، وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین جلوی دوربین بهروز شعیبی در فیلم میان ماندن و رفتن رفت. فیلمی که توانست به خوبی بازی قابل قبولی را در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نمایش بگذارد. اگرچه این بازیگر جوان و تازه کار، کارنامه هنری چشمگیری ندارد، اما می توان گفت که از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است، زیرا با توجه به تجربه کمی که در بازیگری دارد، اما در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان بسیار عالی ظاهر شد.

عکس های شخصی الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

فیلم ماندن و رفتن

فیلم «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۸۱ است. مجید نان آور خانواده ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه ای زمینگیر شده است و با ” پارچه نویسی” تلاش می کند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد.

اما پسر ارشد خانواده منصور، که با برادر کوچکتر متفاوت است او را ترغیب می کند تا غیر قانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند. منصور فردی به اسم عبدل را به مجید معرفی می کند که در جنوب کارش رد کردن غیر قانونی افراد است….

الیکا ناصری اینستاگرام

شهرت با سریال یاغی

او در دومین کار تصویری خود در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و بازی در نقش ابرا ظاهر شد و در سریال جدید شبکه نمایش خانگی در اولین حضورش در عرصه سینما خوش درخشیده توانسته در کنار علی شادمان بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

خانم ناصری دختر خوش چهره این روزهای سریال یاغی در کنار پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌ نیا، آبان عسکری، مه‌ لقا باقری، عباس جمشیدی‌ فر، جواد خواجوی و … در یاغی به ایفای نقش پرداخته و تحسین مخاطبان را به خود جلب کرده است

صفحه در اینستاگرام

پیج شخصی این بازیگر را با نشانی elika.naseri در اینستاگرام دنبال کنید تا تصاویر و عکس های جدید اخیر او را تماشا کنید.

سوابق بازیگری الیکا ناصری

الیکا ناصری

2 دیدگاه در “بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری عکس

  1. پارسا گفت:

    تو مشغولی به کار خود،چه غم داری ز کار ما؟

    که هجرانت چه می سازد همی با روزگار ما

    برای دوست داشتنت آرایه ای نیست جز «تکرار»

  2. پارسا گفت:

    هرکسی را سر چیزی و تمنای کسی است *** ما به غیر تو نداریم،تمنای دیگر

    برای دوست داشتنت آرایه نیست جز «تکرار»

نظرات