مقاصد جذاب برای سفر عاشقانه؛ تور گرجستان، تور آنتالیا و تور هند

0

مقاصد جذاب برای سفر عاشقانه؛ تور گرجستان، تور آنتالیا و تور هند

سفر های عاشقانه همیشه با یک سری ویژگی‌ها و امتیازهایی برخوردار هستند مثلا عموم زوج‌ها دوست دارند از لحظاتشان بهترین استفاده را ببرند و فرصت‌های زیادی برای گشت و گذار و کاوش داشته باشند، خوش بگذرانند، زیاد قدم بزنند و لحظات عاشقانه‌ای داشته باشند. در این مقاله با در نظر گرفتن مسافت، فرهنگ، طبیعت و آب و هوا ۳ مقصد بی‌نظیر در نزدیکی کشورمان را برای سفرهای عاشقانه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور گرجستان؛‌ سفر عاشقانه مقرون به صرفه

تور گرجستان از مقاصد بسیار دوست داشتنی و همچنین خوش آتیه در صنعت گردشگری، یکی از اولین جاهایی است که می‌توانید به شما پیشنهاد دهیم چرا نه؟ به هزاران دلیلی که همه‌شان در این مقاله نمی‌گنجد قطعا گرجستان زیبا با دشت‌های وسیع، ییلاقات چشمگیر، مناظر جنگلی و سواحل دریای سیاه از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. در حالی که تابستان در تفلیس گرم و آفتابی و در باتومی فصل قایق سواری و شنا است شما می‌توانید از این داستان‌ها دور شوید و به ارتفاعات آرام با طبیعت دیدنی پناه ببرید، قدم بزنید و اسب سواری کنید، و با مردم محلی آشنا شوید و از غذاهای سنتی نوش جان کنید؛ یا فقط به جاهای مدرن پناه ببرید و خودتان را در تفریحات شبانه باتومی غرق کنید قطعا چنین انتخاب‌های گسترده‌ای برای شما وجود دارد.

  سفر عاشقانه - تور گرجستان

به علاوه با وجود جغرافیای متنوع و همچنین شرایط آب و هوایی جذاب شما می‌توانید هر تفریحی که فکرش را می‌کنید نجام دهید. در حالی که سرزمین‌های گرجی از سمتی به کوه‌های سنگی می‌رسد دره‌ها و رودخانه‌ایی هم در زیر پایشان وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها پیاده روی کنید، پیک نیک بروید و حتی در رودخانه‌های پر آب کشور رفتینگ کنید.

تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان تمام زیبایی‌های کشور را به صورت خلاصه‌ای در دسترس در خود جای داده است. به سمت شهر قدیمی بروید و در کوچه پس کوچه‌های آن قدم بزنید و از خانه‌هایی با تراس‌های پرگل دیدن کنید، به سمت قلعه ناریکالا بروید و سوار تله کابین شهر شوید تا مناظری دیدنی از افق شهر را شاهد باشید و یا به قسمت‌های جدیدتر و مدرن‌تر بروید، و برای استراحت در کافه‌های دنج خلوت کنید.

گرجستان در کنار زیبایی‌های طبیعی و تاریخی و معماری‌های خیره کننده، یک فرهنگ غذایی غنی هم دارد که در عین تشابه و یکپارچکی بخش‌های مختلف کشور در جزئیات با هم متفاوت هستند با این همه رستوران‌های تفلیس در پایتخت مجموعه‌ای بهترین غذاها را در دسترس شما قرار می‌دهد که باید امتحان کنید، از خاچاپوری، کینخالی و دامپلینگ‌های خوشمزه طیفی از غذاهای خوش رنگ و لعاب انتظار شما را می‌کشند.

اما اگر به دنبال تفریحات ساحلی هستید به باتومی زیبا سفر کنید شهری که به وگاس شرق معروف است و اصلا انگار خواب ندارد! از زندگی شبانه پرشور تا تفریحات آبی و ساحلی خانوادگی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر تصمیم داشتید در باتومی بمانید برای تجربه بهتر سعی کنید به هتل‌های ساحلی اقامت داشته باشید.

تور آنتالیا؛ سفر رمانیتک به سواحل ترکیه

تور آنتالیا شما را میهمان شهری در مرکز استان آنتالیا در ترکیه و در واقع یکی از شناخته شده‌ترین مقاصد دنیا می‌کند که به خاطر سواحل عالی، آب‌های تمیز آبی، امکانات ساحلی، هتل‌های مناسب برای تمامی بودجه و ده‌ها ویژگی برجسته دیگر تابستان‌ها مملو از جمعیت می‌شود. تور آنتالیا مقاصد جذابی است که همه در آن می‌توانند خوشگذرانی کنند و تعطیلاتی رویایی داشته باشند یکی از این گروه‌ها زوج‌هایی هستند که اصلا هدفشان رفتن به تعطیلاتی عاشانه است. راستش را بخواهید آنقدر زیبایی‌های آنتالیا و آن طبیعت پر زرق و برقش زیاد است که کافیست فقط به مقصد برسید تا حس کنید برای بار دوم و چندم عاشق همسرتان شده‌اید، مگر می‌شود روی ماسه‌های درخشان قدم زد و به تماشای غروبی رویایی نشست و احساساتی نشد؟ پس سعی کنید همیشه گوشی یا دوربین‌تان باتری داشته باشد تا بتوانید در این موقعیت‌های زیبا عکس‌های دونفره زیبایی بگیرید.

سفر عاشقانه - تور آنتالیا

آنتالیا از سه منطقه ساحلی لارا، بلک و کمر تشکیل شده که لارا به خاطر روحیه پر شر و شوری که دارد بسیار مورد بازدید قرار می‌گیرد بنابراین اگر به دنبال تفریحات آبی و سرگرمی هستید به لارا بروید اما توصیه می‌کنیم برای قایق سواری‌های رمانتیک و خلوت‌تر حتما یکبار به بلک بروید.

آنتالیا بسیار زیباست از یک طرف با ماسه و دریای آبی و از طرفی با کوهستان احاطه شده، بی‌دلیل نیست که این منطقه همیشه در طول تاریخ مورد توجه بوده و ویرانه‌های تاریخی اطراف هم گواه این ادعا هستند. به کاوشات تاریخی بروید تا هم ماجراجویی دونفره‌ای داشته باشید و هم از شکوه قدیم منطقه دیدن کرده باشید. همچنین بد نیست برای تجربه‌ای کاملا دونفره دوچرخه کرایه کنید و با هم در مسیرهای روستایی‌تر و حاشیه شهر رکاب بزنید، از زیبایی‌های طبیعی دیدن کنید، با مردم محلی معاشرت کنید و به کشف زیباترین مناظر بروید.

اما اگر فقط به دنبال سفری عاشقانه و پر از تنبلی هستید در یکی از هتل‌های ساحلی یا نزدیک به آن اقامت کنید و با لمیدن روی ماسه‌های داغ، حمام آفتاب و نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خنک مثل آب نارگیل‌های گوارا و تازه از خودتان پذیرایی کنید و به کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی بروید تا از تازه‌ترین غذاهای دریایی ترکی نوش جن کنید. در واقع آنتالیا برای زوج‌ها، خانواده‌های دارای فرزند، گروه‌های دوستانه و هر کسی با هر سنی مناسب بوده و پیشنهادات بی‌نظیری دارد. اصلا شما بگویید چه دوست دارید تا این مقصد تابستانی جذاب همان را فراهم بیاورد. در ضمن اگر از شلوغی فراری هستید می‌توانید با رفتن به یکی از شهرستان‌های مجاور مثل آلانیا از آن ازدحام توریستی هم فرار کنید.

تور هند؛ منحصر به‌فردترین سفر عاشقانه

تور هند سفر به یکی از وسیع‌ترین و متنوع‌ترین و چرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا است که در آن می‌توانید انتظار هر چیزی را داشته باشید. تنوع آب و هوایی از شهرهای تابستانی تا ییلاقات سرد و ارتفاعات همیشه یخبندان هیمالیا تنوع است و شما و همسرتان می‌توانید تصمیم بگیرید به کجا و با چه شرایط آب و هوایی بروید. رفتن به سمت جنگل‌های سرسبز و سافاری‌های جنگلی با شانس تماشای حیوانات درنده و رو به انقراض می‌توانید یکی از اصلی‌ترین کارهای شما باشد. یا به سمت گوا و سواحل ماسه طلایی دریای آندامان بروید و به تفریحات آبی و ساحلی مثل قایق رانی، جت اسکی سواری، موج سواری، کایاک سواری و حتی تفریحات افراطی تر مثل غواصی و فلای برد سواری بپردازید، در سواحل آرام‌تر استراحت کنید و در سواحل شلوغ به تفریح بپردازید، پیاده‌روی کنید و با صدای امواج دریا دوباره کنار همسرتان احساس عشق را در رگ‌هایتان حس کنید.

سفر عاشقانه - تور هند

تور دهلی پایتخت هند از پربازدیدترین مقاصد این کشور میلیارد نفری است که از بازارهای فرهنگی، قسمت‌های قدیمی، تا آسمان خراش‌های مدرن و مراکز خرید با برندهای لوکس، رستوران‌های ۵ ستاره تا غرفه‌های غذاهای خیابانی هر چیزی از هر طیفی که بخواهید را ارائه می‌دهد. در دهلی شما هزاران کار برای انجام با همسرتان دارید. اما بعد از دهلی احتمالا جایی که خیلی شناخته شده و به نوعی نماد هند و نماد عشق باشد مسجد باشکوه تاج محل در شهر آگرا است. آگرا از مقاصد برجسته هند و شهر عشق و تجدید عهد است. زوج‌ها به این شهر سفر می‌کنند تا از مسجد تاج محل دیدن کنند و از نزدیک شاهد عشق عمیق شاه جهان به ممتاز محل باشند. در مقابل مسجد جلوی حوض بزرگ آن عکس‌های دونفره بگیرید و مجددا با هم تجدید عهد و پیمان کنید.

تور هند پر از زیبایی‌های فرهنگی هم هست. وجود ده‌ها عبادتکده، مسجد و کلیسا در کنار هم سیر تاریخی این کشور و تنوع عجیب و غریب مذهب و فرقه‌های مذهبی را به نمایش می‌گذارد. به عنوان توریست شما به همه آن‌ها دسترسی ندارید اما یکی از کارهای برجسته‌ای که می‌توانید در تور هند انجام دهید بازدید از معابد هندو و بویسم  است. از جاهای مذهبی دیدن کنید و برای طول عمر یکدیگر و دوام عشقتان دعا کنید.

نظرات