آیا شنـبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

0

آیا شنـبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا و گرد و غبار و روز دختر ، تعطیلی شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا شنـبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز و شهرها فردا شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا شنـبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

 

آیا شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

با توجه به خیزش گرد و خاک و آلودگی هوا و شاخص هوای آلوده در برخی شهرها، احتمال تعطیلی مدارس برای فردا شنبه ۲۱ خرداد خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و اصفهان و ایلام و اهواز و خوزستان و آبادان و کرج و مشهد و کرمان و کرمانشاه و کردستان و تبریز و…. دور انتظار نخواهد بود. اما هنوز درباره وضعیت تعطیلی مدرسه ها برای فردا هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد

در حال تکمیل و …

🔹شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۱: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد و خیزش گرد و غبار در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می‌شود و طی امروز و فردا کاهش دما نیز مورد انتظار است.

طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور و برخی مناطق استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و طی ۳ روز آینده در دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران،‌اصفهان و فارس افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

همچنین طی سه روز آینده در ایلام، خوزستان، کرمانشاه و بوشهر وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه امروز تا فردا ( ۲۰ تا ۲۱ خرداد) در نیمه‌جنوبی ، مرکز و غرب استان و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک و احتمال نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی از مناطق غربی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا رشد ابر و رخداد رگبار پراکنده باران در ارتفاعات بالادستی ، دور از انتظار نیست.طی امروز و فردا روند کاهش نسبی دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۳ و ۲۴ خرداد) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نظرات