آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

آیا پنجشنبه ۱۹ خرداد مدارس تعطیل است| آخرین خبر تعطیلی مدارس پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید) آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را در این گزارش حرف تازه بخوانید.

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات پنجشنبه 19 خرداد 1401 آلودگی هوا (جدید)

آیا پنجشنبه ۱۹ خرداد مدارس تعطیل است| آخربن خبر تعطیلی مدارس پنجشنبه

حرف تازه اجتماعی: با توجه به آلودگی هوای اکثر شهرهای کشور از جهت گرد و غبار و آلایندگی ، احتمال تعطیلی مدارس در خیلی از شهرهای دارای آلودگی وجود دارد.

با اینکه اطلاعیه تعطیلی از سوی آموزش و پرورش هیج یک از شهرستان های کشور صادر نشده است. بنابراين احتمال تعطیلی مدارس برای فردا پنجشنبه ۱۹ خرداد خیلی کم است.

آخرین وضعیت آلودگی هوا و گرد و غبار

طی روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه (۱۹ تا ۲۲ خردادماه) در شمال شرق و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک محلی موقت دور از انتظار نیست.

حرف تازه جامعه: افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۱۹ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

سازمان هواشناسی نیز در اطلاعیه روز گذشته خود ضمن هشدار سطح زرد، برای امروز و فردا، رگبار باران و رعد و برق به طور محلی، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ را پیش‌بینی کرده بود.

طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید در غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، قم و مرکزی ادامه خواهد داشت که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد همچنین طی این مدت در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نظرات